چگونه يك تبليغ موثر در فيس بوك بسازيم

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

چگونه يك تبليغ موثر در فيس بوك بسازيم

۱۰ بازديد

چگونه يك تبليغ موثر در فيس بوك بسازيم

براي ايجاد يك كمپين تبليغاتي موثر در فيس بوك، مهم است كه نوعي سيستم را دنبال كنيد تا چيز مهمي را فراموش نكنيد. به ياد داشته باشيد كه حتي خلبانان با تجربه از چك ليست استفاده مي كنند تا مطمئن شوند آنچه را كه لازم است فراموش نمي كنند. شما مسئول 300 روح نيستيد، اما …

چگونه يك تبليغ موثر در فيس بوك بسازيم https://hillbilly.ir/چگونه-يك-تبليغ-موثر-در-فيس-بوك-بسازيم/ https://hillbilly.ir/چگونه-يك-تبليغ-موثر-در-فيس-بوك-بسازيم/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 23 Nov 2021 13:58:59 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18424

چگونه يك تبليغ موثر در فيس بوك بسازيم

براي ايجاد يك كمپين تبليغاتي موثر در فيس بوك، مهم است كه نوعي سيستم را دنبال كنيد تا چيز مهمي را فراموش نكنيد. به ياد داشته باشيد كه حتي خلبانان با تجربه از چك ليست استفاده مي كنند تا مطمئن شوند آنچه را كه لازم است فراموش نمي كنند. شما مسئول 300 روح نيستيد، اما …

چگونه يك تبليغ موثر در فيس بوك بسازيم

براي ايجاد يك كمپين تبليغاتي موثر در فيس بوك، مهم است كه نوعي سيستم را دنبال كنيد تا چيز مهمي را فراموش نكنيد. به ياد داشته باشيد كه حتي خلبانان با تجربه از چك ليست استفاده مي كنند تا مطمئن شوند آنچه را كه لازم است فراموش نمي كنند.

شما مسئول 300 روح نيستيد، اما همچنان مي خواهيد از يك چك ليست استفاده كنيد تا مطمئن شويد در هيچ كاري اشتباه نمي كنيد.

USP خود را تعريف كنيد

يك ويترين منحصر به فرد يا پيشنهاد بازاريابي منحصر به فرد شما را از ديگراني كه ممكن است مشابه بازار شما باشند متمايز مي كند. مهم است كه اين را براي خود تعريف كنيد.

بدانيد كه مخاطبان شما چه كساني هستند

چه كسي آنچه را كه شما ارائه مي دهيد مي خواهد؟ چه كسي به راه حل شما نياز دارد؟ شما بايد بدانيد تا بتوانيد به طور موثر با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد، نه اينكه محصولات و خدمات بهتري ايجاد كنيد.

تصوير نماينده نماينده را انتخاب كنيد

هنگام انتخاب يك تصوير، مهم است كه تصويري را انتخاب كنيد كه توجه را به خود جلب كند، اما همچنين لحن، تصوير و بازاري را كه مي خواهيد نمايش دهيد منعكس كند.

عنوان آگهي ايجاد كنيد

عناوين تبليغاتي مختلفي را بر اساس مخاطبي كه مي خواهيد جذب كنيد بنويسيد. شما ممكن است چندين شاخه از مخاطبان خود داشته باشيد كه به طرق مختلف به موضوع پاسخ دهند.

كپي آگهي را بنويسيد

بر اساس USP، عنوان، اهداف و تصويرتان، يك كپي از آگهي بنويسيد كه مي‌خواهيد مخاطبانتان را تحت تأثير قرار دهند. فضا محدود است و شما مي خواهيد آن را به خوبي قرار داده شده است.

تركيب هاي مختلف بسازيد

هنگامي كه در حال انجام تبليغات هستيد، مهم است كه تركيبي از تبليغات مختلف را انجام دهيد. شما نمي‌خواهيد فقط يك نوع تبليغ انجام دهيد، بلكه مي‌خواهيد تركيب‌هاي مختلفي را انتخاب كنيد تا بتوانيد بهترين كار را پيدا كنيد.

با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد

بخشي كه انتخاب مي‌كنيد عميق‌تر به مخاطبان متنوع شما مي‌پردازد و به شما كمك مي‌كند تا مخاطبان خود را نيز بهتر تعريف كنيد. مي توانيد بر اساس سن، گروه هدف، مكان و حتي افراد خاص به اشتراك بگذاريد.

تعريف كنيد كدام شكل

همچنين مي‌توانيد تبليغات بازاريابي، پست تبليغات، داستان‌هاي حمايت‌شده و موارد فيسبوك را انتخاب كنيد. اين نوع تبليغات مزاياي متفاوتي را براي اهداف شما ارائه مي دهند، بنابراين نوع تبليغاتي كه انتخاب مي كنيد بستگي زيادي به اهداف شما دارد.

استراتژي مناقصه را انتخاب كنيد

اين كه آيا PPC يا CPM را انتخاب كنيد، تفاوت ايجاد مي كند. وقتي تازه وارد هستيد، از شما خواسته مي شود كه يك CPM را انتخاب كنيد تا بودجه خود را افزايش دهيد و بازگشت سرمايه بهتري داشته باشيد.

بودجه خود را تنظيم كنيد

با توجه به استراتژي مناقصه چقدر حاضريد بپردازيد؟ شما مي توانيد يك بودجه روزانه ايجاد كنيد كه به راحتي مي توانيد آن را متوقف كنيد و زماني كه به نتايج نگاه مي كنيد شروع كنيد.

همه چيز را امتحان كنيد

اگر همه چيز را درست انجام ندهيد، مطمئن نيستيد كه كمپين شما خوب پيش مي رود.

https://hillbilly.ir/چگونه-يك-تبليغ-موثر-در-فيس-بوك-بسازيم/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.