چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم

۸ بازديد

چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم

براي بهبود سئوي وب سايت خود، اين دستورالعمل هاي EAT را دنبال كنيد شما مي دانيد چه مي گويند – تو غذا هستي. البته، وقتي مردم اين را مي گويند، اغلب در مورد رژيم غذايي شما و تأثيري كه انتخاب هاي شما بر سلامتي شما مي گذارد صحبت مي كنند. اما در مورد سلامت وب …

چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم https://hillbilly.ir/چگونه-در-محتوايي-كه-گوگل-دوست-دارد-لذت-ب/ https://hillbilly.ir/چگونه-در-محتوايي-كه-گوگل-دوست-دارد-لذت-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 11 Dec 2021 09:12:44 0000 طراحي و سئو وب سايت https://mail.hillbilly.ir/?p=19401

چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم

براي بهبود سئوي وب سايت خود، اين دستورالعمل هاي EAT را دنبال كنيد شما مي دانيد چه مي گويند – تو غذا هستي. البته، وقتي مردم اين را مي گويند، اغلب در مورد رژيم غذايي شما و تأثيري كه انتخاب هاي شما بر سلامتي شما مي گذارد صحبت مي كنند. اما در مورد سلامت وب …

چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم

براي بهبود سئوي وب سايت خود، اين دستورالعمل هاي EAT را دنبال كنيد
شما مي دانيد چه مي گويند – تو غذا هستي.

البته، وقتي مردم اين را مي گويند، اغلب در مورد رژيم غذايي شما و تأثيري كه انتخاب هاي شما بر سلامتي شما مي گذارد صحبت مي كنند.

اما در مورد سلامت وب سايت شما چطور؟

به نظر مي رسد كه “غذاي وب سايت شما” نيز نقش مهمي ايفا مي كند!

البته، من در مورد EAT، بخشي از راهنماي جستجوي جديد گوگل صحبت مي كنم. اگر مي خواهيد محتواي گوگل پسند ايجاد كنيد، بايد EAT را دنبال كنيد!

EAT مخفف سه معيار اصلي است كه گوگل هنگام ارزيابي وب سايت شما از آنها استفاده مي كند:

  • مهارت ها
  • قدرت
  • قابل اعتماد

در آينده، شركت هايي كه به دنبال جذب ترافيك اينترنتي هستند بايد دستورالعمل هاي EAT گوگل را در نظر بگيرند.

من مطمئن نيستم چگونه اين كار را انجام دهم؟ نگران نباش مانند هر چيز سئو، ما از شما حمايت مي كنيم.

براي درك اين دستورالعمل ها، به علاوه نحوه استفاده از EAT براي بهبود وب سايت خود، به خواندن ادامه دهيد.

آشنايي با Google EAT
EAT يكي از معيارهايي است كه گوگل مي تواند از آن براي ارزيابي كيفيت يك وب سايت استفاده كند. بياييد به وضوح بخوانيم كه آنها در هر دسته چه مي خواهند.

1. تخصص
شما از دندانپزشك خود نمي خواهيد روغن خود را تعويض كند. همه ما مي دانيم كه مهارت ها مهم هستند و اين شامل اينترنت نيز مي شود.

بنابراين گوگل همچنين مي‌خواهد مهارت‌هاي يك طراح وب‌سايت را تعيين كند تا ببيند آيا آنها براي نوع پرس و جوي مورد نظرشان مناسب هستند يا خير.

اين بدان معناست كه گوگل مي‌خواهد مدركي پيدا كند كه شما واقعاً در زمينه كاري خود متخصص هستيد (و نگران نباشيد – در زير نحوه انجام اين كار را خواهيم ديد).

2. اختيار
مسئولان اقدامات بيشتري انجام مي دهند.

تصور كنيد 20 سال است كه يك كيك مخفي درست مي كنيد و روال خود را كامل كرده ايد. مطمئناً مقداري خواهيد داشت مهارت ها با درست كردن يك كيك (موفق باشيد براي شما!).

اما اگر كسي تا به حال طعم كاپ كيك هاي شما را نچشيده باشد، شما مسئول دنياي كاپ كيك ها نخواهيد بود. هيچ كس براي مشاوره يا نحوه تعمير آن به شما مراجعه نمي كند.

همين امر در مورد وب سايت ها نيز صدق مي كند. داشتن محتواي با كيفيت بالا در وب سايت شما بسيار خوب است. اما گوگل به دنبال راهي براي تعيين اينكه آيا شخص ديگري واقعاً چنين است يا خير مهم آن محتوا

در نهايت، گوگل مي‌خواهد سايت‌هايي را نمايش دهد كه داراي اعتبار در دامنه خود هستند.

3. اعتماد به نفس
و همانطور كه ممكن است حدس زده باشيد، مهم است كه گوگل شما و وب سايت شما را قابل اعتماد ببيند. اين بدان معناست كه آنها به محتوايي كه فكر مي كنند دقيق، دقيق و درست است پاداش مي دهند.

در زير نحوه افزايش EAT خود را بررسي مي كنيم.

اما ابتدا توجه داشته باشيد كه EAT مخصوصاً براي وب سايت هايي كه با مشكلاتي مانند سلامتي، پول و امنيت شما روبرو هستند، مهم است. اينها كه YMML («پول و زندگي شما») ناميده مي شوند، حوزه هايي هستند كه براي دستيابي به نتايج خوب حياتي هستند و گاه به گاه خطرات زندگي يا مرگ وجود دارد.

بنابراين گوگل بيش از هر كس ديگري از سايت هاي YMML انتقاد مي كند.

به همين دليل است كه هنگام كار با مشتريان مانند دكتر طبيعي جنيفر بنزن ماير، ما مطمئن مي شويم كه بهترين شيوه هاي “T” را به طور كامل دنبال مي كنيم.

بخوانيد: نكات سئوي شما در سال 2021
بهينه سازي موتور جستجو فرآيند جذب ترافيك ارگانيك (رايگان) از نتايج موتورهاي جستجو است. شما مي خواهيد مردم كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار شما را در موتورهاي جستجو تايپ كنند تا بلافاصله وب سايت شما را پيدا كنند.

اگر كسب و كار شما در بالاي محصولات ارگانيك برجسته نباشد، مشتريان بالقوه حتي از وجود شما خبر نخواهند داد و به سراغ رقبا خواهند رفت.

در اينجا 3 نكته مهم سئو كه بايد تا كنون بدانيد آورده شده است.

در وب سايت ما بيشتر بخوانيد.

چرا EAT براي سئو مهم است؟
براي درك نحوه عملكرد سئو گوگل، ابتدا بايد هدف گوگل را درك كنيد.

به ياد داشته باشيد (و باور كنيد يا نه)، گوگل رقابت دارد. موتورهاي جستجوي ديگري نيز وجود دارند.

بنابراين، هدف گوگل اين است كه بهترين موتور جستجوي موجود باشد تا بتواند به تسلط بر جستجوي اينترنتي ادامه دهد (در حال حاضر 92.18 درصد از كل جستجوهاي اينترنتي، البته آنها كارهاي خوبي مي كنند!).

براي دستيابي به اين هدف، گوگل بايد به طور مداوم بهترين نتايج را در مورد هر كلمه كليدي كه شخص جستجو مي كند نشان دهد. آنها مي خواهند مطمئن شوند كه نتايج جستجويي را ارائه مي دهند كه به سؤالات كاربرانشان با محتواي با كيفيت بالا پاسخ مي دهد.

زيرا اگر نتايج خوبي به همراه نداشته باشند، مردم ديگر از آن استفاده نخواهند كرد.

و اين همان بخش «محتواي با كيفيت بالا» است كه EAT در مورد آن است.

خوشبختانه براي صاحبان مشاغل، EAT با چيزي كه بايد بخشي جدايي ناپذير از نام تجاري شما باشد مطابقت دارد.

براي موفقيت در هر كسب و كاري، بايد خود را به عنوان يك حرفه اي قابل اعتماد و معتبر معرفي كنيد. بنابراين، هر چه بيشتر بتوانيد محتواي عالي ايجاد كنيد كه مورد پسند مخاطبان و گوگل قرار گيرد، وب سايت شما بهتر خواهد شد.

چگونه اعتبار و اعتبار وب سايت خود را افزايش دهيم
بنابراين چگونه محتواي گوگل پسند ايجاد مي كنيد؟ در مورد EAT وب سايت خود فكر كنيد و اجازه دهيد تا محتواي شما، بازاريابي و تصميمات برندسازي را به شما اطلاع دهد.

براي بهبود امتياز EAT خود، نكات زير را در نظر بگيريد:

  • يك تحقيق خوب براي كلمات كليدي انجام دهيد تا مطمئن شويد كه نوع محتواي مورد نظر مخاطبان را ارائه مي دهيد
  • با مشاركت فعال در رسانه هاي اجتماعي، همكاري با ساير فعالان و نوشتن مقالات مهمان در وب سايت هاي ديگر، به نويسنده اي با كيفيت تبديل شويد.
  • مطمئن شويد كه وب سايت شما داراي ايده ها و توصيفات است
  • اطمينان حاصل كنيد كه اطلاعات كسب و كار شما واضح و آسان براي يافتن است و شامل تاريخچه شركت شما به همراه بايوس تيم و صفحه تماس محبوب است.
  • پيوندهاي مربوط به ساير مقامات را در سايت خود قرار دهيد (همانطور كه ما به آنها پيوند داديم اين وب سايت مرجع قبل از اين مقاله)، و لينك هاي داخلي كه به گوگل كمك مي كند ساختار وب سايت شما را درك كند
  • سعي كنيد مطمئن شويد كه هيچ گرامر، لينك هاي شكسته يا خطاهاي نادرستي در وب سايت شما وجود ندارد.

در نهايت، شما مي خواهيد در مورد اينكه چه كسي هستيد و كسب و كار شما چيست و چرا براي رشته خود اهميت داريد، واضح باشيد.

و (چند بار بايد اين را بگوييم؟)، رضايت همچنان پادشاه است و هميشه پادشاه خواهد بود!

بنابراين يكي از بهترين راه‌ها براي اطمينان از اينكه تمام اين مراحل را دنبال مي‌كنيد اين است كه مطمئن شويد محتواي خوب را به طور مداوم در وبلاگ خود منتشر مي‌كنيد.

در نهايت ساخت يك وب سايت سئوي خوب نياز به تحقيق و كار دارد. حفظ بهترين شيوه ها براي Google يك شغل تمام وقت است.

به همين دليل است كه استخدام كاركنان حرفه اي بهترين ROI را براي اين سرمايه گذاري عالي به شما مي دهد.

انتظار موفقيت يك شبه نداشته باشيد، اما با همكاري با آژانس بازاريابي ديجيتال مانند ما، مي‌توانيد مطمئن شويد كه محتواي مورد نظر Google را به طور مداوم ارائه مي‌دهيد.

براي موفقيت كسب و كارتان،

سوزان

https://hillbilly.ir/چگونه-در-محتوايي-كه-گوگل-دوست-دارد-لذت-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.