راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

۹ بازديد

راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

در بخش هاي 1-4، ياد گرفتيد كه چگونه يك پيشنهاد تجاري آنلاين ايجاد كنيد، يك ليست كلمات كليدي ايجاد كنيد و رتبه وب سايت خود را بهبود بخشيد. شما همچنين با داگ افسانه اي ما (كه درهاي عتيقه، دستگيره در، كوبش، زنگ در يا خدمات قابل جابجايي و جابجايي را مي فروشد) در ويندزور در …

راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10) https://hillbilly.ir/راهنماي-كارشناس-سئو-بهينه-سازي-صفحه-ب/ https://hillbilly.ir/راهنماي-كارشناس-سئو-بهينه-سازي-صفحه-ب/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 20 Nov 2021 13:26:05 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18272

راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

در بخش هاي 1-4، ياد گرفتيد كه چگونه يك پيشنهاد تجاري آنلاين ايجاد كنيد، يك ليست كلمات كليدي ايجاد كنيد و رتبه وب سايت خود را بهبود بخشيد. شما همچنين با داگ افسانه اي ما (كه درهاي عتيقه، دستگيره در، كوبش، زنگ در يا خدمات قابل جابجايي و جابجايي را مي فروشد) در ويندزور در …

راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

در بخش هاي 1-4، ياد گرفتيد كه چگونه يك پيشنهاد تجاري آنلاين ايجاد كنيد، يك ليست كلمات كليدي ايجاد كنيد و رتبه وب سايت خود را بهبود بخشيد. شما همچنين با داگ افسانه اي ما (كه درهاي عتيقه، دستگيره در، كوبش، زنگ در يا خدمات قابل جابجايي و جابجايي را مي فروشد) در ويندزور در انگلستان آشنا شديد.

وقت آن است كه روي بهبود هر صفحه تمركز كنيد. پيام بزرگ من اين است كه هر صفحه را كوتاه نگه داريد! شما بايد يك محصول، خدمات يا اطلاعات اوليه را در هر صفحه پوشش دهيد. اگر متوجه شديد كه بيشتر مي گوييد، محتوا را به اشتراك بگذاريد و صفحات بيشتري ايجاد كنيد!

تراكم كلمات كليدي يك عامل مهم در بهينه سازي صفحه است و به صورت “تعداد كلمات كليدي استفاده شده در يك صفحه وب تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه به درصد” تعريف مي شود. كلمه كليدي ديگر اهميت كلمه كليدي است كه به عنوان “تكرار كلمات كليدي مرتبط با هر يك در صفحه ظاهر مي شود” تعريف شده است.

(الف) بهبود ابرداده

كارشناسان در مورد اهميت ابرداده اختلاف نظر دارند. در زمان هاي قديم، ابرداده ها توسط موتورهاي جستجو براي رتبه بندي استفاده مي شد. در حال حاضر، در نتيجه سوء استفاده توسط وب مسترها، موتورهاي جستجوي اصلي ابرداده هاي وب سايت هاي رتبه بندي را ناديده مي گيرند. با اين حال، ابرداده هنوز توسط موتورهاي جستجو براي جمع آوري توضيحات سايت از نتايج موتورهاي جستجو استفاده مي شود و (به همان دليل) كمي زمان مي برد!

تگ META-Description يكي از معدود تگ هاي متا است كه مي تواند مهم تلقي شود، زيرا برخي از موتورهاي جستجو از آن براي توصيف وب سايت شما استفاده مي كنند. بايد آن را روي كمتر از 180 كاراكتر نگه داريد (به طوري كه توسط موتور قطع نشود) و مطمئن شويد كه (i) به خوبي خوانده مي شود، (ii) حاوي كلمات كليدي با چگالي متوسط ​​است، (iii) مرورگر را به سمت شليك مي كشد و (iv) ) ) صفحه هدف را به طور دقيق تعريف كنيد (با استفاده از كلمات تكراري در عنوان صفحه، عنوان اول و پاراگراف اول در محتواي صفحه). داگ (براي صفحه خود) موارد زير را انتخاب مي كند:

درب ها و درهاي قديمي توسط داگ چالمرز از ميدلسكس، انگلستان. ضربه زدن به درهاي قديمي، زنگ ها و ساير ابزارهاي ساخته شده از مس و آهن كه به سراسر جهان ارسال مي شود.

هشتگ META-Keyword در حال حاضر تقريباً بي فايده است، بنابراين زمان زيادي را براي آن صرف نمي كنم. به سادگي ليستي از كلمات كليدي براي هر صفحه را در بين تگ ها قرار دهيد (به ياد داشته باشيد كه از هر ده كلمه بايد چهار مورد براي هر صفحه وب سايت شما و شش مورد خاص براي صفحه مورد نظر آشنا باشد). براي جدا كردن كلمات كليدي از فاصله استفاده كنيد، نه كاما. داگ در صفحه اصلي خود انتخاب كرد:

“درب برنجي قديمي دستگيره هاي آهني تزئيني حكاكي شده قديمي”

تقريباً هر برچسب ديگري در واقع بي فايده است. من مي خواهم به طور كامل از ايجاد كنندگان، كپي رايت و علائم تجاري خودداري كنم (فقط با كد شما به هم مي ريزم) و از برچسب هاي Content-Type، Content-Style-Type و Content-Language كه به زبان انگليسي نيستند براي وب سايت شما استفاده كنم.

تنها مارك‌هاي ديگري كه من به آنها نگاه مي‌كنم برچسب‌هاي مارك ICRA (كه مي‌توانند ترافيك را از موتورهاي جستجوي جديد براي خانواده‌ها جذب كنند) و برچسب‌هاي موقعيت جغرافيايي (به عنوان مثال، برچسب‌هاي ICBM) هستند. هر دوي اين هشتگ‌ها احتمالاً در آينده به طور گسترده‌تري مورد استفاده قرار خواهند گرفت، بنابراين حداقل ارزش بررسي دارند.

ب) بهينه سازي عنوان و موضوع

عنوان يك متا تگ نيست اما براي بهينه سازي موتور جستجو ضروري است. تگ عنوان (i) در بالاي پنجره مرورگر نمايش داده مي شود، (ii) اغلب توسط موتورهاي جستجو براي ايجاد پيوندي كه در صفحه شما در ليست نتايج ظاهر مي شود استفاده مي شود، و (iii)) به عنوان عنوان نشانك استفاده مي شود. براي صفحه شما به همه اين دلايل، خوب بودن آنها مهم است.

آنها بايد توصيفي و كوتاه باشند (احتمالاً كمتر از 100 كاراكتر) و بايد به خوبي از كلمات كليدي استفاده كنند. استفاده بيش از حد از كلمات كليدي مي تواند توسط موتورهاي جستجو يك سوء استفاده تلقي شود، اما اگر عنوان را به عنوان يك قرص نان بنويسيد (كه من به شما پيشنهاد مي كنم) اين اتفاق نمي افتد. براي مثال، صفحه knock-on-door داگ را در نظر بگيريد:

“antique-door-knockers.com> درب سخت افزاري> درب برنجي درب-دكمه ها و ضربات قديمي حكاكي شده”

عنوان به خوبي صفحه را خلاصه مي كند و آن را در ساختار كلي سايت قرار مي دهد. به ندرت كسي از چنين رويكردي استفاده مي كند – به همين دليل است كه بايد آن را انجام دهيد. اين بهترين راه براي متمايز كردن خود و ارتقاي رتبه آنهاست.

موتورهاي جستجو به برچسب‌هاي عنوان نگاه مي‌كنند، به همين دليل است كه من اغلب از اينكه مديران وب‌سايت‌ها از آنها استفاده نمي‌كنند متعجب مي‌شوم. برخي از بلندگوها اجتناب مي‌كنند، زيرا ياد نگرفته‌اند كه چيدمان را كنترل كنند، از تابلوهاي نوشتن يا نرم‌افزار نوشتن در وب استفاده كنند – اما اين يك اشتباه تنبل و پرهزينه است! داگ از عناوين زير براي طراحي صفحه كوبش استفاده مي كند:

عنوان 1

– مبحث 2

براي تزئين كوبيدن

– Lions Knocks يا Knobs

– كوبش و دستگيره آناناس

ضربه زدن ساده

– كوبيدن دايره

من به طور كلي به زيرعنوان هاي فرعي (مبحث 3) نمي پردازم زيرا موتورهاي جستجو كمتر به هر سطح در لانه مرتبط هستند و ارزش سطح بالا را دست كم مي گيرند. اگر متوجه شديد كه به 3 عنوان نياز داريد، پيشنهاد مي كنم مطالب را در صفحات جداگانه به اشتراك بگذاريد.

(ج) بهبود ساختار صفحه

قبلاً در راهنما در مورد اهميت بالاي سمت چپ صفحه شما صحبت كرديم. در صفحه اصلي شما، اين منطقه بايد نقشه كل سايت به بقيه سايت باشد. در صفحه پول شما، اين قسمت بايد شامل اولين عنوان و اولين پاراگراف شما باشد.

برخي از موتورهاي جستجو سطح يك كلمه كليدي و اهميت آن را در چند خط اول به جاي كل صفحه اندازه گيري مي كنند. بنابراين، به نحوه شروع هر صفحه توجه ويژه اي داشته باشيد. در اينجا يك نمونه از صفحه داگ داگ آورده شده است:

براي تزئين كوبيدن (يك موضوع)

شيرها به دستگيره ها مي زنند

(دو موضوع)

كه در antique-door-knockers.com، ما بهترين هاي ويكتوريايي و گرجي را داريم ابزار درب. NY ضربه زدن به درهاي برنجي بسيار محبوب است؛ مخصوصاً دستگيره ها و دستگيره هاي قديمي تزئين شده يا كنده كاري شده. علاوه بر آثار كلاسيك كمياب و كلكسيوني، ما توليدات خود را نيز در اختيار داريم كوبنده شيراز جمله قلاب درب شير رگال و درب شير گرجستان كه هر دو از برنج يا فولاد ساخته شده اند.

در اينجا چند چيز پيدا خواهيد كرد. اول، استفاده رايگان از لينك هاي داخلي (در صفحه اصلي، صفحه دسته بندي و رتبه صفحه محصول). دوم، استفاده از كليدواژه هاي B-list (مانند ويكتوريا و ادواردين) و به خصوص كلمات كليدي مرتبط (مانند قديمي، رايج و كلكسيوني). سوم، جسور بودن كلمات كليدي تركيب شده، ضربه زدن به شير است (در اين قسمت زياده روي نشده و به خوبي درك شده است).

بقيه صفحه بايد به همين ترتيب ادامه يابد (اگرچه ممكن است آرامش بيشتري داشته باشيد و روي جزئيات خسته كننده تر اما مهم تر انجام معامله تمركز كنيد، مانند اندازه، قيمت و غيره.) در صفحه پول، پايين صفحه صفحه بايد جايي باشد كه پيمايش رسمي خود را به بقيه قسمت هاي سايت قرار مي دهيد.

(د) بهبود متن صفحه

ممكن است قبلاً برخي از نكات كليدي را جمع آوري كرده باشيد. براي حذف كلمات كليدي از مقدار كمي حروف برجسته يا كج استفاده كنيد (اما فقط در صورتي كه كلمات اطراف را حذف كنيد). از زنجيره كلمات كليدي دو و سه كلمه اي كه در بخش 3 توضيح داديم (تحليل كلمات كليدي) استفاده كنيد. با اين حال، مهمتر از همه، در مجموع بيش از 450-600 كلمه در هر صفحه را هدف قرار ندهيد (و در حالت ايده آل، نزديك به انتهاي آن منطقه است).

نظرات در مورد بهترين چگالي كلمه كليدي متفاوت است. اين بستگي زيادي به رقابتي بودن كلمات كليدي شما و تعداد اهداف جدي شما دارد. براي چهار كلمه كليدي (و در سراسر سايت) هدف من شدت 20٪ براي هر كلمه در يك فيلد است (كه يك فيلد را به عنوان عنوان عنوان متن پررنگ متن چسبنده متن جايگزين تعريف مي كند).

چگالي كلي براي محتواي متن در يك صفحه معمولي (دو بخش) – بايد 2-4٪ براي يك صفحه خاص (و مهم ترين)، 0.8٪ – 1.5٪ براي زنجيره دو / سه كلمه كليدي و 0.2٪ – 0.5 باشد. % براي كلمات كليدي مرتبط (اما زياد).

مانند داگ، شما بايد از آن استفاده كنيد تحليلگر چگالي كلمات كليدي Spannerworks براي اندازه گيري ضخامت كپي و ادامه بهبود آن تا زماني كه نتيجه را درك كنيد.

(ه) بهبود تصوير صفحه

من به پست alt در بخشي بالا اشاره كردم. من به طور كلي تصاوير را در سايت شما به حداقل مي رسانم (و فقط براي اينكه سايت جذاب شود). با اين حال، در جايي كه از تصاوير استفاده مي كنيد، مطمئن مي شوم كه يك متن توصيفي جايگزين براي هر تصوير داريد كه (i) به كاربران ناتوان كمك مي كند تا تصوير را درك كنند و (ii) در كلمات كليدي پررنگ است. به عنوان مثال، داگ از متن جايگزين زير براي عكس يك كوبنده استفاده مي كند:

توليد مثل قلاب درب سر شير رگال (در برنج سكوريت، آهني نيز موجود است)

توجه داشته باشيد كه لازم نيست در ابتداي توضيحات خود “تصوير” بگوييد (در واقع، اين ممكن است براي كاربران ناتواني كه از صفحه‌خوان‌ها استفاده مي‌كنند آزاردهنده باشد، زيرا نرم‌افزار قبل از خواندن متن جايگزين به آنها مي‌گويد كه يك تصوير است. ).

در مرحله بعد، ما به تبليغ وب سايت شما مي پردازيم …

برو سراغ راهنما

قبلي:

راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي در سراسر وب سايت (بخش 4/10)

بعد:

راهنماي سئو – تبليغ رايگان وب سايت (PR) (بخش 6/10)

https://hillbilly.ir/راهنماي-كارشناس-سئو-بهينه-سازي-صفحه-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.