آرشیو مهر ماه 1400

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

نامه نويس – نقد و بررسي كتاب

۷ بازديد

نامه نويس – نقد و بررسي كتاب

من عاشق خواندن اين كتاب هستم. بازيكنان بسيار خوب ارائه شده اند. جك ، مولتي ميليونري كه تمام عمر خود را با بحران روبرو مي كند و سرانجام در زندگي خود معني پيدا مي كند-اما ميليون ها دلار و اندوه احساسي هزينه دارد. ادل يك نوشيدني شديد ، آزاد زندگي مي كند ، چند ميليونر …

مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) – مقدمه اي مختصر بر CSR

۸ بازديد

مسئوليت اجتماعي شركت (CSR) – مقدمه اي مختصر بر CSR

سبز شدن: حفاظت از محيط زيست با موفقيت طولاني مدت همراه است مسئوليت اجتماعي شركتي (CSR) مستلزم آگاهي از تاثيرات زيست محيطي محيط است. زباله هاي توليد شده توسط فرآيندهاي گياهي ، مصرف منابع طبيعي و ردپاي كربن مشكلاتي است كه صنعت مدرن با آن روبروست. اگرچه برخي از دولتها قصد دارند گرمايش زمين را …

نشانه هاي عصر اينترنت – فضاي بيشتري از آنچه در دنياي مجازي فكر مي كنيد

۸ بازديد

نشانه هاي عصر اينترنت – فضاي بيشتري از آنچه در دنياي مجازي فكر مي كنيد

مي دانيد ، من به عنوان يك فرانسوي سابق ، تقريباً احساس مي كردم مي توانم يك كلاس در مورد مارك تجاري تدريس كنم. با اين حال ، در عصر اينترنت ، اين يك بازي كاملاً متفاوت است ، اصلاً با “دنياي قديم” بسيار متفاوت است. شركت ها با سرعت بيشتري در حال حركت هستند …

بررسي كتاب بازاريابي اينترنتي – چنين اقتصادي

۷ بازديد

بررسي كتاب بازاريابي اينترنتي – چنين اقتصادي

ارسال شده توسط برايان كارترشبانك 978-0-7897-4906-2 قيمت: 25.99 دلار برايان كارتر ، كارشناس بازاريابي اينترنتي ، توسط وال استريت ژورنال ، نيوزويك ، اخبار ايالات متحده و گزارش جهاني و كارآفرينان نامزد شد. او آموزش هاي تخصصي را در زمينه هاي مختلف در شبكه هاي اجتماعي ارائه مي دهد. فيس بوك در اينترنت البته تعداد …

بازاريابي رسانه هاي اجتماعي چيست؟

۸ بازديد

بازاريابي رسانه هاي اجتماعي چيست؟

به زبان ساده ، اين فقط يك كانال ديگر است ، اما ما هنوز بايد بدانيم كه چگونه از آن براي تبليغ و درك “نيازهاي” رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيم. SMM نه با فروش محصولات يا خدمات آنها ، بلكه با ايجاد روابط با آنها در مورد اطلاعات معتبر ، سرگرمي ، شوخي يا مكالمه …

بازاريابي اينترنتي با دسترسي جهاني

۸ بازديد

بازاريابي اينترنتي با دسترسي جهاني

بازاريابي اينترنتي با ترافيك جهاني يك روش بازاريابي هوشمند است كه مي توانيد در سطح جهاني ارائه دهيد. اين يك راه حل هوشمند براي افرادي است كه مي خواهند در بازار آنلاين امروز بمانند. اين استراتژي بازاريابي از فروش كالا از طريق اينترنت محافظت مي كند. استراتژي هاي بازاريابي يا ابزارهايي كه در اين نوع …

فوايد و مضرات قرار گرفتن در معرض نور خورشيد

۹ بازديد

محققان هشدار مي دهند كه دستورالعمل هاي قرار گرفتن در معرض نور خورشيد ممكن است نياز به تجديد نظر داشته باشد. بر اساس مطالعه جديدي كه امروز در PNAS منتشر شده است ، دستورالعمل هاي قبلي در مورد قرار گرفتن در معرض نور خورشيد براي سنتز بهينه ويتامين D بر اساس مطالعات نمونه پوست ممكن …

پايداري ايمني واكسن‌هاي كرونا ۶ تا ۸ ماه / جزئيات نحوه مراجعه براي تزريق دُز سوم

۷ بازديد

رئيس بخش پيشگيري از واكسن در وزارت بهداشت تزريق واكسيناسيون (سوم) تقويت كننده واكسن كرونا را توصيف كرد. دكتر موسن زرعي در گفت وگو با مجله آنلاين وي گفت تزريق واكسن كرونا بر اساس سند ملي واكسيناسيون كوويد 19 كه توسط ستاد اداره ملي كرونا تأييد شده است با كاركنان پيشتاز در زمينه بهداشت و …

نكات فهرست نويسي و بازاريابي

۸ بازديد

نكات فهرست نويسي و بازاريابي

كاتالوگ يك ابزار فروش عالي است كه براي ايجاد سرنخ يا فروش مستقيم طراحي شده است. بسياري از شركت ها هنوز از كاتالوگ براي فروش ، ليست و بازاريابي خدمات و محصولات خود استفاده مي كنند. آنها ممكن است ليست خود را بر روي فلش مموري يا سي دي ارائه دهند اما كاتالوگ مخصوص خود …

چگونه مي توان مشتريان را جذب كرد و تجارت قوي خود را توسعه داد

۹ بازديد

چگونه مي توان مشتريان را جذب كرد و تجارت قوي خود را توسعه داد

اجراي قانون به دليل حضور بسياري از بازيگران صنعت با مشتريان اقليت ، درك عمومي از هزينه هاي قانون و غيره در حال كاهش است. با وجود آشفتگي ، يافتن راه هاي جديد براي جذب و حفظ مشتريان جديد مهم است. اگرچه برخي از دادستان ها براي دستيابي به مشتريان بالقوه به واسطه هاي ديجيتالي …