• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

نشانه هاي عصر اينترنت – فضاي بيشتري از آنچه در دنياي مجازي فكر مي كنيد

۹ بازديد

نشانه هاي عصر اينترنت – فضاي بيشتري از آنچه در دنياي مجازي فكر مي كنيد

مي دانيد ، من به عنوان يك فرانسوي سابق ، تقريباً احساس مي كردم مي توانم يك كلاس در مورد مارك تجاري تدريس كنم. با اين حال ، در عصر اينترنت ، اين يك بازي كاملاً متفاوت است ، اصلاً با “دنياي قديم” بسيار متفاوت است. شركت ها با سرعت بيشتري در حال حركت هستند …

نشانه هاي عصر اينترنت – فضاي بيشتري از آنچه در دنياي مجازي فكر مي كنيد https://hillbilly.ir/نشانه-هاي-عصر-اينترنت-فضاي-بيشتري-از-آ/ https://hillbilly.ir/نشانه-هاي-عصر-اينترنت-فضاي-بيشتري-از-آ/#respond Sat, 16 Oct 2021 19:29:15 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/نشانه-هاي-عصر-اينترنت-فضاي-بيشتري-از-آ/

نشانه هاي عصر اينترنت – فضاي بيشتري از آنچه در دنياي مجازي فكر مي كنيد

مي دانيد ، من به عنوان يك فرانسوي سابق ، تقريباً احساس مي كردم مي توانم يك كلاس در مورد مارك تجاري تدريس كنم. با اين حال ، در عصر اينترنت ، اين يك بازي كاملاً متفاوت است ، اصلاً با “دنياي قديم” بسيار متفاوت است. شركت ها با سرعت بيشتري در حال حركت هستند …

نشانه هاي عصر اينترنت – فضاي بيشتري از آنچه در دنياي مجازي فكر مي كنيد

مي دانيد ، من به عنوان يك فرانسوي سابق ، تقريباً احساس مي كردم مي توانم يك كلاس در مورد مارك تجاري تدريس كنم. با اين حال ، در عصر اينترنت ، اين يك بازي كاملاً متفاوت است ، اصلاً با “دنياي قديم” بسيار متفاوت است. شركت ها با سرعت بيشتري در حال حركت هستند و اكنون الگوريتم هاي شبكه هاي اجتماعي اين افكار را پيش بيني مي كنند. نمي دانيد چگونه همه اينها در چند دهه به وجود آمد؟ اگر چنين است ، من يك كتاب فوق العاده دارم كه مي خواهم به شما توصيه كنم.

“eBrands-ايجاد يك كسب و كار اينترنتي با سرعت سرسخت” ، توسط فيل كارپنتر ، انتشارات مدرسه تجارت هاروارد ، بوستون ، MA (2000) ، صفحه 301 ، شابك: 0-87584-929-6.

نويسنده اين كتاب مديرعامل شركت Critical Path است ، شركتي كه داراي بيشترين نام در سيليكون ولي به عنوان مشتري است و برخي از استارتاپ هاي بسيار موفق كه بايد به آنها افتخار كرد. بنابراين ، آنچه او در اين كتاب مي گويد ، هر خطي را كه بگذرانيد يا نه – هر آنچه كه براي گوش دادن به خرد نياز داريد ، به ايده ها پايبند باشيد ، و اين امر پس از خواندن به پايان مي رسد. به

به نظر مي رسد كه اين كتاب از جهات مختلف دو هدف دارد ، توضيح استراتژي و موفقيت و برجسته سازي برخي از مشتريان آن. فصل هاي مورد مطالعه در iVillage ، CD Now ، Barnes and Noble (dot) com ، Yahoo! ، Fogdog Sports و OnSale (dot) com وجود دارد. نتيجه گيري كتاب همه چيز را به خوبي بيان مي كند – درست ، نزديك و شخصي ، شما تقريباً احساس مي كرديد در يك مطالعه موردي در گرماي نبرد قرار گرفته ايد ، و نتيجه گيري همه اينها را با گشت و گذار خلاصه مي كند.

در سراسر كتاب ، او تهديد براي رقابت ، اهميت شهرت آن و رشد نام تجاري در آغاز آشفتگي را توضيح مي دهد ، اما همچنان به رشد خود ادامه مي دهد. من به اين كتاب و كتاب در قالب كتاب الكترونيكي اشاره مي كنم كه در آنجا نيز موجود است ، براي متخصصان روابط عمومي ، استارتاپ هاي آنلاين ، افراد مشاغل كوچك ، مشاوران برند ، سرمايه داران مزرعه و هر كسي كه در تلاش است بفهمد از كجا شروع يك تجارت آنلاين است ، مناسب است. ارزش سرمايه گذاري دارد

بهترين بخش اين كتاب براي من ، و بله ، من واقعاً آن را دوست ندارم ، سفر پشت صحنه است ، واقعاً با تصميمات بلادرنگ كه راه مارك را مجبور كرده است بشناسيد ، اما سعي كنيد آن را نكشيد. به شتاب با افزايش آن مقايسه ها نيز خوب است ، به ويژه از طريق مصاحبه هاي مختلف براي كساني كه مي دانند ، و در هسته اصلي اين نبرد پويا در مورد مارك تجاري و بازاريابي اينترنتي.

آيا مي توانم اين كتاب را به شما بدهم؟ بله ، من يك نسخه در بالاي كتابخانه خود در كتابخانه تجاري شخصي خود خواهم داشت و خواهم داشت به همراه كتابهاي مارك برتر و بازاريابي آنلاين. شايسته جايگاهي در اين شماره انتخاب شده است. لطفاً همه اينها را در نظر بگيريد و فكر كنيد.

https://hillbilly.ir/نشانه-هاي-عصر-اينترنت-فضاي-بيشتري-از-آ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.