• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

ايجاد ۲۶۳ هزار شغل پايدار با وام هاي اشتغال روستايي

۲۶ بازديد

طبق آمار در چهار سال گذشته با اجراي طرح هاي اشتغال در مناطق روستايي توسط دولت تدبير و اميد ، 262000 شغل پايدار در روستاهاي كشور ايجاد شده و متوسط ​​درآمد دهقانان از 61٪ به 64 نفر رسيده است. ٪ به گزارش مجله زنده خبري ، طرح اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشاير سياستي …

ايجاد ۲۶۳ هزار شغل پايدار با وام هاي اشتغال روستايي https://livemag.ir/2021/02/ايجاد-۲۶۳-هزار-شغل-پايدار-با-وام-هاي-اشت/ https://livemag.ir/2021/02/ايجاد-۲۶۳-هزار-شغل-پايدار-با-وام-هاي-اشت/#respond مجله زنده خبري Wed, 10 Feb 2021 09:50:11 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2021/02/ايجاد-۲۶۳-هزار-شغل-پايدار-با-وام-هاي-اشت/ طبق آمار در چهار سال گذشته با اجراي طرح هاي اشتغال در مناطق روستايي توسط دولت تدبير و اميد ، 262000 شغل پايدار در روستاهاي كشور ايجاد شده و متوسط ​​درآمد دهقانان از 61٪ به 64 نفر رسيده است. ٪ به گزارش مجله زنده خبري ، طرح اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشاير سياستي …

طبق آمار در چهار سال گذشته با اجراي طرح هاي اشتغال در مناطق روستايي توسط دولت تدبير و اميد ، 262000 شغل پايدار در روستاهاي كشور ايجاد شده و متوسط ​​درآمد دهقانان از 61٪ به 64 نفر رسيده است. ٪

به گزارش مجله زنده خبري ، طرح اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشاير سياستي است كه در روستاها و مناطقي با جمعيت كمتر از 10 هزار نفر اجرا مي شود. اين سياست كه توسط شخص رئيس جمهور آغاز شد ، در فوريه 2017 در سراسر كشور اجرا شد. تلاش شده است تا با تغييرات اساسي در فضاي كسب و كار و اشتغال روستايي روبرو شود.

با اجراي طرح اشتغال روستايي و عشاير در دولت تدبير اميد ، سهم اشتغال روستايي در سبد اشتغال كشور از 3٪ قبل از اجراي طرح به 29٪ در شرايط فعلي افزايش يافته است.

طبق قانون حمايت از توسعه و اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري و دستيابي به اهداف سياست هاي مشترك اقتصاد مقاومتي ، صندوق توسعه ملي براي افزايش توليد و ايجاد اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري تاسيس شد. 1.5 ميليارد ريال از منابع صندوق به صورت وام براي بانك هاي كشاورزي ، توسعه تعاون ، پست بانك ، صندوق كارآفريني اميد و صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري كشاورزي براي استفاده از اين منابع براي ايجاد تسهيلات براي ايجاد مشاغل قانوني فيزيكي و غير دولتي در مناطق روستايي و شهرهاي داراي جمعيت كمتر از 10 هزار نفر ، با اولويت روستاها و شهرهاي واقع در مناطق مرزي و مناطق عشايري.

تصميم دولت براي اختصاص 1.5 ميليارد دلار از صندوق توسعه ملي براي اجراي طرح اشتغال روستايي و اجازه مقام معظم رهبري براي جابجايي آن ، شرايط مطلوبي را براي اشتغال در بخش هاي روستايي و عشايري ايجاد كرده است. روستاييان براي اجراي پروژه هاي اشتغال پايدار.

وام به دهقانان اشتغال گسترده اي در صنعت ، كشاورزي ، خدمات ، مبدل و صنايع گلخانه اي ، بوم گردي ، گردشگري و صنايع دستي ايجاد كرده است.

در روزهاي اخير به مناسبت ايام پر بركت دهه مبارك فجر از 142 هزار طرح اشتغال روستايي و عشايري با حضور رئيس جمهور رونمايي و افتتاح شده كه منجر به ايجاد 263 هزار شغل پايدار در مناطق روستايي مي شود.

وزير تعاون ، كار و رفاه اجتماعي با اشاره به اجراي سياست اشتغال در مناطق روستايي مي گويد: آمار ثبت نام نشان مي دهد از سال 1396 تا 9 ماهه اول سال 1399 با اجراي پروژه هاي اشتغال در مناطق روستايي بوده است. ايجاد 263 هزار شغل پايدار در مناطق روستايي اين نتيجه اجراي 142000 پروژه روستايي در سطح ملي است.

به گفته شريعتمداري ، سهم اشتغال روستايي از سبد اشتغال كل كشور از 3٪ به 29٪ و متوسط ​​درآمد حاصل از كار و فعاليت دهقانان در سالهاي 1396 تا 1399 از 61٪ به 64٪ رسيده است.

وي با اشاره به پاسخگويي بانك ها به اين طرح گفت: تاكنون بانك ها 107 درصد منابع تخصيص داده شده را پرداخت كرده اند كه 7 درصد بيشتر از 50 درصد سهام آنها است.

به گفته وزير كار ، به منظور ساماندهي فعاليت هاي اقتصادي در روستاها ، از پروژه روستاي تعاون به عنوان يك پروژه مكمل استفاده شد و تلاش شد تا از فعاليت هاي تعاوني در روستاها محافظت شود. براساس اين 893 پروژه روستايي مشاركتي ، 880 ميليارد تن تسهيلات از صندوق توسعه. اختصاص ملت براي ايجاد بيش از 11000 شغل.

بر اساس داده هاي سيستم م effectiveثر در وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعي ، تاكنون 13 هزار ميليارد تن منابع در قالب تسهيلات براي پروژه هاي اشتغال در مناطق روستايي اختصاص يافته است.

نرخ سود مصوب تسهيلات اشتغال روستايي و عشايري مناطق عشايري روستايي و مرزي 4 درصد ، مناطق عشايري روستايي و غير عشايري 6 درصد و سرمايه در گردش واحدهاي توليدي مستقر در مناطق صنعتي و شهرهاي كمتر از 10 هزار نفر بود. ، برابر با 10 درصد بود.

به گزارش مجله زنده خبري ، با تخصيص منابع از مرحله پنجم صندوق توسعه ملي براي اشتغال روستايي ، اولين دوره پرداخت 1.5 ميليارد دلار از منابع صندوق توسعه ملي با موفقيت انجام شد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/02/ايجاد-۲۶۳-هزار-شغل-پايدار-با-وام-هاي-اشت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.