كوويد-۱۹ احتمالا شبيه آنفلوآنزاي فصلي مي‌شود

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

كوويد-۱۹ احتمالا شبيه آنفلوآنزاي فصلي مي‌شود

۱۶ بازديد

پزشكان و محققان با ادامه تهاجم جهاني Covid-19 و افزايش تعداد مرگ هاي بيمارستاني در چندين كشور ، به طور فزاينده اي از ويروس آگاهي دارند. وقتي بيماري همه گير آغاز شد ، مردم در ابتدا اميدوار بودند كه اين واكسن بتواند ويروس را از بين ببرد و به “مصونيت جمعي” در سراسر جهان كمك …

كوويد-۱۹ احتمالا شبيه آنفلوآنزاي فصلي مي‌شود https://livemag.ir/2021/02/كوويد-۱۹-احتمالا-شبيه-آنفلوآنزاي-فصلي/ https://livemag.ir/2021/02/كوويد-۱۹-احتمالا-شبيه-آنفلوآنزاي-فصلي/#respond مجله زنده خبري Mon, 15 Feb 2021 15:20:13 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/02/كوويد-۱۹-احتمالا-شبيه-آنفلوآنزاي-فصلي/ پزشكان و محققان با ادامه تهاجم جهاني Covid-19 و افزايش تعداد مرگ هاي بيمارستاني در چندين كشور ، به طور فزاينده اي از ويروس آگاهي دارند. وقتي بيماري همه گير آغاز شد ، مردم در ابتدا اميدوار بودند كه اين واكسن بتواند ويروس را از بين ببرد و به “مصونيت جمعي” در سراسر جهان كمك …

پزشكان و محققان با ادامه تهاجم جهاني Covid-19 و افزايش تعداد مرگ هاي بيمارستاني در چندين كشور ، به طور فزاينده اي از ويروس آگاهي دارند.

وقتي بيماري همه گير آغاز شد ، مردم در ابتدا اميدوار بودند كه اين واكسن بتواند ويروس را از بين ببرد و به “مصونيت جمعي” در سراسر جهان كمك كند ، اما مقامات بهداشتي هشدار دادند كه ويروس مي تواند هر سال مانند آنفولانزا برگردد.

طبق تحقيقات بيشتري كه در حال حاضر روي Covid-19 در حال انجام است ، ويروس ممكن است در جوامع بشري براي هميشه وجود داشته باشد ، اما ميزان آلودگي و مرگ و مير به اندازه اپيدمي كنوني نخواهد بود.

دكتر جان براونشتاين ، متخصص ارشد نوآوري در بيمارستان كودكان بوستون ، در مصاحبه اي با ABC News گفت: “ويروس كرونا باقي مانده و از بين بردن آن تقريباً غيرممكن است.”

پيش آگهي دكتر براونشتاين با تحقيقات اخير نيز مطابقت دارد.

طبق نتايج اين مطالعه ، ويروس SARS-Cow-2 ، عامل ايجاد كننده Covid-19 ، سرانجام به همراه ساير عوامل بيماري زا ويروس كرونا با علائم خفيف ، به صورت فصلي بازگشت.

اما اين به اپيدمي محلي Covid-19 بستگي دارد. محققان دانشگاه آموري در جورجيا و پن مي گويند اين ويروس ممكن است ديگر گسترده نباشد و باعث بيماري جدي جدي در كشورهاي مختلف شود.

جني لوين ، نويسنده اصلي اين تحقيق ، به نيويورك تايمز گفت: “چه مدت طول مي كشد تا به اپيدمي محلي برسيم ، به سرعت گسترش بيماري و ميزان موثر بودن واكسيناسيون بستگي دارد.”

Covid-19 در مقياس وسيعي بر روي سيستم ايمني بدن بزرگسالان تأثيرگذار بود ، زيرا يك پاتوژن ناشناخته بود و بدن براي مبارزه با ويروس جديد عادت نداشت. اما هر چه احتمال بالغ شدن واكسن Covid-19 يا آلوده شدن خود ويروس توسط بزرگسالان بيشتر باشد ، واكنش بدن انسان نسبت به ويروس بيشتر تغيير مي كند و ممكن است از پاتوژن مصون بماند. به گفته اين متخصصان ، اين امر واكنش بدن در برابر عفونت هاي بعدي را شبيه واكنش آن در برابر سرماخوردگي مي كند.

از طرف ديگر ، كودكان هنوز در مقايسه با بزرگسالان تحت تأثير اين ويروس جديد قرار ندارند زيرا بدن آنها به عوامل بيماري زاي جديد عادت كرده است. كارشناسان پيش بيني مي كنند كه ويروس ممكن است در نهايت فقط براي كودكان زير پنج سال خطرناك شود.

در اين مطالعه شش نوع ويروس كرونا ويروس انساني مورد مطالعه قرار گرفت كه چهار نوع از آنها در انسان شايع بوده و علائم خفيفي داشتند. دو مورد ديگر سندرم تنفسي شديد (SARS) و سندرم تنفسي خاورميانه (MERS) بودند كه در سال 2003 و 2012 شايع بودند و باعث عفونت و مرگ شديد مي شدند ، اما به طور گسترده اي گسترش پيدا نكردند.

دكتر لوين و تيم وي اظهار داشتند كه Covid-19 شباهت زيادي به ويروس محلي كرون دارد كه باعث سرماخوردگي مي شود ، به اين معني كه در آينده ممكن است به جاي از بين رفتن كامل آن ، به بيماري فصلي تبديل شود.

استفاده از واكسن بسته به اثربخشي و تزريق آن ممكن است تغيير در ويروس جديد ايجاد كند.

اگر واكسن از شيوع ويروس در انسان جلوگيري كند ، نتيجه مي گيريم كه بايد به عنوان واكسن سرخك به همه تزريق شود ، اما اگر از شيوع آن جلوگيري نكند ، ممكن است هر ساله براي جلوگيري از شيوع عفونت تجديد شود. .

به گزارش اينديپندنت ، دكتر لوين و تيم وي پيش بيني كرده اند كه واكسن ها قادر به تخريب Covid-19 نخواهند بود و ويروس روي زمين باقي خواهد ماند اما باعث مرگ كمتر مي شود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/02/كوويد-۱۹-احتمالا-شبيه-آنفلوآنزاي-فصلي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.