عيدي مان كاش كه وحدت باشد

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

عيدي مان كاش كه وحدت باشد

۲۰ بازديد

وحدت بدون شك وحدت اجتماعي است و اخلاق نيز اخلاق اجتماعي است. پيامبر آمد تا مردم را صالح كند تا جامعه اي سالم بسازد. اگر او فقط به مرد اهميت مي داد ، چرا اينقدر مخالفت كرد؟ اگر مخالفان مي ديدند كه پيامبر مردم را فقط براي صالح بودن استخدام مي كند و سرشان به …

عيدي مان كاش كه وحدت باشد https://livemag.ir/2021/03/عيدي-مان-كاش-كه-وحدت-باشد/ https://livemag.ir/2021/03/عيدي-مان-كاش-كه-وحدت-باشد/#respond مجله زنده خبري Sun, 14 Mar 2021 04:36:45 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/03/عيدي-مان-كاش-كه-وحدت-باشد/ وحدت بدون شك وحدت اجتماعي است و اخلاق نيز اخلاق اجتماعي است. پيامبر آمد تا مردم را صالح كند تا جامعه اي سالم بسازد. اگر او فقط به مرد اهميت مي داد ، چرا اينقدر مخالفت كرد؟ اگر مخالفان مي ديدند كه پيامبر مردم را فقط براي صالح بودن استخدام مي كند و سرشان به …

وحدت بدون شك وحدت اجتماعي است و اخلاق نيز اخلاق اجتماعي است. پيامبر آمد تا مردم را صالح كند تا جامعه اي سالم بسازد. اگر او فقط به مرد اهميت مي داد ، چرا اينقدر مخالفت كرد؟ اگر مخالفان مي ديدند كه پيامبر مردم را فقط براي صالح بودن استخدام مي كند و سرشان به كار خودشان بسته است ، اين همه مخالف و دشمن نخواهد داشت.

پيامبر ما پيامبر يگانگي بود و هست. آرزو مي كنم هديه و عيدمان در اين روز بزرگ وحدت باشد. چيزي كه جامعه ما بيش از هر زمان ديگري به آن نياز دارد. اگر ما وحدت را از پيامبر ياد نگيريم ، حداقل از دشمنان او. مي بينيد كه دشمنان آنها در باطل خود متحد هستند و ما درگير درگيري هاي داخلي هستيم. بياييد مثل سخنان امام علي نباشيم كه فرمود آنها در دروغ خودشان متحد هستند و شما توسط خودتان تقسيم شده ايد.

حال ايالات متحده را با تمام مشكلات سياسي ، فكري ، اقتصادي و اجتماعي خود ، در سياست خارجي اين دو طرف درگير ، حداقل در مورد كشورمان ، ببينيد. وحدت آنها يكي است زيرا منافع كشورشان در توافق طرفين است ، و دوم به اين دليل كه آنها مي بينند سياست آنها م worksثر است و در كشور ما طرفداراني هستند كه اختلافات و اختلافات را به شدت و به نفع خود ايجاد كرده اند.

اگر ما از ايالات متحده مي آموزيم ، چرا اين وحدت را ياد نمي گيريم ، اما به زودي كارهاي بد آنها ، مانند مبارزات انتخاباتي را كه رسوا شده و احساس شده اند ، مي آموزيم. ما ديده ايم و ديده ايم كه چگونه در انتخابات گذشته در كشورمان نامزدها تا جايي كه مي توانستند پرش كردند و اكنون خوشبختانه يا متأسفانه اكثر آنها بر سر كار خود هستند. آنها ارتباطاتي برقرار كردند كه نه اثبات شده و نه قابل تأييد بود اما ذهن همه را به خود مشغول مي كرد.

اكنون نيز اگر به نامزدهاي احتمالي رياست جمهوري بعدي كشور نگاه كنيد ، به جاي ارائه طرحي براي حل مشكلات كشور ، آنها در پشت مسئله ارتباط يا قطع ارتباط با غرب و ايالات متحده پنهان شده اند. هيچ تفاوتي بين اصولگرايان و اصلاح طلبان وجود ندارد.

چه اتفاقي مي افتد بياييد به كشور برسيم. اين كشور از غرب و به ويژه از ايالات متحده عصباني است. هرچه بيشتر به يكديگر مهرباني كنيد ، شرايط شيرين و دشوارتر مي شود. نگاهي به اظهارات چند روز گذشته مقامات آمريكايي بياندازيد كه گام به گام ارائه مي شود. اما ما هنوز در حال بحث و بررسي هستيم كه آيا كل سيستم از اين موضوع آگاه است و آيا آنها از آن براي شكست دادن حريف ، موافق يا مخالف استفاده مي كنند.

به نظر من هر اتفاقي افتاده تمام شده است. اگر به گفته رئيس جمهور ، اين يك نعمت الهي بود ، اگر درخواست مردم بود و اگر همه چيز بايد پوشيده مي شد ، پوشيده نمي شد ، ديگر تمام شده بود. تلاش كرديم ، نديدم. بنيانگذاران آن اين شكست را تصديق مي كنند. چرا وانمود مي كنيم اينقدر سبك هستيم؟ اگر برخي از مردم اصل موضوع را به خوبي مي دانند و يا اين را مي دانند ، بايد بگويند كه ما در اعتماد به نفس غرب اشتباه كرده ايم و اكنون باز خواهيم گشت. اين پايان عزت و مطابق با اخلاق و دين است!

سرانجام ، چه قراردادي است كه طرف ديگر آن را 1 5 مي نامد و مهمترين عضو آن را ترك مي كند ، سپس ما مي گوييم 4 1 و اگر آنها همچنان كه در عمل ادامه دادند ادامه دهند ، 3 1 و 2 1 خواهند بود ، آخرين نفر علي و استخر او خواهد بود. و ما فقط افتخار مي كنيم كه آن را نگه داشته ايم. شما ديديد كه منتظر آمدن دولت بعدي ايالات متحده هستيم و چه پيش بيني ها و گمانه زني هايي انجام شده است ، و ديديم كه نتيجه عكس بود. زيرا بايدن خود يكي از اصلي ترين كشوهاي اين داستان بود.

چرا ما خيلي سخت روي برنامه شكست خورده اصرار داريم؟ مطمئناً مي دانيد كه وقتي جمهوري اسلامي وجود دارد ، آنها از اسراف خود دست نمي كشند و بارها آن را با تجربه ثابت كرده اند. چرا ساده لوح هستي؟ شما همچنين مي گوييد كه ما فكر مي كنيم برجام تمام شده است. بنابراين كانديداها در كشور نيز فكر مي كنند راه حل ها و برنامه هايي ارائه دهند.

خدا پدر و مادر كسي را كه رئاليست است ، قلبش براي كشو بسوزاند ، بيامرزد. شما بايد كشور را با تحريم اداره كنيد و حداقل مانند آمريكايي ها باشيد براي دولت بعدي خود با تمام اختلافاتي كه دارند ، سرمايه ، و نه سربار!

اين گفتگوها با روساي جمهور و نخست وزيراني كه ماهيت آنها را مي شناسيم چيست و چرا از آنها حقوق از دست رفته خود را مي خواهيم و مي دانيم كه آنها سخنان ما را عملي نمي كنند.

اگر تصميم اخير عليه ما در هيئت مديره به دليل توپخانه ما نبود ، بلكه به اين دليل بود كه ما قبلاً به آنها سه ماه امتياز داده ايم و لحظه خوب براي آنها مهم است. اگر آنها به تعهد خود عمل نكردند ، بگذاريد سه ماه ديگر پايان برنامه را اعلام كنند. اين خيلي بهتر است و دست رئيس جمهور بعدي را باز مي كند.

ما همه امكانات را داريم و مي توانيم كشور را به خوبي مديريت كنيم. البته با كارمندان خوب ، كارآمد و ميهن دوست. به شرطي كه متحد باشيم. از كلماتي كه آنها را خوشحال مي كند خودداري كنيد. و كساني كه آب را به آسياي دشمن مي ريزند ، بشناسند. پرورش استعدادهاي داخلي ، مخالفت با خام فروشي ، پر كردن خلا in ترانزيت ، توليد ، توزيع و مصرف ، راه اندازي و تكميل سيستم ها ، اصلاح اطلاعات و زيرساخت ها و شبكه سازي آنها ارتباطي با تحريم ها ندارد. چرا بازار با وجود اينكه ما همه چيز را از طريق واردات يا توليد در كشور داريم ، اينگونه است؟ كجا مربوط به تحريم ها هستند؟ اگر اتاق فكر داريم ، بايد در مورد چگونگي برخورد با تحريم ها باشد نه يك چانه زني. با كشورهايي كه دشمني آنها را مسلم مي دانيم.

https://livemag.ir/2021/03/عيدي-مان-كاش-كه-وحدت-باشد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.