برخورد با فروش موادمحترقه از سوي واحدهاي صنفي

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

برخورد با فروش موادمحترقه از سوي واحدهاي صنفي

۱۵ بازديد

تهران بزرگ معاون نظارت بر دفتر امنيت عمومي تهران از معامله با اتحاديه صنفي خريد و فروش بمب هاي محترقه خبر داد. سرهنگ نادر مرادي در گفت وگو با مجله آنلاين وي درباره محل نظارت بر آتش سوزي و پليس در صنف گفت: “هر ساله در آستانه چهارشنبه در سوريه ، پليس در محل با …

برخورد با فروش موادمحترقه از سوي واحدهاي صنفي https://online-mag.ir/2021/03/برخورد-با-فروش-موادمحترقه-از-سوي-واحده/ مجله آنلاين Sun, 14 Mar 2021 01:26:10 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/03/برخورد-با-فروش-موادمحترقه-از-سوي-واحده/ تهران بزرگ معاون نظارت بر دفتر امنيت عمومي تهران از معامله با اتحاديه صنفي خريد و فروش بمب هاي محترقه خبر داد. سرهنگ نادر مرادي در گفت وگو با مجله آنلاين وي درباره محل نظارت بر آتش سوزي و پليس در صنف گفت: “هر ساله در آستانه چهارشنبه در سوريه ، پليس در محل با …

تهران بزرگ معاون نظارت بر دفتر امنيت عمومي تهران از معامله با اتحاديه صنفي خريد و فروش بمب هاي محترقه خبر داد.

سرهنگ نادر مرادي در گفت وگو با مجله آنلاين وي درباره محل نظارت بر آتش سوزي و پليس در صنف گفت: “هر ساله در آستانه چهارشنبه در سوريه ، پليس در محل با اصناف و اتحاديه ديدار مي كند تا توصيه ها و هشدارهاي لازم را ارائه دهد.” علاوه بر اين ، تيم هاي گشت و افسران پليس با گشت زني و رسيدگي به شكايات و گزارش ها به تخلفات رسيدگي مي كنند.

وي گفت: برنامه پليس 1999 چند روز قبل از آغاز ماه مارس آغاز شد و گفت: “جلسات متعددي در اين زمينه و آتش زدن غيرقانوني اتحاديه هاي صنفي ، اتحاديه ها و اتاق هاي بازرگاني صنفي برگزار شده است. فروش اين ماده اعلام شد. توسط اتحاديه هاي كارگري ممنوع است و با متخلفان مطابق قانون رفتار مي شود.

معاون بازرس دفتر امنيت عمومي در تهران بزرگ همچنين اعلام كرد كه اتحاديه هاي صنفي فروش بمب هاي محترقه بايد “با اين واحدهاي صنفي ملاقات كنند و از فروش اين مواد به افراد غير اجتناب كنند.” خريدار چنين كالاهايي شناخته شده و به افراد ناشناس فروخته مي شود ، بنابراين در صورت اطلاع پليس به اين موارد رسيدگي مي شود.

مرادي گفت كه اوايل و با جديت بيشتري به مسئله چهارشنبه سوري پرداخته است: “علاوه بر هشدارها ، همچنين يافته هاي مهمي نيز وجود داشت كه چندين مكان را براي تلاش براي ذخيره اين اقلام شناسايي كرد. آنلاين و موم شده بود.”

سرانجام معاون نظارت بر مركز امنيت عمومي تهران بزرگ با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفت و از مردم خواست تا پرونده مشكوك را گزارش دهند.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.