9 اشتباه در وبينار كه توسط متخصصان انجام شده است

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

9 اشتباه در وبينار كه توسط متخصصان انجام شده است

۷ بازديد

9 اشتباه در وبينار كه توسط متخصصان انجام شده است

وبينارها يك روش عالي براي دستيابي به هداياي واجد شرايط ، ايجاد تجربيات و توسعه تعاملات در مورد تجارت شما هستند. بعضي اوقات اشتباه خواهيد كرد. اما هيچ دليلي براي اختراع مجدد چرخ در هنگام وبينار وجود ندارد. شخصي قبل از شما يك وبينار انجام داده است و آنها بهترين راه را براي انجام اين …

9 اشتباه در وبينار كه توسط متخصصان انجام شده است https://hillbilly.ir/9-اشتباه-در-وبينار-كه-توسط-متخصصان-انجام/ https://hillbilly.ir/9-اشتباه-در-وبينار-كه-توسط-متخصصان-انجام/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 06 Apr 2021 00:41:55 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing webinar https://hillbilly.ir/9-اشتباه-در-وبينار-كه-توسط-متخصصان-انجام/

9 اشتباه در وبينار كه توسط متخصصان انجام شده است

وبينارها يك روش عالي براي دستيابي به هداياي واجد شرايط ، ايجاد تجربيات و توسعه تعاملات در مورد تجارت شما هستند. بعضي اوقات اشتباه خواهيد كرد. اما هيچ دليلي براي اختراع مجدد چرخ در هنگام وبينار وجود ندارد. شخصي قبل از شما يك وبينار انجام داده است و آنها بهترين راه را براي انجام اين …

9 اشتباه در وبينار كه توسط متخصصان انجام شده است

وبينارها يك روش عالي براي دستيابي به هداياي واجد شرايط ، ايجاد تجربيات و توسعه تعاملات در مورد تجارت شما هستند.

بعضي اوقات اشتباه خواهيد كرد. اما هيچ دليلي براي اختراع مجدد چرخ در هنگام وبينار وجود ندارد. شخصي قبل از شما يك وبينار انجام داده است و آنها بهترين راه را براي انجام اين كار تسلط دارند.

ورزش نكنيد

آموزش ارائه و همچنين تحويل ميكروفون / كنترل به ديگران كه ممكن است در آن شركت كنند بسيار مهم است. دانستن اينكه همه چيز قبل از رويداد بزرگ چگونه كار مي كند ، همه چيز را روانتر پيش مي برد.

عدم آمادگي

علاوه بر آموزش ، مهم است كه براي رويداد خود آماده شويد. مطمئن شويد كه ميكروفون شما كار مي كند و مطمئن باشيد كه مكاني آرام داريد. ارائه خود را آماده كنيد و س anyالاتي را كه ممكن است از مردم بپرسند مطالعه كنيد تا زماني كه با برخي پاسخ ها آماده شويد.

تنظيم صفحات فرود

هنگامي كه شما در فروش چيزي جدي هستيد يا اطلاعاتي در مورد هر چيزي ارائه مي دهيد ، مهم اين است كه به اندازه كافي اهميت داشته باشيد تا يك صفحه فروش يا صفحه فرود براي آن ايجاد كنيد. اين بهترين راه براي دريافت تبديل بيشتر است.

كمك حرفه اي را به حداقل برسانيد

در همه حال نمي توانيد همه كارها را خودتان انجام دهيد. گاهي اوقات شما در يك جنبه از وبينار ماهر هستيد اما در جنبه ديگر نه. چرا بعضي از آنها را به افراد ديگر واگذار نكنيد تا بتوانيد روي آنچه بهتر مي دانيد تمركز كنيد.

تنظيم موضوعات بسيار گسترده

شما مي خواهيد موضوع خود را به فضاي بسيار كمي محدود كنيد ، زيرا نمي خواهيد شنوندگان خود را تحت فشار قرار دهيد. با دريافت اطلاعات بيش از حد ، بينندگان بسته خواهند شد. علاوه بر اين ، بازاريابي موضوع ساده تر است و شما مي توانيد در جذب مخاطب مورد نظر خود اطمينان بيشتري داشته باشيد.

درك نكردن مخاطبان شما چيست

وظيفه شما حل مشكلات مشتريان است. اگر نمي دانيد آنها چه كساني هستند و به چه چيزهايي نياز دارند ، نمي توانيد اين كار را انجام دهيد. وقتي روي حل مشكلات تمركز كنيد ، با موضوع بهتري روبرو خواهيد شد.

شكست در بازاريابي براي وبينار شما

چنين چيزي وجود ندارد “آنها آن را ساخته اند و خواهند آمد.” شما واقعاً بايد كاري كنيد كه اين خبر را گسترش دهيد. از رسانه هاي اجتماعي ، پست هاي وبلاگ ، مقالات ، مقالات مهمانان و هر چيز ديگري كه مي توانيد براي گسترش اين خبر استفاده كنيد استفاده كنيد.

آزمايش فناوري را فراموش كنيد

اگرچه هر چقدر تست بزنيد ممكن است مشكلاتي ايجاد شود ، به هر حال آن را آزمايش كنيد. هرچه آزمايشات بيشتري انجام دهيد ، احتمال روان بودن روند كار بيشتر است. شما نمي توانيد به طور قطعي بدانيد كه وبينار چگونه برگزار مي شود ، اما اين تست به شما كمك مي كند تا احساس راحتي بيشتري داشته باشيد.

بدون وبينار

بزرگترين اشتباهي كه مي توانيد بكنيد نداشتن وبينار است. همين كه اين كار را چند بار انجام دهيد ، قلاب خواهيد شد. مي تواند به اندازه كوچك و گرم يا به اندازه دلخواه شما بزرگ باشد. مي توانيد اغلب يا به ندرت آن را دريافت كنيد – كاملاً به خود شما بستگي دارد.

https://hillbilly.ir/9-اشتباه-در-وبينار-كه-توسط-متخصصان-انجام/feed/ 0

انواع وبینار

وبینار در حقیقت یک سمینار آنلاین است که می تواند بصورت زنده یا از پیش ضبط شده برگزار شود.

  • وبینار زنده: همانطور که از نامش پیداست، بصورت زنده و مستقیم پخش می شود. در این وبینارها مخاطب می تواند سوالات خود را مطرح کند و پس از چند دقیقه، پاسخ خود را بشود بنابراین در این نوع وبینار، امکان تعامل بیشتری برقرار می شود.
  • وبینار از پیش ضبط شده: این مورد در حقیقت وبینارهایی ست که قبلا برگزار شده اند و بصورت تکرار در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. بزرگترین عیب این وبینار این است که امکان گفت و گوی زنده و پاسخگویی سریع به سوالات وجود ندارد. این درحالیست که با در نظر گرفتن چندین زمان تکرار، همه ی افرادیکه مایل هستند می توانند ثبت نام کنند و از محتوای سمینار بهره ببرند. نرم افزار ادوب کانکت چیست؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.