• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

برگزاري بيش از ۳۵۰۰ جلسه دادرسي زندانيان به صورت الكترونيك – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۸ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از روابط عمومي دادگستري قزوين ، حجت الاسلام نورالله قدرتي از برگزاري جلسات با ويدئو كنفرانس با زندانيان خبر داد و گفت: تا پايان سال 1399 ، 3 هزار و 544 جلسه دادگاه به صورت الكترونيكي در استان برگزار شده و قضات نيز 914 جلسه برگزار كرده اند. …

برگزاري بيش از ۳۵۰۰ جلسه دادرسي زندانيان به صورت الكترونيك – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/04/برگزاري-بيش-از-۳۵۰۰-جلسه-دادرسي-زنداني/ https://livemag.ir/2021/04/برگزاري-بيش-از-۳۵۰۰-جلسه-دادرسي-زنداني/#respond مجله زنده خبري Sat, 17 Apr 2021 06:28:39 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/04/برگزاري-بيش-از-۳۵۰۰-جلسه-دادرسي-زنداني/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از روابط عمومي دادگستري قزوين ، حجت الاسلام نورالله قدرتي از برگزاري جلسات با ويدئو كنفرانس با زندانيان خبر داد و گفت: تا پايان سال 1399 ، 3 هزار و 544 جلسه دادگاه به صورت الكترونيكي در استان برگزار شده و قضات نيز 914 جلسه برگزار كرده اند. …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، به نقل از روابط عمومي دادگستري قزوين ، حجت الاسلام نورالله قدرتي از برگزاري جلسات با ويدئو كنفرانس با زندانيان خبر داد و گفت: تا پايان سال 1399 ، 3 هزار و 544 جلسه دادگاه به صورت الكترونيكي در استان برگزار شده و قضات نيز 914 جلسه برگزار كرده اند. جلسات با بازداشت شدگان به صورت الكترونيكي.

رئيس كل دادگستري استان قزوين با بيان اينكه از خرداد سال 1378 دادگستري الكترونيكي در استان براي اجراي سياست هاي اعلام شده از سوي قوه قضاييه معرفي شده است ، گفت: هدف از راه اندازي دادگستري الكترونيكي كاهش بازديد زندانيان از دادگستري است سيستم براي جلوگيري از شيوع بيماري عروق كرونا قلب و كاهش هزينه ها و جلوگيري از مشكلات مختلف در اعزام و همراهي زندانيان و همچنين امكان دسترسي الكترونيكي زندانيان به همراه خانواده آنها.

وي با بيان اينكه 53 جلسه زندانيان با خانواده هايشان نيز به صورت الكترونيكي برگزار شده است ، افزود: تا پايان سال گذشته در مجموع 4531 جلسه با زندانيان الكترونيكي برگزار شده است.

اين مقام ارشد قضايي استان گفت: دستيابي به دستگاه قضايي هوشمند از اولويت هاي اين دستگاه قضايي است و امروز دستگاه قضايي از تهديد عروق كرونا به عنوان يك فرصت استفاده مي كند و سيستم هاي الكترونيكي مختلفي براي ارائه خدمات قضايي به صورت غيرحضوري راه اندازي شده است.

رئيس دادگستري شهرستان كازوين گفت: “اعمال دادرسي الكترونيكي علاوه بر اطمينان از سلامت مراجعين در دادگستري ، موجب كاهش زمان دادرسي شده و گامي موثر در بهبود كيفيت پرونده ها و كاهش هزينه ها است. امروز به دليل شرايط اجتماعي و نياز به جلوگيري از شيوع ويروس هاي كرونا ، استفاده حداكثر و به موقع از دستگاه هاي الكترونيكي اهميت دو چنداني پيدا كرده است.

وي گفت: “استفاده از دادخواست هاي الكترونيكي نه تنها در هنگام شيوع بيماري كرونا قلب ، بلكه در طول دوره نيز”. بعد از كرونا همچنين مي تواند جايگزين خوبي براي آزمايشات حضوري باشد.

https://livemag.ir/2021/04/برگزاري-بيش-از-۳۵۰۰-جلسه-دادرسي-زنداني/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.