بازاريابي اينترنتي – از كجا شروع كنم؟

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

بازاريابي اينترنتي – از كجا شروع كنم؟

۱۴ بازديد

بازاريابي اينترنتي – از كجا شروع كنم؟

به عنوان يك صاحب مشاغل ، ممكن است به شما گفته شود كه داشتن يك وب سايت تجارت زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. ممكن است شما كاملاً بفهميد كه چگونه همه كار مي كند اما به هر حال آن را فهميديد. حالا بعد از يك يا دو سال ، “وب سايت شما چگونه …

بازاريابي اينترنتي – از كجا شروع كنم؟ https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-از-كجا-شروع-كنم؟/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-از-كجا-شروع-كنم؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 08 Apr 2021 13:24:33 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing website https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-از-كجا-شروع-كنم؟/

بازاريابي اينترنتي – از كجا شروع كنم؟

به عنوان يك صاحب مشاغل ، ممكن است به شما گفته شود كه داشتن يك وب سايت تجارت زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. ممكن است شما كاملاً بفهميد كه چگونه همه كار مي كند اما به هر حال آن را فهميديد. حالا بعد از يك يا دو سال ، “وب سايت شما چگونه …

بازاريابي اينترنتي – از كجا شروع كنم؟

به عنوان يك صاحب مشاغل ، ممكن است به شما گفته شود كه داشتن يك وب سايت تجارت زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. ممكن است شما كاملاً بفهميد كه چگونه همه كار مي كند اما به هر حال آن را فهميديد. حالا بعد از يك يا دو سال ، “وب سايت شما چگونه براي شما كار مي كند؟”

اگر وب سايت شما در حال رشد و توسعه كسب و كار شما نيست ، موارد زير را مشاهده كنيد تا ببينيد چه چيزي باعث ايجاد حضور موفق آنلاين مي شود.

1. مشتري ايده آل (مخاطبان هدف) را شناسايي كنيد – با تعريف مشتري ايده آل ، مي توانيد پيام را به وب سايت خود هدايت كنيد. اين يكي از بهترين روش ها براي تبديل بازديد كنندگان به مشتري است.

2. پيشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) خود را تعريف كنيد – چه چيزي شركت شما را از رقباي شما متمايز مي كند؟

3. پيام وب سايت شما چيست؟ آيا مي خواهيد وب سايت شما باشد

  • مشتري خود را آموزش دهيد
  • فروش محصول يا خدمات
  • ايجاد ليست مشتري

4- ليست كلمات كليدي ايجاد كنيد – مشتري خود شويد و فكر كنيد ، “آنها براي يافتن مشاغل يا خدمات شما در Google چه چيزي تايپ مي كنند؟” ممكن است همان چيزي نباشد كه شما فكر مي كنيد!

5- محتواي جديد و مرتبط ايجاد كنيد كه مشتريان بالقوه را در سايت شما نگه دارد تا زماني كه آنها اقدامي را كه شما مي خواهيد انجام دهند – با شما تماس بگيرند ، در ليست نامه هاي پستي خود ثبت نام كرده و محصول خود را خريداري كنند.

6. وب سايت خود را با عناوين غني از كلمات كليدي ، نسخه فروش بسته بندي شده با ويژگي ها و توصيفات كافي متا بهينه كنيد. به اين بهينه سازي در صفحه مي گويند.

7. بهينه سازي خارج از صفحه – چند سايت ديگر به سايت شما پيوند داده شده اند؟ يكي از بهترين راه هاي افزايش رتبه اين است كه وب سايت هاي ديگر به سايت خود لينك دهند. به اين بهينه سازي خارج از صفحه مي گويند. چندين راهكار وجود دارد كه مي توانيد براي بازگرداندن پيوندهاي با كيفيت به وب سايت خود انجام دهيد.

8- به وب سايت خود مراجعه كنيد. براي دريافت ترافيك دو روش مختلف وجود دارد – پرداختي و رايگان (عضويت). يا براي تبليغاتي كه به عنوان پيوند در موتورهاي جستجو يا وب سايت افراد ديگر نشان داده مي شود ، هزينه مي كنيد يا وقت خود را صرف ايجاد محتواي جديد مي كنيد كه وب سايت شما را در ليست هاي ارگانيك موتور جستجو بالاتر مي برد.

با استفاده از عناصر ذكر شده در بالا ، قابليت مشاهده خود را در وب افزايش داده و بازديدكنندگان را به خريداران تبديل خواهيد كرد.

موارد فوق بصورت عميق در مقالات آينده مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بازاريابي آنلاين يك هنر و همچنين يك علم است. عناصر زيادي براي حضور موفق در وب وجود دارد. مي توانيد ساعت ها خودتان اين كار را انجام دهيد يا وقت خود را صرف اداره كسب و كار خود و استخدام يك متخصص جستجوگرها براي موفقيت در حضور وب خود كنيد.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-اينترنتي-از-كجا-شروع-كنم؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.