تعالي شخصي: نحوه پيوستن به 20 درصد برتر

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

تعالي شخصي: نحوه پيوستن به 20 درصد برتر

۶ بازديد

تعالي شخصي: نحوه پيوستن به 20 درصد برتر

پيوستن به 20 درصد درآمدزايي برتر صنعت شما بايد براي هر كارآفريني هدف باشد. اگر قرار است وقت ، پول و انرژي خود را در يك كار تجاري سرمايه گذاري كنيد. سپس با تعهد به عضويت در بيست درصد برتر به اين پروژه فرصت موفقيت دهيد. آيا همه چيز در مورد پول است؟ بله همينطور …

تعالي شخصي: نحوه پيوستن به 20 درصد برتر https://hillbilly.ir/تعالي-شخصي-نحوه-پيوستن-به-20-درصد-برتر/ https://hillbilly.ir/تعالي-شخصي-نحوه-پيوستن-به-20-درصد-برتر/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 15 May 2021 09:07:58 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing zoom https://hillbilly.ir/تعالي-شخصي-نحوه-پيوستن-به-20-درصد-برتر/

تعالي شخصي: نحوه پيوستن به 20 درصد برتر

پيوستن به 20 درصد درآمدزايي برتر صنعت شما بايد براي هر كارآفريني هدف باشد. اگر قرار است وقت ، پول و انرژي خود را در يك كار تجاري سرمايه گذاري كنيد. سپس با تعهد به عضويت در بيست درصد برتر به اين پروژه فرصت موفقيت دهيد. آيا همه چيز در مورد پول است؟ بله همينطور …

تعالي شخصي: نحوه پيوستن به 20 درصد برتر

پيوستن به 20 درصد درآمدزايي برتر صنعت شما بايد براي هر كارآفريني هدف باشد. اگر قرار است وقت ، پول و انرژي خود را در يك كار تجاري سرمايه گذاري كنيد. سپس با تعهد به عضويت در بيست درصد برتر به اين پروژه فرصت موفقيت دهيد.

آيا همه چيز در مورد پول است؟ بله همينطور است پول همه چيز نيست اما مهم است. اگر پول نبود ، شغل خود را حفظ مي كرديد و غروب مي كرديد. اما از آنجا كه شما يك كار تجاري را شروع كرده ايد ، ممكن است تلاش كنيد تا در 20٪ صنعت خود باشيد.

نكته جالب در مورد ليست 20 برتر اين است كه همه از پايين 20 شروع كردند. اين افراد موفق با زمان ، استعدادها ، قدرت و پول خود كار متفاوتي انجام دادند. اين آنها را در مسير موفقيت مالي قرار مي دهد.

چگونه 20 درصد بهترين را بدست مي آوريد

تصميم گرفتن

بدانيد كه چرا كار خود را شروع كرده ايد. شما يك چشم انداز داريد تنها چيزي كه لازم است اين است كه شما تصميم مي گيريد يكي از بهترين افراد در زمينه كاري خود باشيد. تصميم بگيريد و اقدام كنيد.

رهبران را دنبال كنيد|

او تصميم گرفت از رهبران پيروي كند. شما از كمبود اطلاعات رنج نمي بريد. كتاب هاي زيادي وجود دارد كه مي توانند در مورد زمينه كاري شما به شما بياموزند. مربيان و سمينارها وجود دارد.

افراد ارشد رشته شما در حال يادگيري و پيشرفت هستند. چرخ را دوباره اختراع نكنيد. يك طرح موفقيت وجود دارد بنابراين يك مدل موفقيت باشيد. از بهترين ها بياموزيد. آيا هزينه آن سرمايه گذاري است؟ بله ، پس روي خود سرمايه گذاري كنيد.

20 برتر را چه مي كنيد؟

حقيقت اين است كه اگر مي خواهيد ماهيانه 100 تا 500 دلار اضافي بدست آوريد ، به دنبال كار خود برويد. خيلي راحت تر است و مي توانيد از نظر مالي با اين كار پيش برويد. وقت خود را به دنبال آن دلارهاي كوتاه هدر ندهيد.

آخر هفته كار در استارباكس ، تحويل پيتزا ، انتخاب يك مسير كاغذي. وقت خود را فقط با پرداخت شش هزار دلار در سال از دست ندهيد. Google 20 درصد برتر را انتخاب كنيد و برنامه خود را با آن درآمد تنظيم كنيد.

فرمول 3٪

3٪ از درآمد سالانه خود را برداريد و آن را براي تحصيلات خود سرمايه گذاري كنيد. به سمينارها و رويدادها برويد و اگر مي توانيد آموزش هاي ويژه ببينيد. كتاب بخوانيد و آنچه را ياد مي گيريد انجام دهيد. اگر سالانه 100000 دلار درآمد كسب كنيد ، بايد 3000 دلار در زمينه خودآموزي سرمايه گذاري كنيد. اين يك ماليات قابل توجه است.

3 مرحله ساده

براي قرار گرفتن در 20 درصد برتر ، نظم و انضباط لازم است. در اينجا 3 مرحله ساده آورده شده است كه به شما كمك مي كند 20 درصد برتر را انتخاب كنيد و يكي از بهترين ها در صنعت خود شويد.

1. روزانه 60 دقيقه بخوانيد: پيام كوتاه ، تماشاي تلويزيون و بررسي حساب هاي شبكه هاي اجتماعي خود را متوقف كنيد. در صنعت ، صنعت و توسعه شخصي خود مطالبي را بخوانيد. يك طرح خواندن بگيريد و به آن پايبند باشيد. قبل از رفتن به محل كار مطالعه كنيد. اين امر باعث رضايت شما از رقابت خواهد شد زيرا اكثر مردم به مطالعه ادامه نمي دهند.

2. زمان سفر خود را به زمان يادگيري تبديل كنيد: هنگام رانندگي يا استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي به مربيگري صوتي گوش دهيد. يادداشت برداري كنيد و لحظات آه را ثبت كنيد.

3. شركت در سمينارها و رويدادها: دوره هاي آنلاين بگذرانيد ، در رويدادهاي صنعت شركت كنيد و با مردم ملاقات كنيد. من با شركاي تجاري ، حلقه داخلي و مربيان اين رويداد آشنا شدم. اين يك روش عالي براي برقراري ارتباط با افراد همفكر هنگام يادگيري است.

اين دستورالعمل هاي ساده را دنبال كنيد و مقصد خود را در 20 درصد برتر قرار دهيد.

https://hillbilly.ir/تعالي-شخصي-نحوه-پيوستن-به-20-درصد-برتر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.