پخش همزمان با شيوع ويروس كرونا

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

پخش همزمان با شيوع ويروس كرونا

۶ بازديد

پخش همزمان با شيوع ويروس كرونا

ما در يك زمان منحصر به فرد هستيم كه اين ملت و جهان در زندگي ما شاهد آن نبوده اند. دولت تعطيلي مشاغل ، كليساها و اجتماعات اجتماعي را حكم مي كند. ترس از امنيت شخصي. در خانه بمانيد و در كباب پزهاي خانوادگي يا اجتماعات منظم خانوادگي شركت نكنيد. بله ، اين زمان منحصر …

پخش همزمان با شيوع ويروس كرونا https://hillbilly.ir/پخش-همزمان-با-شيوع-ويروس-كرونا/ https://hillbilly.ir/پخش-همزمان-با-شيوع-ويروس-كرونا/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 15 May 2021 21:28:57 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing zoom https://hillbilly.ir/پخش-همزمان-با-شيوع-ويروس-كرونا/

پخش همزمان با شيوع ويروس كرونا

ما در يك زمان منحصر به فرد هستيم كه اين ملت و جهان در زندگي ما شاهد آن نبوده اند. دولت تعطيلي مشاغل ، كليساها و اجتماعات اجتماعي را حكم مي كند. ترس از امنيت شخصي. در خانه بمانيد و در كباب پزهاي خانوادگي يا اجتماعات منظم خانوادگي شركت نكنيد. بله ، اين زمان منحصر …

پخش همزمان با شيوع ويروس كرونا

ما در يك زمان منحصر به فرد هستيم كه اين ملت و جهان در زندگي ما شاهد آن نبوده اند. دولت تعطيلي مشاغل ، كليساها و اجتماعات اجتماعي را حكم مي كند. ترس از امنيت شخصي. در خانه بمانيد و در كباب پزهاي خانوادگي يا اجتماعات منظم خانوادگي شركت نكنيد.

بله ، اين زمان منحصر به فردي در تاريخ است. ما كارهايي مي كنيم كه اكثر مردم قبلاً هرگز به آن فكر نكرده اند.

تجارت به صورت آنلاين تغيير مكان داده است. جلسات بزرگنمايي و اسكايپ اكنون محبوب شده اند. فارغ التحصيلي در عمل انجام مي شود. حتي شام هاي بزرگ خانوادگي كه معمولاً از مكان هاي دور افتاده براي بازديد از خانه به خانه هاي ما مي آيند ، تقريباً هميشه برگزار مي شود.

كالج ، دبيرستان و ساير كلاسها به جاي مراجعه حضوري به اينترنت منتقل شده اند. همه اين موارد هم ويژگي هاي خوب و هم بد دارند. فقدان جامعه پذيري يكي است. عدم تماس شخصي. عدم صميميت را مسلم دانستيم. تلاش براي يادگيري نحوه انجام كارهايي بصورت آنلاين كه هرگز فكر نمي كرديم انجام دهيم.

همه اين موارد منجر به تمايل افراد به صحبت مي شود. نياز به برقراري ارتباط سعي در چيزهاي جديد براي برقراري ارتباط.

براي روز و زماني كه هم اكنون در آن زندگي مي كنيم وارد دنياي پادكست ها شويد.

اگر تا به حال به فكر شروع پادكست بوده ايد ، اين زمان بي نظيري در تاريخ اينترنت است! شما اكنون اين قدرت را داريد كه داستان خود را بگوييد و بر مردم از سراسر جهان تأثير بگذاريد. اكنون در موقعيتي هستيد كه مي توانيد به افرادي كه ارتباطات صوتي و تصويري دارند و قبلاً در مقياسي به اين اندازه وجود نداشته اند ، كمك كنيد.

بسياري از مردم دريافتند كه بايد تلاش كنند تا از طريق اينترنت درآمد كسب كنند. مشاغل سنتي آنها رو به تعطيلي و كاهش است و ممكن است هرگز به حالت عادي خود باز نگردند. آنها بايد ياد بگيرند كه چگونه بودجه خانواده را تكميل كنند. آنها بايد ياد بگيرند كه كارهايي را براي خودشان انجام دهند. آنها بايد ياد بگيرند كه چگونه در خانه به كودكان خردسال خود بياموزند. آنها به شما احتياج دارند!

به اين فكر كنيد كه چگونه مي توانيد همين حالا با استفاده از فناوري آنلاين بر كسي تأثير بگذاريد. شما در حال حاضر مجموعه مهارتي را داريد كه كسي به آن نياز دارد! شما توانايي ارائه خدمات و دانش خود را به شخصي داريد كه ممكن است شخصاً ملاقات نكنيد. و در اين روز و زماني كه خودمان را مي يابيم ، آنها بيش از هر زمان ديگري در حافظه اخير براي استخدام شما براي كمك به اينترنت باز هستند!

پادكست مي تواند صوتي يا تصويري باشد. (بيشتر پادكست ها فقط از طريق صدا هستند. ويدئو روز به روز محبوب تر مي شود.) مي توانيد نكات مربيگري را براي حوزه تخصص خود به اشتراك بگذاريد. شما اين اطلاعات را ضبط كرده و سپس با كساني كه شما را در اينترنت پيدا مي كنند به اشتراك مي گذاريد.

با استفاده از يك بستر ميزباني پادكست ، شما اين امكان را داريد كه پيوندهاي مربوط به آموزش خود را با هر كسي كه مي خواهد درباره آنچه شما صحبت مي كنيد بشنود ، به اشتراك بگذاريد. همه از راحتي خانه شماست.

با گرفتن هزينه دسترسي مي توانيد از پادكست خود درآمد كسب كنيد. تا زماني كه آنچه شما ارائه مي دهيد محتواي با كيفيتي است كه شخصي مي خواهد براي آن هزينه كند ، درآمد اضافي براي كمك به او مشكلي ندارد.

شما در حال حاضر بايد پادكست ها را به عنوان يك گزينه مناسب براي جلسات حضوري ، آموزش ها و جمع ها در نظر بگيريد. پادكست ها به شما امكان مي دهند ارتباطات خود را برقرار و حفظ كنيد ، ديگران را به روشي مثبت تحت تأثير قرار داده و در عين حال ايمن باشيد.

به فكر شروع پادكست امروز باشيد!

https://hillbilly.ir/پخش-همزمان-با-شيوع-ويروس-كرونا/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.