10 اشتباه اجتماعي قابل پيشگيري است

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

10 اشتباه اجتماعي قابل پيشگيري است

۷ بازديد

10 اشتباه اجتماعي قابل پيشگيري است

رسانه هاي اجتماعي تأثير زيادي در نحوه ارائه محصولات و خدمات توسط شركت ها دارند. فكر مي كرديد فيس بوك و توييتر پس از انتشار دوام نمي آورند؟ خيلي از ما كرديم ، اما پسر ، آيا ما اشتباه كرديم! رسانه هاي اجتماعي دنيا را غافلگير كرده است و اگر مشاغلي داريد ، بازاريابي شبكه …

10 اشتباه اجتماعي قابل پيشگيري است https://hillbilly.ir/10-اشتباه-اجتماعي-قابل-پيشگيري-است/ https://hillbilly.ir/10-اشتباه-اجتماعي-قابل-پيشگيري-است/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 13 Jun 2021 16:03:13 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing https://hillbilly.ir/10-اشتباه-اجتماعي-قابل-پيشگيري-است/

10 اشتباه اجتماعي قابل پيشگيري است

رسانه هاي اجتماعي تأثير زيادي در نحوه ارائه محصولات و خدمات توسط شركت ها دارند. فكر مي كرديد فيس بوك و توييتر پس از انتشار دوام نمي آورند؟ خيلي از ما كرديم ، اما پسر ، آيا ما اشتباه كرديم! رسانه هاي اجتماعي دنيا را غافلگير كرده است و اگر مشاغلي داريد ، بازاريابي شبكه …

10 اشتباه اجتماعي قابل پيشگيري است

رسانه هاي اجتماعي تأثير زيادي در نحوه ارائه محصولات و خدمات توسط شركت ها دارند. فكر مي كرديد فيس بوك و توييتر پس از انتشار دوام نمي آورند؟ خيلي از ما كرديم ، اما پسر ، آيا ما اشتباه كرديم! رسانه هاي اجتماعي دنيا را غافلگير كرده است و اگر مشاغلي داريد ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي واقعاً بايد در تجارت شما گنجانده شود.
سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك ، توييتر ، وبلاگ ها و LinkedIn سريعتر از راديو و تلويزيون رشد كرده اند! رسانه هاي اجتماعي تأثير زيادي بر شركت ها گذاشته اند زيرا اكنون بيش از 70٪ شركت ها صفحه فيس بوك دارند.
شبكه هاي اجتماعي به زمان و تلاش نياز دارند و بايد به طور مثر انجام شوند. در زير ليستي از ده نقص برتر در شبكه هاي اجتماعي آورده شده است و اينكه براي جلوگيري از بروز آنها مي توانيد چه كاري انجام دهيد.
1. ناسازگار – نمي توانيد در صفحه فيس بوك خود پست بگذاريد يا اينجا و آنجا توييت كنيد. شما بايد يك برنامه رسانه اجتماعي ايجاد كنيد و زماني را كه در وب سايت خود مي گذرانيد زمان بندي كنيد.
كاري كه مي توانيد انجام دهيد: يك برنامه روزانه و هفتگي در شبكه هاي اجتماعي ايجاد كنيد و به آن پايبند باشيد. هدف شما اين است كه روزانه يك ساعت در وب سايت خود كار كنيد. خيلي نازك پخش نشويد. دو سايت اول را انتخاب كنيد و براي استفاده از جادو به آنها وقت و توجه دهيد. Facebook ، LinkedIn و Twitter را توصيه مي كنم.
2. بدون تماس – وقتي افراد روي صفحه شما نظر مي دهند يا پست مي گذارند ، بايد پاسخ دهيد و از آنها تشكر كنيد. اگر به افرادي كه از صفحه شما بازديد مي كنند پاسخ ندهيد ، ديگر بازديد از آنها را متوقف خواهيد كرد.
كاري كه مي توانيد انجام دهيد: حداقل دو بار در روز وب سايت خود را بررسي كنيد تا ببينيد آيا كسي در اين باره پست گذاشته يا نظر داده است. براي پاسخگويي كامل وقت بگذاريد – يك تشكر سريع هميشه كافي نخواهد بود! سپس بايد به وب سايت آنها برويد و پاسخ دهيد. اين به صفحه شما كمك مي كند تا فعال بماند.
3. اين ويژگي كمكي نمي كند – شما مي خواهيد براي بازديد از وب سايت شما مكاني سرگرم كننده و دوستانه باشد اما به يك متخصص حرفه اي نيز نياز داريد. يك فيلم كلون بدون ويژگي بارگذاري نكنيد.
كاري كه مي توانيد انجام دهيد: صفحه خود را به مكاني تبديل كنيد كه بتوانيد خود و مشتريان خود را ببينيد. درباره چيزهاي جالب صحبت كنيد ، معاملات ويژه و مسابقات را ارائه دهيد ، چيزها را تازه و جديد نگه داريد. اين باعث مي شود صفحه شما با شخصيت زندگي كند!
4- حسابها را پيوند ندهيد – اگر چندين وب سايت و وبلاگ داريد ، بايد همه آنها را پيوند دهيد تا افراد بتوانند همه آنها را ببينند.
آنچه مي توانيد انجام دهيد: پيوندي درباره وب سايت خود را در وبلاگ يا وب سايت خود قرار دهيد. از ابزارك ها و / يا افزونه ها استفاده كنيد تا بازديدكنندگان بتوانند به راحتي با صفحات وب شما ارتباط برقرار كنند. اطمينان حاصل كنيد كه مقالات شما بيش از يك بار در همه وب سايت هاي شما نمايش داده شده است.
5. از لايك و دنبال كننده درخواست نكنيد – از اينكه بخواهيد از افراد بخواهيد صفحه شما را لايك كنند يا حساب شما را دنبال نكنند ، نترسيد.اين مي تواند كار شما را در جامعه افزايش دهد.
كاري كه مي توانيد انجام دهيد: برنامه را در امضاي ايميل خود بچسبانيد ، آن را روي كارت شركت خود بچسبانيد ، آن را روي همه ميزهاي دفتر خود بچسبانيد. پيوند خود را در جاي مناسب قرار دهيد و س followingالات زير را بپرسيد. شما بايد رسانه هاي اجتماعي را در تمام زمينه هاي كسب و كار ادغام كنيد.
6. بدون محتواي با كيفيت – براي اينكه بخواهيد از وب سايت خود بازديد كنيد بايد دلايل ديگري را ارائه دهيد. پس از همه ، ميليون ها صفحه وجود دارد ، بنابراين شما بايد چيزي ارزشمند ارائه دهيد.
كاري كه مي توانيد انجام دهيد: ارسال لينك به مقالات مفيد ، ارائه اطلاعات مفيد در صورت داشتن اطلاعات مفيد ، ارائه تجارت خود ، تهيه بليط و جوايز. اين مسابقه به قدري محبوب است كه ما سعي مي كنيم هر ماه يك رقابت آسان انجام دهيم. به اين افراد دليل دهيد تا مدام دوباره برگردند!
7. بدون تماس براي كار – اگر با كسي تماس تلفني واضحي برقرار كنيد ، ممكن است افراد به تجارت يا خدمات شما پاسخ دهند.
كاري كه مي توانيد انجام دهيد: تماس مي تواند به سادگي “براي ثبت نام اينجا را كليك كنيد” يا “خواندن مقاله كامل” باشد. از آنها به عنوان مناسب بازديد كنندگان خود استفاده كنيد. هنگام ارسال پيام ، مي توانيد از افراد بخواهيد كه آن را دوباره در صفحه فيس بوك خود ارسال يا به اشتراك بگذارند. با تماس از جمله “براي دريافت 25.00 دلار اينجا كليك كنيد ، اولين سفارش خود را لغو كنيد” يا “براي دريافت پيشنهاد ويژه روي يك دكمه كليك كنيد” براي محصول خود تخفيف بگيريد. امكانات بي پايان و موثر است!
8. يك پروفايل موثر ننويسيد – نمايه شما اولين احساسي است كه اكثر مردم از شما مي گيرند و مي خواهيد آنها را تحت تأثير قرار دهيد. فقط گفتن نام و شهر شما به همين جا ختم نمي شود. نمايه اي كه به خوبي نوشته شده باشد به ايجاد اعتبار شما كمك مي كند.
كاري كه مي توانيد انجام دهيد: اطلاعات شخصي خود را كاملاً حذف كنيد. يك تصوير حرفه اي به خود اضافه كنيد. مهارت هاي خود و دليل بهره مندي مردم از محصولات و خدمات شما را شرح دهيد. فضاي خالي يا اطلاعات ناقص را رها نكنيد. پروفايل هايي را كه بازديد كنندگان شما مشاهده كرده اند بخوانيد. آيا از آنچه در صفحه خود مي بينيد بازديد خواهيد كرد؟
9. نادرست – دستور زبان و هجي نامناسب مي تواند صفحه خوبي را زشت جلوه دهد.
كاري كه مي توانيد انجام دهيد: هنگام نوشتن مقاله خود را بخوانيد و پس از اتمام آن را دوباره بخوانيد. همچنين اگر شخص ديگري آن را بخواند به شما كمك مي كند زيرا ممكن است آنچه را نمي بينيد مشاهده كند. اطمينان حاصل كنيد كه پيام ها ، توييت ها و غيره به خوبي نوشته شده اند و حرفه اي به نظر مي رسند.
10. استقبال شخصي – ما همه را ديده ايم. پست ها و توييت هايي كه چيزي شبيه به اين را مي خوانند باعث مي شوند امشب رمبو را تماشا كنم ، اما سردرد گرفتم و خوابم برد! يا ، امروز به خريد رفتم و چكمه هاي جديدي براي بچه هايم خريداري كردم. چنين مطلبي در صفحه كسب و كار وجود ندارد ، بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه هنگام ارسال پست خيلي شخصي نيستيد.چه كاري مي توانيد انجام دهيد: ساير صفحات موفق رسانه هاي اجتماعي را بررسي كنيد و ببينيد چه نوع محتوايي ساخته اند. اطلاعاتي ارائه دهيد كه براي بازديد كنندگان شما مفيد و مفيد باشد. كوتاه كردن مو خوب است ، اما به مشتريان بالقوه شما كمك نمي كند. با اين حال ، ممكن است آنها را آزار دهد! بنابراين هر بار كه مقاله اي مي نويسيد ، از خود بپرسيد آيا به هيچ يك از بازديد كنندگان من كمك مي كند؟
بازاريابي اجتماعي با سرعت و قدرت بي نظيري درها را باز كرده است ، بنابراين اگر از آن استفاده نمي كنيد ، بايد يادگيري و افتتاح اين حساب هاي شبكه هاي اجتماعي را شروع كنيد.

.

https://hillbilly.ir/10-اشتباه-اجتماعي-قابل-پيشگيري-است/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.