• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

مطالبات معلولان از دولت سيزدهم/كانديداها صرفا بدنبال استفاده از واژه “معلول” نباشند

۷ بازديد

رئيس انجمن حمايت از حقوق معلولان ايران درباره مطالبات جامعه معلولان دولت سيزدهم توضيحاتي داد و گفت: از جامعه ما گرفته تا كتك ها) و به عنوان حقوق قانوني آنها در جامعه ديده شود. محمودنژاد در مصاحبه با مجله زنده خبري وي به نمايندگي از جامعه معلولان مطالبات اين گروه از دولت سيزدهم را مطرح …

مطالبات معلولان از دولت سيزدهم/كانديداها صرفا بدنبال استفاده از واژه “معلول” نباشند https://livemag.ir/2021/06/مطالبات-معلولان-از-دولت-سيزدهم-كانديد/ https://livemag.ir/2021/06/مطالبات-معلولان-از-دولت-سيزدهم-كانديد/#respond مجله زنده خبري Mon, 14 Jun 2021 08:26:32 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/06/مطالبات-معلولان-از-دولت-سيزدهم-كانديد/ رئيس انجمن حمايت از حقوق معلولان ايران درباره مطالبات جامعه معلولان دولت سيزدهم توضيحاتي داد و گفت: از جامعه ما گرفته تا كتك ها) و به عنوان حقوق قانوني آنها در جامعه ديده شود. محمودنژاد در مصاحبه با مجله زنده خبري وي به نمايندگي از جامعه معلولان مطالبات اين گروه از دولت سيزدهم را مطرح …

رئيس انجمن حمايت از حقوق معلولان ايران درباره مطالبات جامعه معلولان دولت سيزدهم توضيحاتي داد و گفت: از جامعه ما گرفته تا كتك ها) و به عنوان حقوق قانوني آنها در جامعه ديده شود.

محمودنژاد در مصاحبه با مجله زنده خبري وي به نمايندگي از جامعه معلولان مطالبات اين گروه از دولت سيزدهم را مطرح كرد و گفت: “ما انتظار داريم نامزدهاي رياست جمهوري نه تنها از كلمات افراد معلول استفاده كنند ، بلكه اين نشان مي دهد كه NGO هاي معلولان در حال جنگ هستند. “آنها براي جلب توجه كانديداهاي رياست جمهوري به اين موضوع تلاش مي كردند و مي كنند و مي بينيم كه كانديداها سعي مي كنند از حقوق افراد داراي معلوليت مانند حقوق زنان از يكديگر پيشي بگيرند. اين نشان مي دهد كه اقليت معلولان در آرزوهاي مدني خود موفق شده اند و اميدوارند كه اين موفقيت ادامه يابد.

وي ادامه داد: ما انتظار داريم دولت سيزدهم ، صرف نظر از اينكه رئيس جمهور بعدي چه كسي خواهد بود ، در وهله اول قانون حمايت از حقوق افراد داراي معلوليت را رعايت كند و همچنين گزارش هاي مربوط به قانون حمايت از حقوق معلولين. “ارائه به دولت آينده و در مورد بودجه لازم براي آن فكر كنيد.

محمونهاد با بيان اينكه يكي از نگراني هاي معلولان مسئله معيشت آنها است ، اظهار داشت: اكنون افزايش بيش از حد قيمت ها در جامعه و همچنين تورم به گونه اي شده است كه افراد معلول و افراد را با مشكل روبرو كرده است. داراي معلوليت معلوليت ها ، مانند ساير افراد جامعه ، به طرز چشمگيري كاهش يافته اند. اين نه تنها شامل وضعيت غذايي آنها ، بلكه امكانات توان بخشي و خدمات پزشكي نيز مي باشد. ما انتظار داريم كه دولت آينده توزيع عادلانه يارانه ها را بر اساس عادلانه در نظر بگيرد.

رئيس انجمن حمايت از حقوق معلولان افزود: در حال حاضر يارانه ها به طور مساوي بين افراد جامعه توزيع مي شود و اين عادلانه نيست زيرا بسياري از معلولان در دهك هاي هفتم و پايين قرار دارند و دولت بايد از آنها حمايت كنيد “واقعيت اين است كه وقتي فرد معلول در دهك هفتم قرار دارد ، يعني فرد معلول در دهك سوم يا دوم قرار دارد ، زيرا هزينه معلوليت باعث مي شود كه قسمت زيادي از درآمد وي صرف جبران معلوليت شود ، اما بسياري از افراد در جامعه اي كه در دهك هاي بالايي قرار دارند ، آنها براي بهبود كيفيت زندگي هزينه مي شوند ، اما براي افراد معلول فقط براي توان بخشي و درمان است.

محمودنژاد در ادامه با بيان اينكه ما از دولت آينده مي خواهيم تضمين دسترسي به تجهيزات بهداشتي و خدمات توان بخشي رايگان و مطابق با كيفيت استاندارد جهاني براي معلولان را تضمين كند ، توضيح داد: دسترسي به سلامت به اين معني است كه فرد داراي بيمه لازم و مستمر است. اقدامات درماني خود. همين امر در مورد تجهيزات توان بخشي نيز صدق مي كند.

وي گفت: “ما از دولت مي خواهيم كه حقوق بازنشستگان و حق پرستاران را متناسب با نرخ تورم افزايش دهد.” اجراي قانون حمايت از حقوق افراد داراي معلوليت براي افراد داراي معلوليت. ما همچنين از دولت مي خواهيم برخي از عوارضي را كه به افراد معلول آسيب مي رساند و تهديد كننده زندگي است از بين ببرد.

رئيس انجمن حمايت از حقوق معلولان ايران تأكيد كرد: دولت همچنين مي تواند شرايط دسترسي افراد معلول به خودروي متناسب با شرايط جسمي آنها را فراهم كند. در حال حاضر ، قيمت خودروهاي خارجي بسيار گران شده و استانداردهاي لازم براي معلولان فقط براي خودروهاي خارجي وجود دارد. از يك سو ، خودروهاي داخلي تاكنون نتوانسته اند رضايت افراد معلول را جلب كنند و از طرف ديگر مي بينيم كه هم واردات خودروهاي خارجي ممنوع است و هم قيمت آنها بسيار بالا است ، بنابراين اين يكي از الزامات است افراد معلول.

وي همچنين تهيه مسكن براي افراد معلول را از ديگر درخواست هاي دولت آينده ذكر كرد.

رئيس انجمن حمايت از حقوق معلولان ايران همچنين گفت: با توجه به تورم موجود ، داشتن شغل يا حداقل مستمري معيشت بايد براي افراد معلول در نظر گرفته شود.

محمودنژاد در بخشي ديگر از سخنان خود به افراد داراي معلوليت ذهني و مراقبت از آنها و نحوه حمايت از اين افراد ، به ويژه افراد مبتلا به اوتيسم و ​​سندرم داون و همچنين ساير افراد داراي معلوليت ذهني اشاره كرد: دولت بايد برنامه هاي آموزشي جامعي را در اين زمينه ارائه دهد .

رئيس انجمن حمايت از حقوق معلولان همچنين گفت كه از كساني كه از كلمات معلول استفاده مي كنند شكايت دارد و نمي توانند در آينده به دنبال معلولان بروند.

وي ابراز اميدواري كرد كه در برنامه هاي كانديداهاي رياست جمهوري حداقل سهم معلولان كليشه اي و عاطفي نباشد بلكه مدون باشد (زيرا افراد داراي معلوليت بخشي از جامعه ما هستند و در صندوق هاي رأي شركت مي كنند) و به عنوان حقوق قانوني آنها در به انجمن مراجعه كنيد. هنگامي كه نامزدهاي رياست جمهوري ديد احساسي و دلسوزانه اي نسبت به معلولان داشته و از توانايي آنها در خدمت به آنها غفلت مي كنند ، به نظر نمي رسد شرايط معلولان مهم باشد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/06/مطالبات-معلولان-از-دولت-سيزدهم-كانديد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.