موردي كه بازگشت كي‌روش را منتفي مي‌كند

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

موردي كه بازگشت كي‌روش را منتفي مي‌كند

۱۱ بازديد

زاوش محمدي: كارلوس كي روش 8 سال در تيم ملي ايران بود و دوره موفقي را پشت سر گذاشت. نتايجي كه با ايران به دست آورد ، اگرچه به قهرماني منجر نشد ، اما او را به يك بت تبديل كرد. درگيري هاي او با برانكو باعث شد هواداران پرسپوليس در برابر او قرار بگيرند …

موردي كه بازگشت كي‌روش را منتفي مي‌كند https://livemag.ir/2021/06/موردي-كه-بازگشت-كي‌روش-را-منتفي-مي‌كن/ https://livemag.ir/2021/06/موردي-كه-بازگشت-كي‌روش-را-منتفي-مي‌كن/#respond مجله زنده خبري Sat, 19 Jun 2021 06:33:18 0000 ورزش و نشاط https://livemag.ir/2021/06/موردي-كه-بازگشت-كي‌روش-را-منتفي-مي‌كن/ زاوش محمدي: كارلوس كي روش 8 سال در تيم ملي ايران بود و دوره موفقي را پشت سر گذاشت. نتايجي كه با ايران به دست آورد ، اگرچه به قهرماني منجر نشد ، اما او را به يك بت تبديل كرد. درگيري هاي او با برانكو باعث شد هواداران پرسپوليس در برابر او قرار بگيرند …

زاوش محمدي: كارلوس كي روش 8 سال در تيم ملي ايران بود و دوره موفقي را پشت سر گذاشت. نتايجي كه با ايران به دست آورد ، اگرچه به قهرماني منجر نشد ، اما او را به يك بت تبديل كرد. درگيري هاي او با برانكو باعث شد هواداران پرسپوليس در برابر او قرار بگيرند اما هيچ كس نمي تواند عملكرد فني خوب اين مربي را انكار كند. كي روش موفق شد دو بار متوالي ايران را به جام جهاني برساند. در جام جهاني روسيه ، تيم ملي نزديك بود به مرحله دوم صعود كند و با بدشانسي ناب در گروه فوق العاده سنگين خود حذف شد. كارلوس همچنين ايران را قرباني قضاوت نادرست در جام استراليا دانست. در جام حذفي امارات ، در ديدار برابر ژاپن ، تيم ملي در دوران مربيگري يكي از ضعيف ترين عملكردهاي خود را داشت. در هر صورت ، كي راش بعد از جدايي با ايران ، هميشه در مورد تيم ملي و بازيكنان محبوبش صحبت مي كرد. او بارها درباره مردم كشورمان صحبت مي كند. حتي بعد از ترك كلمبيا ، بسياري گفتند كه او به دليل بازگشت احتمالي به ايران پيشنهادات را رد كرده است. در حال حاضر شايعات زيادي در مورد بازگشت اين مربي در تهران وجود دارد. با اين وجود ، عليرغم شرايط نامناسب فدراسيون ، بعيد است اين اتفاق بيفتد.

به سختي كسي بخواهد كمتر از 2 ميليون يورو براي عضويت در تيم ملي پرداخت كند. اين فدراسيون در حال حاضر با مشكلات مالي روبرو است و به گفته عزيزي هادم ، آنها وام گرفته اند. از طرف ديگر تيم ملي عراق پيشنهاد مالي خوبي به كارلوس داده و مي خواهد براي دومين بار جام جهاني را با اين مربي تجربه كند. آنها در جام جهاني 1986 مكزيك با سه شكست به خانه بازگشتند. در سال هاي بعد عراق حتي قهرمان آسيا شد اما با نسل طلايي خود نتوانست به جام جهاني صعود كند. آنها معتقدند كه با اين حضور روش شكستن اين تابو نقض خواهد شد.

شكي نيست كه كي روش دوست دارد به ايران برگردد ، اما به نظر مي رسد حداقل شرايط مالي بازگشت اين مربي به هيچ وجه وجود ندارد ، مگر اينكه فدراسيون در آينده سرمايه گذاري كند و خوش بين باشد كه حقوق كارلوس خواهد بود با رسيدن به جام جهاني امن شد.

https://livemag.ir/2021/06/موردي-كه-بازگشت-كي‌روش-را-منتفي-مي‌كن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.