• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

بارندگي شديد و سيل در اروپا / مرگ ۶۷ نفر در آلمان و بلژيك

۱۰ بازديد

سطح شديد خطر سيل در حداقل 67 مكان در آلمان و بلژيك اعلام شده است ، در برخي از كشورهاي اروپايي سيل و سيل بي سابقه وجود دارد. به گزارش مجله آنلاين ، بيشتر قربانيان در آلمان گزارش شده اند ، اما 9 نفر از جمله يك دختر 15 ساله نيز در بلژيك جان خود …

بارندگي شديد و سيل در اروپا / مرگ ۶۷ نفر در آلمان و بلژيك https://online-mag.ir/2021/07/بارندگي-شديد-و-سيل-در-اروپا-مرگ-۶۷-نفر-د/ مجله آنلاين Fri, 16 Jul 2021 09:38:02 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/07/بارندگي-شديد-و-سيل-در-اروپا-مرگ-۶۷-نفر-د/ سطح شديد خطر سيل در حداقل 67 مكان در آلمان و بلژيك اعلام شده است ، در برخي از كشورهاي اروپايي سيل و سيل بي سابقه وجود دارد. به گزارش مجله آنلاين ، بيشتر قربانيان در آلمان گزارش شده اند ، اما 9 نفر از جمله يك دختر 15 ساله نيز در بلژيك جان خود …

سطح شديد خطر سيل در حداقل 67 مكان در آلمان و بلژيك اعلام شده است ، در برخي از كشورهاي اروپايي سيل و سيل بي سابقه وجود دارد.

به گزارش مجله آنلاين ، بيشتر قربانيان در آلمان گزارش شده اند ، اما 9 نفر از جمله يك دختر 15 ساله نيز در بلژيك جان خود را از دست داده اند.

گفته مي شود كه هلند نيز به شدت تحت تأثير سيل قرار گرفته است.

پيش بيني مي شود باران هاي شديد در اين مناطق تا روز جمعه رخ دهد و مقامات محلي علت تغييرات نامساعد جوي را علت تغييرات اقليمي عنوان كرده اند.

در آلمان بالگردهاي پليس و صدها سرباز براي كمك به قربانيان سيل به مناطق آسيب ديده بسيج شده اند ، ده ها نفر در پشت بام خانه هاي خود منتظر كمك هستند. مدارس در اطراف آلمان غربي نيز بسته شد و خطوط ارتباطي به شدت قطع شد.

گزارش شده است كه حدود 25 خانه در منطقه Shield Bay Adeno در كوههاي ايفل ، جايي كه وضعيت اضطراري اعلام شده است ، در آستانه فروپاشي است. بعلاوه ، برخي از خانه ها كاملاً در برابر دنياي خارج محافظت مي شوند و با قايق نمي توان به آنها دسترسي پيدا كرد.

در بلژيك ، تصويري تكان دهنده از اتومبيل غرق در خيابان هاي Verveers منتشر شده است.

به ساكنان ليژ ، سومين شهر بزرگ بلژيك پس از بروكسل و آنتورپ ، دستور تخليه خانه هايشان داده شد. مقامات گفتند كساني كه نمي توانند از خانه خارج شوند بايد به طبقه بالا بروند.

رود Meuse كه از داخل شهر مي گذرد و در حال حاضر در آستانه طغيان قرار دارد ، 1.5 متر ديگر طغيان خواهد كرد. مقامات همچنين نگران ساختن پلي در اين شهر هستند.

دولت محلي در بيانيه اي گفت: “اين يك بحران استثنايي است و مردم بايد به يكديگر كمك كنند.”

ساكنان شهر كوچك بلژيكي پيپينستر ، واقع در دهانه دو رودخانه در ليژ ، روز پنجشنبه با كاميون تخليه شدند ، اما وضعيت در تروا به حدي وخيم است كه در حال حاضر كار تخليه متوقف شده است.

در هلند گزارشي از كشته يا زخمي شدن افراد گزارش نشده است ، اما از هزاران نفر در شهرهاي كوچك و روستاهاي حاشيه رودخانه ميوز خواسته شده است كه خانه هاي خود را ترك كنند.

به گزارش بي بي سي ، سيل در والكنبرگ در نزديكي مرز بلژيك و آلمان نيز به مركز شهر برخورد كرد و چندين خانه سالمندان را تخليه كرد.

انتهاي پيام

هزینه های سفر به بلژیک

۱- هزینه اقامت و هتل

  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۱ ستاره: شبی ۳۵-۶۰ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۲ ستاره: شبی ۵۱ تا ۹۷ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۳ ستاره: شبی ۴۲ تا ۱۷۰ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۴ ستاره: شبی ۷۱ تا ۲۱۱ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۵ ستاره: شبی ۱۳۴ تا ۲۵۴ یورو

معروف ترین غذاهای بلژیک

۱- کاربناد فلمیند (Carbonade flamande)

این غذا انواع مختلفی دارد و هر خانواده از نسلی به نسل دیگر آن را به شکل خاصی تهیه می‌کند؛ در تهیه این غذا باید مدت زمان زیادی مواد آن را در آب نمک نگه ‌دارید و سپس مواد آماده شده را با صبر و حوصله بپزید. کاربناد فلمیند اغلب به‌همراه سیب‌زمینی آب‌پز یا سرخ شده، سبزیجات، سالاد یا سوپ رشته سرو می‌گردد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.