• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

آخرين وضعيت امدادرساني در ۱۵ استان درگير سيل/ مرگ ۸ تن با كشف ۲پيكر جديد

۹ بازديد

رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرين گزارشات مربوط به ماموريت اين سازمان در حمايت از سيل در 15 استان كشور را تشريح كرد. مهدي ولي پور در مصاحبه با مجله زنده خبري وي گفت: مأموريت امداد و نجات سازمان از 14 ژوئيه براي تأمين امداد از حوادث ناشي از باران هاي موسمي كه …

آخرين وضعيت امدادرساني در ۱۵ استان درگير سيل/ مرگ ۸ تن با كشف ۲پيكر جديد https://livemag.ir/2021/07/آخرين-وضعيت-امدادرساني-در-۱۵-استان-درگ/ https://livemag.ir/2021/07/آخرين-وضعيت-امدادرساني-در-۱۵-استان-درگ/#respond مجله زنده خبري Wed, 21 Jul 2021 05:28:47 0000 حوادث و رويدادها https://livemag.ir/2021/07/آخرين-وضعيت-امدادرساني-در-۱۵-استان-درگ/ رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرين گزارشات مربوط به ماموريت اين سازمان در حمايت از سيل در 15 استان كشور را تشريح كرد. مهدي ولي پور در مصاحبه با مجله زنده خبري وي گفت: مأموريت امداد و نجات سازمان از 14 ژوئيه براي تأمين امداد از حوادث ناشي از باران هاي موسمي كه …

رئيس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرين گزارشات مربوط به ماموريت اين سازمان در حمايت از سيل در 15 استان كشور را تشريح كرد.

مهدي ولي پور در مصاحبه با مجله زنده خبري وي گفت: مأموريت امداد و نجات سازمان از 14 ژوئيه براي تأمين امداد از حوادث ناشي از باران هاي موسمي كه منجر به سيل و سيل در برخي از استان هاي كشور شد ، آغاز شد. در 15 استان آذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي ، آلبورگ ، اصفهان ، بوشهر ، چهارمحال و بختياري ، كهگيلويه و بويراحمد ، كرمان ، فارس ، سيستان و بلوچستان ، سمنان ، مازندران ، هرموگان سيل و سيل رخ داده است.

وي ادامه داد: در مجموع 2578 قرباني سيل نجات يافتند و 611 نفر اسكان اضطراري دريافت كردند. همچنين 58 نفر به مناطق امن منتقل شدند.

رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر از كشته شدن هشت نفر در سيل و طغيان طي شش روز گذشته خبر داد و گفت: هفت نفر در اثر طغيان جان خود را از دست دادند و يك نفر نيز در اثر صاعقه جان خود را از دست داد. در ميان كشته شدگان دو نفر در كرمان مفقود شده اند. اجساد اين افراد دقايقي قبل و پس از جستجوي 5 روزه در حوالي سد بافت پيدا شد.

به گفته ولي پور ، در حوادث اخير آب و هوايي ، 165 تيم عملياتي از جمله 658 نجات دهنده هلال احمر در عمليات امدادرساني در 57 شهر آسيب ديده از آب و هوا و آب و هوا شركت داشته اند و در مجموع 118 چادر امدادي ، هزار و 298 تخته پتو ، 441 تابلو فرش ، 1516 كيلوگرم. سفره نايلوني ، 362 بسته غذايي ، 3170 قوطي ، 607 كيلوگرم برنج ، 155 كيلوگرم كره ، 921 كيلوگرم شكر ، 630 بطري آب معدني و 49 كيلوگرم غلات و ساير محصولات ارگانيك تحت تأثير سيل در 15 استان كشور قرار گرفتند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/07/آخرين-وضعيت-امدادرساني-در-۱۵-استان-درگ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.