• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

بازاريابي موثر در رسانه هاي اجتماعي در 5 مرحله آسان

۸ بازديد

بازاريابي موثر در رسانه هاي اجتماعي در 5 مرحله آسان

رسانه هاي اجتماعي اينجا هستند. به عنوان يك كارآفرين يا صاحب مشاغل كوچك ، اگر از آن براي توسعه كسب و كار خود استفاده نكنيد ، آن را نخواهيد يافت. مطمئنم آمار را ديده ايد در سال 2015 ، 73 درصد از آمريكايي ها داراي پروفايل شبكه اجتماعي بودند ، در حالي كه در سال …

بازاريابي موثر در رسانه هاي اجتماعي در 5 مرحله آسان https://hillbilly.ir/بازاريابي-موثر-در-رسانه-هاي-اجتماعي-در-5/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-موثر-در-رسانه-هاي-اجتماعي-در-5/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 03 Aug 2021 11:13:21 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/بازاريابي-موثر-در-رسانه-هاي-اجتماعي-در-5/

بازاريابي موثر در رسانه هاي اجتماعي در 5 مرحله آسان

رسانه هاي اجتماعي اينجا هستند. به عنوان يك كارآفرين يا صاحب مشاغل كوچك ، اگر از آن براي توسعه كسب و كار خود استفاده نكنيد ، آن را نخواهيد يافت. مطمئنم آمار را ديده ايد در سال 2015 ، 73 درصد از آمريكايي ها داراي پروفايل شبكه اجتماعي بودند ، در حالي كه در سال …

بازاريابي موثر در رسانه هاي اجتماعي در 5 مرحله آسان

رسانه هاي اجتماعي اينجا هستند. به عنوان يك كارآفرين يا صاحب مشاغل كوچك ، اگر از آن براي توسعه كسب و كار خود استفاده نكنيد ، آن را نخواهيد يافت. مطمئنم آمار را ديده ايد در سال 2015 ، 73 درصد از آمريكايي ها داراي پروفايل شبكه اجتماعي بودند ، در حالي كه در سال گذشته 6 درصد بود. اعداد دروغ نمي گويند رسانه هاي اجتماعي يك شيوه زندگي جهاني است.
به عنوان يك كارآفرين يا صاحب مشاغل كوچك ، اگر از رسانه هاي اجتماعي آنلاين براي توسعه كسب و كار خود استفاده نكنيد ، آن را نخواهيد ديد. Emarketer گفت ، در سال 2017 ، 2.55 ميليارد بيننده رسانه هاي اجتماعي در سراسر جهان وجود داشت.
در زير ليستي از 5 گام آسان كه براي ايجاد يك استراتژي بازاريابي اجتماعي انجام دادم ، آورده شده است.
1. اهداف خود را بشناسيد.
براي هر شركتي بايد مأموريتي وجود داشته باشد. ماموريت شركت شما بايد داراي بيانيه ماموريت باشد. هر ماموريتي بايد هدفي داشته باشد. مي خواهيد به چه نتيجه خوب يا هدف نهايي برسيد؟ ممكن است بخواهيد در اينترنت معروف شويد ، ممكن است بخواهيد يك برنامه گفتگو داشته باشيد ، ممكن است بخواهيد يك كتاب يا برنامه آموزشي تبليغ كنيد يا فقط مي خواهيد مشتري باشيد. پس از همه ، شما بايد هدف و منطق را در پشت آنها بنويسيد. اين كه بدانيد كجا مي خواهيد برويد و چگونه به آنجا برسيد به شما كمك مي كند تا بهترين برنامه و مسيري را كه بايد طي كنيد ، بسازيد.
2. نام تجاري Clarity را انتخاب كنيد.
قبل از قرار دادن نام تجاري خود اين را بدانيد. به اين سه سوال كليدي پاسخ دهيد. چه كار مي كني چه كسي به شما كمك مي كند؟ آنچه مي خواهيد در مورد آن بدانيد هنگامي كه بتوانيد به اين س questionsالات به درستي پاسخ دهيد ، مي توانيد آن را در رسانه هاي اجتماعي يا در معرض ديد عموم قرار دهيد. شما بايد بتوانيد خود را به طور واضح در يك جمله توصيف كنيد و مدل كسب و كار خود را به شيوه اي معني دار توصيف كنيد.
با هنر Pull Marketing آشنا شويد.
بازاريابي بازاريابي در مورد جذب مشتري است. وقتي پيام مهمي با جذابيت قوي ايجاد مي كنيد ، بستري ايجاد مي كنيد كه افراد حاضر “من نيز” يا “من به آن احتياج دارم” يا “هر جا” را بشناسند. آيا مي توانم بيشتر انجام دهم؟ “فرا گرفتن”. هدف شما اين است كه فرد كاملي داشته باشيد كه بتواند مدل كسب و كار شما را به وضوح ببيند. آنها بايد بتوانند ببينند كه شركت شما آنچه را كه مي خواهند ارائه مي دهد.
رسانه هاي اجتماعي يك ابزار عالي است كه در استراتژي هاي بازاريابي استفاده مي شود. چه در حال تبليغات و چه ايجاد نظرسنجي ، نظرسنجي يا مسابقه هستيد ، مي توانيد از طريق تبليغات و پيام ها در رسانه هاي اجتماعي كمك هاي هدفمند دريافت كنيد. نكته اصلي اين است كه پيامي ايجاد كنيد كه مربوط به بازار هدف شما باشد.
4. ارتباط برقرار كرده و روابط ايجاد كنيد.
اگر مي خواهيد چيزي را به همه بفروشيد ، بايد يك رابطه اعتماد داشته باشيد. اين ايده در اينترنت نيز صادق است. قبل از اينكه بتوانيد به افراد در رسانه هاي اجتماعي اعتماد كنيد ، بايد ارتباط برقرار كرده و با آنها ارتباط برقرار كنيد.يكي از بهترين راه هاي ارتباط با مردم استفاده از گروه ها در شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك ، Google و LinkedIn است. در اين گروه ها مي توانيد به صورت الكترونيكي با افراد ارتباط برقرار كرده و مهارت هاي خود را به رخ بكشيد. در سايت هاي اجتماعي مانند Instagram و Pinterest بايد از هشتگ استفاده كنيد. در توييتر ، از هشتگ ها و ليست ها براي ارتباط با ديگران استفاده مي كنيد.
در هر زمينه اي كه هستيد ، مطمئن شويد كه سبك منحصر به فرد شما را نشان مي دهد. شما بايد بتوانيد پيشنهاد خود را به وضوح بيان كنيد. وقتي مردم متوجه تفاوت شما نمي شوند ، قيمت محصول يا خدمات شما را پايين مي آورند.
دنبال كردن ، نظر دادن و به اشتراك گذاري محتوا يك راه عالي براي ايجاد روابط با مردم در رسانه هاي اجتماعي است. در شبكه هاي اجتماعي موجود ، مواقعي وجود دارد كه مي توانيد با به اشتراك گذاشتن ، اظهارنظر يا كليك روي دكمه اي براي دوست داشتن پيام ، پاسخ دهيد. وقتي در صفحه اجتماعي آن شخص ظاهر مي شويد ، مطمئناً او دير يا زود شما را مي بيند.
5. يك برنامه و تقويم بازاريابي داخلي ايجاد كنيد.
استفاده از رسانه هاي اجتماعي مي تواند عالي باشد. دقيقاً به همين دليل است كه بايد رويدادهاي رسانه هاي اجتماعي و تقويم هاي بازاريابي را به صورت داخلي برنامه ريزي كنيد. چگونه رسانه هاي اجتماعي را در استراتژي بازاريابي كلي خود ادغام مي كنيد؟ شما بايد درك كنيد كه بازاريابي زماني بهترين كار را مي كند كه استراتژي هاي متعددي در كنار هم داشته باشيد.
اولين دليلي كه شما نياز به ايجاد يك برنامه عملياتي داريد اين است كه كل مشتريان شما به دنبال شما در اينترنت هستند. به عنوان مثال ، شما يك شيوه زندگي سالم و مربي سلامت هستيد كه در غذاهاي مغذي تخصص داريد و به مردم مي آموزيد كه بدون غذا وزن كم كنند و ارتباط بهتري با غذا داشته باشند. مشتريان شما به دنبال كلمات كليدي مانند كاهش وزن ، تغذيه سالم ، مربي سبك زندگي ، غذاي مغذي و سلامتي هستند. به عنوان يك كارآفرين در اين وضعيت ، اگر پروژه به دنبال راه حلي براي اين مشكل است ، بايد در تحقيقات شركت كنيد.
در هر صنعتي افرادي هستند كه به دنبال پاسخ به مشكلات خاص هستند. شما بايد پيامي در مورد همه مسائلي كه مردم در بازار هدف شما با آن روبرو هستند ايجاد كنيد. رسانه هاي اجتماعي به شما اين فرصت منحصر به فرد را مي دهد كه بيشتر اوقات با بازار هدف خود مطابقت داشته باشيد.
همانطور كه مشاهده مي كنيد ، استفاده از رسانه هاي اجتماعي به عنوان راهي براي توسعه كسب و كار شما مستلزم اين است كه به اصول اوليه بازگرديد و بازاريابي 101 را بفهميد. پس از اتمام هر يك از مراحل بالا ، كنترل بهتري بر تجارت خود خواهيد داشت. از رسانه هاي اجتماعي براي توسعه كسب و كار خود استفاده كنيد.

.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-موثر-در-رسانه-هاي-اجتماعي-در-5/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.