تاييد ۲ واكسن كروناي ديگر در كوبا

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

تاييد ۲ واكسن كروناي ديگر در كوبا

۸ بازديد

تنظيم كننده هاي دارويي كوبا تاييد دو واكسن ديگر كرونا در اين كشور را اعلام كردند. به گزارش مجله آنلاين ، تنظيم كننده هاي دارويي كوبا اعلام كردند كه دو واكسن ديگر كوويد -19 توليد داخلي ، Subrana02 و SubranaPlus براي استفاده اضطراري تأييد شده است. گفته مي شود كه تزريق اين دو واكسن پس …

تاييد ۲ واكسن كروناي ديگر در كوبا https://online-mag.ir/2021/08/تاييد-۲-واكسن-كروناي-ديگر-در-كوبا/ مجله آنلاين Sat, 21 Aug 2021 16:04:57 0000 مجله تندرستي https://online-mag.ir/2021/08/تاييد-۲-واكسن-كروناي-ديگر-در-كوبا/ تنظيم كننده هاي دارويي كوبا تاييد دو واكسن ديگر كرونا در اين كشور را اعلام كردند. به گزارش مجله آنلاين ، تنظيم كننده هاي دارويي كوبا اعلام كردند كه دو واكسن ديگر كوويد -19 توليد داخلي ، Subrana02 و SubranaPlus براي استفاده اضطراري تأييد شده است. گفته مي شود كه تزريق اين دو واكسن پس …

تنظيم كننده هاي دارويي كوبا تاييد دو واكسن ديگر كرونا در اين كشور را اعلام كردند.

به گزارش مجله آنلاين ، تنظيم كننده هاي دارويي كوبا اعلام كردند كه دو واكسن ديگر كوويد -19 توليد داخلي ، Subrana02 و SubranaPlus براي استفاده اضطراري تأييد شده است.

گفته مي شود كه تزريق اين دو واكسن پس از فرايند ارزيابي دقيق واكسن هاي Subrana 02 و Subrana Plus صادر شده است.

دو واكسن Subrana مكمل يكديگر هستند.

ماه گذشته ، كوبا اولين كشور آمريكاي لاتين بود كه واكسن داخلي عبدالا را تأييد كرد.

به گزارش مجله آنلاين ، مقامات كوبا معتقدند مصونيت واكسن sobrana در برابر موارد ابتلا به كروناويروس در حدود 91.2 درصد است. اين برنامه واكسيناسيون شامل دو دوز واكسن Subrana02 و يك دوز واكسن SubranaPlus است.

انتهاي پيام

بهترین زمان سفر به کوبا

بهترین زمان برای سفر به کوبا از دسامبر تا ماه مه است؛ زمانی که می‌توانید انتظار روزهای خشک و آفتابی را داشته باشید و آسمان معمولا صاف است. فصل مرطوب سال در ماه ژوئن آغاز می‌شود. گردشگران معمولا از سفر به کوبا بین ماه‌های آگوست تا اکتبر اجتناب می‌کنند چون در این مدت احتمال وقوع طوفان وجود دارد و شرایط جوی مساعد نیست.

زبان رسمی کوبایی ها:

اسپانیایی است

معروف ترین غذاهای سنتی کوبا

۱- فریتا (Frita)

برای درست کردن این غذا گوشت چرخ کرده را با سوسیس ترکیب و به شکل همبرگر در می آورند. بعد از سرخ شدن، گوشت ها در نان همبرگر کوبایی گذاشته می شود و روی گوشت ها هم پر می شود از سیب زمینی سرخ کرده! البته در بعضی از شهرهای کوبا بر روی گوشت و سیب زمینی، از تخم مرغ نیمرو هم استفاده می شود.

راهنمای سفر به کوبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.