پشت پرده جدايي جواد نكونام از فولاد

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

پشت پرده جدايي جواد نكونام از فولاد

۵ بازديد

جواد نكونام به همين راحتي از فولاد جدا شد. او كه توانست اين تيم را قهرمان جام حذفي ايران كند ، با تصميم هيات مديره فولاد كنار گذاشته شد تا نيمكت آنها به “عبدالله ويسي” برسد. به گزارش مجله زنده خبري ، “مجله زنده خبري” در ادامه نوشت: نكونام ديروز در واكنشي مبهم گفت: “مي …

پشت پرده جدايي جواد نكونام از فولاد https://livemag.ir/2021/08/پشت-پرده-جدايي-جواد-نكونام-از-فولاد/ https://livemag.ir/2021/08/پشت-پرده-جدايي-جواد-نكونام-از-فولاد/#respond مجله زنده خبري Wed, 25 Aug 2021 11:38:59 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/08/پشت-پرده-جدايي-جواد-نكونام-از-فولاد/ جواد نكونام به همين راحتي از فولاد جدا شد. او كه توانست اين تيم را قهرمان جام حذفي ايران كند ، با تصميم هيات مديره فولاد كنار گذاشته شد تا نيمكت آنها به “عبدالله ويسي” برسد. به گزارش مجله زنده خبري ، “مجله زنده خبري” در ادامه نوشت: نكونام ديروز در واكنشي مبهم گفت: “مي …

جواد نكونام به همين راحتي از فولاد جدا شد. او كه توانست اين تيم را قهرمان جام حذفي ايران كند ، با تصميم هيات مديره فولاد كنار گذاشته شد تا نيمكت آنها به “عبدالله ويسي” برسد.

به گزارش مجله زنده خبري ، “مجله زنده خبري” در ادامه نوشت: نكونام ديروز در واكنشي مبهم گفت: “مي دانم كه سوالات زيادي از طرفداران وجود دارد ، اما اكنون زمان صحبت در مورد آن نيست.” فولاد يك لحظه مهم است و همه بايد پشتيباني. “

واقعاً در اين باشگاه چه گذشت؟ چرا آنها نكونام موفق را اخراج كردند و ويسي را پس از شكست در خيبر هورام آباد به ليگ اول بردند؟

جزئيات جدايي

عبدالله ويسي مدتي پيش به اقوام خود در اهواز گفته بود كه او در فصل جديد سرمربي فولاد خوزستان است. او حتي مي دانست كه سعيد آذري در پايان فصل اخراج مي شود. بنابراين ، وقتي حميدرضا گرشاسبي هفته گذشته ويسي را بدون ملاقات با نكونام به دفتر خود دعوت كرد ، مي توان تصور كرد كه موضوع به پايان رسيده است.

داستان نكونام و فولاد به طرز عجيبي به پايان رسيد. باشگاه در طول فصل با او مذاكره نمي كند ، اگرچه او مي داند كه قرارداد مدير موفق او رو به پايان است. يكشنبه گذشته ، گرشاسبي سرانجام با نكونام تماس گرفت تا “براي ملاقات به تهران بيايد”. اگرچه در شمال كشور ، نكونام عازم تهران است تا در جلسه اي با وكيل خود شركت كند. در طول جلسه دو ساعته ، نكونام ليستي از خريدها و گردشها ، علاوه بر برنامه اردوي پيش فصل ، و همچنين توضيحات فني فصل جديد را به گرشاسبي ، مديرعامل و رضايي ، يكي از اعضاي هيئت مديره باشگاه ، ارائه كرد. او حتي در اين جلسه تاكيد كرد كه زبير نيكونفس ، عارف آغاسي ، صابر حرداني و پريرا در دسترس ديگر باشگاه ها هستند و نبايد اجازه جدايي آنها را بدهند. گرشاسبي همچنين گفت كه آنها در اين زمينه سريع عمل خواهند كرد ، اما در يك چشم بر هم زدن آگاسي و نيكناف به استقلال پيوستند!

دو طرف همچنين مسائل مالي را مورد بحث قرار دادند. قرار بود گرشاسبي اخبار نهايي را در 48 ساعت آينده اعلام كند. از دوشنبه اين هفته تا دوشنبه اين هفته ، اما هيچ كس با نكونام و وكيلش تماس نگرفت. اگرچه وكيل مربي به گرشاسبي گفته بود كه آنها مي توانند در مورد اعداد به توافق برسند ، اما هنوز خبري از فولادي ها در دست نيست. پس از اين اتفاق ، نكونام متوجه شد كه شايعات درباره حضور ويسي و توافق او با اين مربي كاملاً جدي است. هيئت مديره فولاد روز دوشنبه اين هفته تشكيل جلسه داد و مجدداً با نكونام تماس گرفت: “به جلسه نمي آيي؟” اين مربي همچنين اعلام كرد كه او هر كاري ممكن انجام داده است و اگر باشگاه واقعاً مايل به ادامه همكاري باشد ، مي تواند با وكيل قانوني خود به توافق نهايي برسد. با اين حال ، استيلرز اقدامي نكرد و در مقابل عبدالله ويسي را امضا كرد.

ديروز پس از انتشار اين خبر در وب سايت رسمي باشگاه فولاد ، طرفداران اين باشگاه عليه مديريت و همچنين ويسي موضع گيري كردند. براي بسياري از آنها مشخص نبود كه چرا قرارداد نكونام با وجود قهرماني تمديد نشد. سرمربي سابق فولاد ديروز در اين مورد اظهار نظري نكرد ، اما مشخص بود كه از اين موضوع ناراحت است. گرشاسبي همچنين تصميم گرفت با وجود فشار هواداران سكوت كند. در همين حال ، ديروز اعلام شد كه لوچيانو پريرا نيز باشگاه فولاد را ترك كرده و به استقلال پيوسته است. چند بازيكن اين باشگاه منتظر بودند تا تكليف نكونام مشخص شود. با جدايي او ، آنها در آستانه خروج از باشگاه هستند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/08/پشت-پرده-جدايي-جواد-نكونام-از-فولاد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.