• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

اختلافات مديريت اداري و مديريت كالبدي مهم ترين مشكل شهر ري

۶ بازديد

معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران با حضور در جلسه علني شهرداري منطقه 20 ، با شهروندان اين منطقه گفتگو كرد و مشكلات آنها در زمينه شهرسازي را مورد بحث و بررسي قرار داد. به گزارش مجله زنده خبري ، عبدالرضا گلپايگاني با اشاره به جلسه اي كه با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20 …

اختلافات مديريت اداري و مديريت كالبدي مهم ترين مشكل شهر ري https://livemag.ir/2021/08/اختلافات-مديريت-اداري-و-مديريت-كالبدي/ https://livemag.ir/2021/08/اختلافات-مديريت-اداري-و-مديريت-كالبدي/#respond مجله زنده خبري Tue, 31 Aug 2021 11:07:42 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/08/اختلافات-مديريت-اداري-و-مديريت-كالبدي/ معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران با حضور در جلسه علني شهرداري منطقه 20 ، با شهروندان اين منطقه گفتگو كرد و مشكلات آنها در زمينه شهرسازي را مورد بحث و بررسي قرار داد. به گزارش مجله زنده خبري ، عبدالرضا گلپايگاني با اشاره به جلسه اي كه با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20 …

اختلافات بين مديريت اداري و فيزيكي مهمترين مسائل شهر ري است

معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران با حضور در جلسه علني شهرداري منطقه 20 ، با شهروندان اين منطقه گفتگو كرد و مشكلات آنها در زمينه شهرسازي را مورد بحث و بررسي قرار داد.

به گزارش مجله زنده خبري ، عبدالرضا گلپايگاني با اشاره به جلسه اي كه با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20 و معاون شهرسازي و معماري و مديران كل مربوطه برگزار شد ، گفت: منطقه 20 جنوبي ترين منطقه شهرداري پايتخت است. به همين دليل ، دخالت موضوع محرمانه بودن تهران و شهر ري و اختلافات بين شهرداري تهران و استان ري از مهمترين مشكلات اين منطقه است.
وي ادامه داد: اختلافاتي كه بين شهرداري تهران و استان ري وجود دارد باعث ايجاد شكاف در حاكميت قسمت جنوبي پايتخت شده است كه به هيچ وجه به نفع شهر تهران و شهر نيست. دليل اين تفاوتها تداخلي است كه بين مديريت فيزيكي شهر وجود دارد ، يعني. شهرداري تهران و دولت سياسي ، يعني منطقه و استان ري ، اگرچه استان و منطقه تحت قوانين مربوطه عمل مي كنند و شهرداري تهران به قوانين مربوط به حكمراني فيزيكي اشاره مي كند. برنامه هاي جامع و مفصلي و يك برنامه راهبردي وجود دارد ، اما ادامه اين درگيري ها از جهات مختلف براي شهرها خطرناك است و حل اين اختلاف يكي از وظايف دولت است ، اما سالهاست كه همچنان حل نشده باقي مانده است.
معاون شهرسازي و معماري شهردار تهران افزود: علي رغم اهميت نگاه سيستماتيك به مديريت شهر و تصميم گيري بر اساس يادگيري و برنامه ريزي عاقلانه ، حضور در محل و رفع برخي ابهامات در مناطق و شنيدن مشكلات شهر و شهروندان بسيار مهم هستند. “گفتگوي مستقيم در موضوعات تخصصي شهرسازي و معماري با ساكنان شهر در شناسايي مشكلات اصلي و اساسي مناطق مفيد خواهد بود. اين دانش همراه با آموزش دقيق كارشناسي ، ضريب صحيح تصميم گيري مديريت را افزايش مي دهد.
گالپايگاني با اشاره به بافت اجتماعي ويژه شهر ري گفت: با توجه به سابقه و قدمت شهر و وجود اماكن و عناصر با ارزش تاريخي و مذهبي از جمله حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) ، منطقه نياز به توجه ويژه در زمينه برنامه ريزي شهري دارد و معماري وجود دارد و مشكلات موجود بايد دائماً با نظارت در محل و مطابق قوانين و مقررات حل شود.
وي افزود: در اين جلسه به موارد مطرح شده از سوي شهروندان پرداختيم و با مساعدت شهردار منطقه ، راه حل هاي قانوني برخي از اين موضوعات را ارائه كرديم تا تعدادي از موارد باز شود.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/08/اختلافات-مديريت-اداري-و-مديريت-كالبدي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.