• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

جالب ترين اتفاقاتي كه دوربين هاي مدار بسته ثبت كرده اند

۱۰ بازديد

به گزارش مجله آنلاين ؛ دوربين هاي امنيتي منزل نه تنها از خانه محافظت مي كنند ، بلكه اغلب موارد عجيبي را كه در خارج از خانه اتفاق افتاده و يا زماني كه صاحب خانه در خواب بود يا در خانه نبود ، ضبط و روايت مي كنند. اين خبر 11 مورد از عجيب ترين …

جالب ترين اتفاقاتي كه دوربين هاي مدار بسته ثبت كرده اند https://online-mag.ir/2021/09/جالب-ترين-اتفاقاتي-كه-دوربين-هاي-مدار-ب/ Wed, 22 Sep 2021 22:27:14 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/09/جالب-ترين-اتفاقاتي-كه-دوربين-هاي-مدار-ب/ به گزارش مجله آنلاين ؛ دوربين هاي امنيتي منزل نه تنها از خانه محافظت مي كنند ، بلكه اغلب موارد عجيبي را كه در خارج از خانه اتفاق افتاده و يا زماني كه صاحب خانه در خواب بود يا در خانه نبود ، ضبط و روايت مي كنند. اين خبر 11 مورد از عجيب ترين …

به گزارش مجله آنلاين ؛ دوربين هاي امنيتي منزل نه تنها از خانه محافظت مي كنند ، بلكه اغلب موارد عجيبي را كه در خارج از خانه اتفاق افتاده و يا زماني كه صاحب خانه در خواب بود يا در خانه نبود ، ضبط و روايت مي كنند. اين خبر 11 مورد از عجيب ترين رويدادهاي ثبت شده توسط دوربين هاي امنيتي خانه را شرح مي دهد.

1.1بز نابالغ

يكي از كاربران فضاي مجازي سرخ شدن نيويورك او گفت: “من خانه خود را با دوربين هاي مدار بسته احاطه كردم.”

بز

2.2پرندگان را ببينيد

كاربر ديگر دوربين دوربين مدار بسته در خانه او لحظات جذاب و هيجان انگيز يك پرنده و دخترش را ثبت مي كند. او مي نويسد: “چند روز پيش ، يك پرنده بزرگ بيرون پنجره نشسته بود و دخترم آن طرف پنجره بود. آنها 10 دقيقه به يكديگر نگاه كردند و با هم حركت كردند. زيبايي شايد پرنده در واقع ، او مي خواست او را بخورد. “”

پرنده

3.3آتش سوزي در خانه همسايه

اين مرد از خانه اش اخطار دوربين مداربسته دريافت كرد كه حريق در محل كارش در حريق خاموش شده است. حقيقت اين بود كه يكي از آپارتمان هاي كنار خانه اين مرد شعله ور شد و شعله اي در مقابل خانه او پخش شد و از مرد خواست تا از سيستم دوربين مدار بسته اخطار دريافت كند.

آتش

4.4كي بچه ها وحشت مي كنند والدين آنها به سفر رفتند

يكي از كاربران مي نويسد: پدر قصد سفر داشتم. چند دقيقه بعد از رفتن والدينم ، من و برادرم نشسته بوديم و فيلم مي ديديم ، اما ناگهان تاريك شد و چراغ ها خاموش شد. من بسيار ترسيده بودم ، اما بعد از چند ثانيه دوباره چراغ ها روشن شد و اين روند چندين بار تكرار شد.ما از آن مي ترسيديم پيامك از مادرم گرفتم. او مي نويسد: “پسرم با هواپيماي ما پرواز كرد. پدرت اينجا نشسته است و از طريق دوربين مدار بسته به تو نگاه مي كند.” او شوخي كرد و مدام چراغ ها را خاموش و روشن مي كرد. “” “

كودكان پس از سفر والدين خود وحشت مي كنند

5.5دلقك قاتل

چند دلقك نيمه شب در خانه مشغول تفريح ​​بودند. يكي از دلقك ها مدام چاقو را جلوي سيستم دوربين خانه تكان مي داد. با تشخيص اينكه دلقك مي تواند جنايتكار باشد ، دوربين به طور خودكار تمام درهاي خانه را قفل كرد و دلقك فراري در چنين شرايطي بي فايده بود.

دلقك قاتل

6.6عامل جنايت توسط دوربين مدار بسته فاش شد

مردي با ماسك به شكل رونالد ريگان در ايوان خانه كمين كرده بود و منتظر ورود بود ، اما يك دوربين مدار بسته او را پيدا كرد و با آژير خطر ، وي را فراري داد.

مهاجمان را رها كنيد

7دلقك خاموش

يك دوربين مداربسته فلوريدا فيلمي از يك دلقك كه بيرون خانه ايستاده بود و انگشت اشاره اش روي بيني اش بود را به نشانه “ساكت” ثبت كرد. دستگاه را با دست ديگر دلقك تكان دهيد و دستگاه نيز ضبط مي شود. اين تنها يكي از مواردي است كه دوربين مدار بسته از دلقك ها گرفته است.

دلقك خاموش

8.8نر ماسك ضربه

اين غير معمول نيست كه يك مرد نقاب دار با دوربين مدار بسته در خانه ديده شود ، اما در كمال تعجب ، اين مرد چندين بار پشت سر هم در خارج از خانه ديده مي شود. خانواده اي از ديدن مرد نقابدار از دوربين خانه اش خبر دادند. دو روز بعد ، همان مرد دوباره در دوربين ديده شد و پس از تماس با پليس ، مرد نقاب دار براي سومين بار به خانه بازگشت. خانواده بيا.

مرد نقاب دار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.