كتاب «حسين مسيح» رونمايي مي‌شود

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

كتاب «حسين مسيح» رونمايي مي‌شود

۹ بازديد

دوشنبه كتاب «حسين مسيح» در سالن «قصر شيرين» موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ارائه مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از روابط عمومي و روابط بين الملل موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ، مراسم افتتاحيه كتاب “حسين مسيح” ، نوشته كوثر دانش ، دوشنبه (13 آنلاين) در …

كتاب «حسين مسيح» رونمايي مي‌شود https://livemag.ir/2021/10/كتاب-حسين-مسيح-رونمايي-مي‌شود/ https://livemag.ir/2021/10/كتاب-حسين-مسيح-رونمايي-مي‌شود/#respond Sun, 03 Oct 2021 13:57:09 0000 فرهنگ و هنر https://livemag.ir/2021/10/كتاب-حسين-مسيح-رونمايي-مي‌شود/ دوشنبه كتاب «حسين مسيح» در سالن «قصر شيرين» موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ارائه مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از روابط عمومي و روابط بين الملل موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ، مراسم افتتاحيه كتاب “حسين مسيح” ، نوشته كوثر دانش ، دوشنبه (13 آنلاين) در …

كتاب ارائه خواهد شد

دوشنبه كتاب «حسين مسيح» در سالن «قصر شيرين» موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ارائه مي شود.

به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از روابط عمومي و روابط بين الملل موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس ، مراسم افتتاحيه كتاب “حسين مسيح” ، نوشته كوثر دانش ، دوشنبه (13 آنلاين) در كاخ شيرين موزه ملي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس برگزار نمي شود.
كتاب حسين مسيح مجموعه داستان هاي كوتاهي با موضوع قيام امام حسين (ع) و ارتباط وي با جنگ و دفاع مقدس است. در واقع داستان ها بر اساس شهادت شهدا و شباهت آن به شهداي كربلا است. علاوه بر اين ، فقط داستانهايي در مورد كربلا در اين كتاب نوشته شده است.
البته كل كتاب بر اساس شهادت يكي از شهداي دفاع مقدس 8 ساله است. به عبارت ديگر ، در ظاهر كل كتاب برگرفته از كربلا است ، اما در پايان داستان نام يك شهيد ذكر شده و داستان برگرفته از نحوه شهادت آن شهيد است.
ابتكاري كه نويسنده در اين كتاب انجام داده اين است كه هر داستان را به نام يك شهيد نوشته است. به عبارت ديگر ، برخي از داستانها برگرفته از شهادت يكي از شهدا است ، اما برخي داستانها هيچ ربطي به شهيد ندارند و نويسنده پايان داستان را براي بركت شهيد ذكر كرده است.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/10/كتاب-حسين-مسيح-رونمايي-مي‌شود/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.