• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

نگاه به صورت زرد بيمار نه سكه زرد جيب او/ درمان 15 هزار بيمار زخم سالك در شهرستان زلزله بم/ تجربه طبابت در كنيا روابط ديپلماسي را با آفريقا بهبود بخشيد

۷ بازديد

به گزارش مجله آنلاين ؛ قطعاً نبايد ابتدا درخواست دهيد هلال احمر عضو شويد يا عضو شويد تا در مناطق محروم كشور قدم بگذاريد و دست كساني كه مورد سرقت قرار گرفته اند را بگيريد.شما حتي مي توانيد به كارهاي خيرخواهانه علاقه داشته باشيد ، اما هنوز عضو آن هستيد هلال احمر شد. گرفتن دست …

نگاه به صورت زرد بيمار نه سكه زرد جيب او/ درمان 15 هزار بيمار زخم سالك در شهرستان زلزله بم/ تجربه طبابت در كنيا روابط ديپلماسي را با آفريقا بهبود بخشيد https://online-mag.ir/2021/10/نگاه-به-صورت-زرد-بيمار-نه-سكه-زرد-جيب-او/ مجله آنلاين Sun, 03 Oct 2021 03:50:31 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/10/نگاه-به-صورت-زرد-بيمار-نه-سكه-زرد-جيب-او/ به گزارش مجله آنلاين ؛ قطعاً نبايد ابتدا درخواست دهيد هلال احمر عضو شويد يا عضو شويد تا در مناطق محروم كشور قدم بگذاريد و دست كساني كه مورد سرقت قرار گرفته اند را بگيريد.شما حتي مي توانيد به كارهاي خيرخواهانه علاقه داشته باشيد ، اما هنوز عضو آن هستيد هلال احمر شد. گرفتن دست …

به گزارش مجله آنلاين ؛ قطعاً نبايد ابتدا درخواست دهيد هلال احمر عضو شويد يا عضو شويد تا در مناطق محروم كشور قدم بگذاريد و دست كساني كه مورد سرقت قرار گرفته اند را بگيريد.شما حتي مي توانيد به كارهاي خيرخواهانه علاقه داشته باشيد ، اما هنوز عضو آن هستيد هلال احمر شد. گرفتن دست فقرا مي تواند دل مردم عادي ، دانشجويان ، محيط بانان و حتي پزشكان را بتكاند.امروز ، در وهله اول در گفتگو با شخصي نشستم پدر او پزشك است ، اما به جاي نشستن در مطب خود و تمرين ، نوع ديگري از خدمات را انجام داد و به نقطه ديگري از جهان رفت. سيد ناصر عمادي دكتر با پوست مو او در حال حاضر در كنيا است و مي خواهد به عنوان سفير ايران به فقراي منطقه كمك كند.

مجله آنلاين: دكتر ، لطفاً خودتان و اقدامات خود را معرفي كنيد.

امدي: سيد ناصر عمادي متخصص من پوست دارم دكتر هيچ محدوديتي براي داوطلب شدن وجود ندارد هلال احمر جمهوري اسلامي و استاديار و اعضاء مدرسه پزشكي من دانشگاه تهران هستم. متولد 1345 در ايالت مازندران در شهرستان قائم شهر هستم. . من ازدواج كرده ام و دو فرزند دارم به عنوان داوطلب باشيجي در مقابل هاج عمران در سال 1366 جنگ تحميلي من مجروح شدم.سن پزشكي تحصيلات عمومي را در تهران گذراندم و همچنين متخصص در تهران بودم دانشگاه دارو تهران و در بيمارستان من در سال 2004 يك راز را فاش كردم فارغ التحصيلي شد.

WhatsApp Image 2021-09-24 در 10.08.46 (3)

مجله آنلاين: چرا پزشكان بدون مرز شديد؟

امدي: زندگي من سخت بود. شايد من حدود 10 سال كشاورزي را شروع كردم و با برادرم در كوهستان كشاورزي مي كردم.متأسفانه در تصادف ، برادر 7 ساله من مسئول امكانات پزشكي و پزشكان شناخته شد. كوهستان چيزي از دست نرفته بود كوهستان او را دفن كرديم اين خاطره بسيار غم انگيز و سازنده من را از سرقت افراد و خواهران و برادران در دنياي زندگي در اين جهان در آينده به دليل نداشتن پزشك و امكانات پزشكي و تلاش براي حفظ زندگي خود در اين جهان باز مي دارد. در آن زمان ، من زير شش سال سن داشتم ، اما از آن به بعد اين تصور را پيدا كردم كه بايد براي خدمت به همه فقرا پزشك باشم.همچنين ، دومين حادثه اي كه راه را براي زندگي پزشكي من هموار كرد ، خط مقدم بود. جنگ در عمليات شيميايي توسط دولت بعث بود عراق بسياري از رفقاي من مجروح شدند و وظيفه من بود كه برخي از آنها را از بزرگان شهر به بيمارستان برسانم. امام خميني وجه نقد جهت انتقال افراد داخل ماشين تاول هايي روي دست ، صورت و بدن خود داشتند و بيقرار نبودند. من پزشك نبودم ، اما او را در اسرع وقت به بيمارستان بردم.چه زماني بايد انجام داد بيمارستان رسيديم و مجروحان را به اورژانس منتقل كردند اما متأسفانه يكي از همكارانم شهيد شد و شهادت وي تأثير زيادي بر من گذاشت. پوست تاول هاي همنوعم را درمان كنم تا بتوانند دردشان را تسكين دهند.

WhatsApp Image 2021-09-24 در 10.08.46 (1)

اين را امروز مي گويم وقتي از من مي پرسند چرا پزشك شدي و چرا متخصص پوست شدي. يكي مرگ برادرش در كوه و ديگري تاول هاي بدن اوست پوست رفيق من عصر دفاع مقدس من ديدم.همه چنين خواسته هايي قلب من شكل گرفته بودم ، در مطب يا بيمارستان محبوس نبودم و نمي توانستم منتظر آمدن بيماري باشم. روند من او را انجام خواهم دادوقتي تصميم گرفت فارغ التحصيلي من قطعاً در منطقه محروم بودم ايران و در خارج از كشور ، در مورد گنجاندن تمام فعاليتهاي حرفه اي خود در آنجا براي نامگذاري كشورم ، اسلام ، سيسم و ​​نام بشريت ، چطور؟

مجله آنلاين: روح حمايت شما از كجا نشأت گرفت؟

امدي: اين نظر من بود كه ما هميشه بايد از ديدگاه پزشكي فراتر رفته و براي بيماران در زندگي انسان نسخه بنويسيم. پدر مرحومم هميشه بعد از خدا به من كمك كرده است. روزي كه فارغ التحصيل شدم ، پدرم كشاورزي مي كرد و با تلفن گفت: “قبول شدي؟” و من چنين گفتم ، قبول شدم و تمام تلاش شما به ثمر نشست. پدر با همان تلفن به من گفت كه هر بار كه ليسانس گرفت و به مازندران آمد ، همه شرايط را براي برگزاري جشن مفصل فراهم كرد و شخص مورد علاقه اش را به اين جشن دعوت كرد.پدرم يك جمله با من در اين تلفن گفت ، او گفت: “امروز شما متخصص پوست شده ايد ، درجه شرايط علمي و اجتماعي را مي توانيد براي شما بسيار به ارمغان بياوريد. من موقعيت خوبي در آن دارم ، و من مطمئن هستم درآمد تعداد زيادي خواهيد داشت. اما وقتي فردا در مطب يا بيمارستان با شما ملاقات كرد ، دوبار تأييد كرد كه هرگز شخصيت يا موقعيت خود را نمي بيند و به درد قلب بيمار توجه مي كند. به رنگ زرد بيمار نگاه كنيد نه سكه زرد در جيب بيمار. هنگامي كه اين كار را انجام مي دهيد ، خداوند به شما ، عزت ، بزرگي شما بركت مي بخشد و به جايگاهي مي رسد كه شايد هيچكس متوجه آن نشده باشد. همچنين با اين شرايط ، هر روز بهتر خواهيد شد.اگر با بيمار خوب رفتار كنيد ، او يك هديه خوب براي شما مي آورد ، اما بايد باشد روند بيمار بايد بر اساس محاسبه جيب بيمار باشد. نه تنها در زندگي ناموفق هستيد ، بلكه بايد در درجه اول مسئوليت را بر عهده بگيريد. متأسفانه روز بعد ، پدرم به رحمت خدا رفت و ديگر نتوانست او را ببيند.

اين سه وعده مسئولان را برانگيخت وزارت صحت عامه خواستم هر جا كه لازم بود آنجا باشم.

مجله آنلاين: در مورد كاري كه انجام داده ايد برايمان بگوييد.

امدي: ديدگاه من نسبت به زندگي تا حدي بود كه مي توانستم با توجه به تأكيدات مذهبي و فرهنگ كهن ملي و ايراني ، به عنوان يك پزشك ، حكيم و يك انسان خدمتگزار بشريت باشم. خدمات يعني دستگيري افراد داخل و خارج از مرز و كمك به كساني كه منتظر كمك و كمك ما هستند. اين بيانيه كه انسانها اعضاي يكديگر هستند ، جوهر خلقت ، بيان مي كند كه هر زمان كه همه انسانها بدون توجه به نژاد ، مذهب ، مليت ، رنگ و غيره از طرف ما به كمك ما نياز دارند.بنابراين در سال 1383 دانشگاه علوم پزشكي من اين فرصت را داشتم كه كار متخصص پوست خود را در تهران و مازندران آغاز كنم ، اما پس از فارغ التحصيلي از تهران ، به خودم قول دادم كه يك روز پزشك شدن ، خدمت به نيازمندان اولويت اصلي است. اكثر مناطق كشور در سخت ترين شرايط زندگي مي كنند ، بنابراين در سال 1384 در شهر بم موفق شد كه در سال 1982 نابود شد. زمين لرزه زمان آن فرا رسيده است كه من يك سال و نيم آنجا شركت كنم و آنجا بمانم سرويس هورا.چه زماني روند سالك ، نوعي زخم پوستي ، در دستور كار بود و 15000 نفر در بم از اين بيماري رنج مي بردند و فعاليت هاي تخصصي را در اين شكل آغاز كردند. من در چادر زندگي مي كردم ، اما خاطرات آن روزها بهترين است. جنگ من با همكلاسي هايم بودم. قرار بود سه ماه در بم بمانم اما اين مدت يك سال و نيم است. اتفاقات بزرگي در بم رخ داده است. مدرسه من به بم و مردم رفتم دانشجو من در مورد سالك آموزش مي دادم.

مجله آنلاين: لطفاً فعاليت هاي خارج از كشور خود را توضيح دهيد.

امدي: فعاليتهاي فوق برنامه من در سال 2006 شروع شد. همچنين ، دليل فعاليتهاي خارج از كشور خود را توضيح خواهم داد ، زيرا فكر مي كنم اين مرز قلب من است. ايران اسلامي دوست داشتن توسط فرهنگ چندين ساله بايد فراتر از مرزهاي جغرافيايي تعيين شده باشد. بنابراين ، اين امر بدون سفر به كشورهاي همسايه مانند افغانستان ، پاكستان و عراق به عنوان پزشك براي تشخيص و درمان درد نيازمندان امكان پذير نيست. در نتيجه تجربه من در كابل و هرات ، افغانستان ، من به عنوان پزشك ايراني به همه مردم و بيماريهاي ملي مورد علاقه خدمت كرده ام. عراق چه زماني افغانستان براي مهاجرت من همچنين با اين افرادي كه به طور اتفاقي در ايران بودند درمان كردم و علت بيماري را مشخص كردم. علاوه بر درمان افراد بيمار ، از شيوع اين بيماري ها در ايران جلوگيري شده است.به اين ترتيب ، من تجربه و دانش زمان انجام اين كار را به دست آوردم. ايران من به دانشگاه برگشتم و براي پزشكان و دانشجويان تدريس مي كردم. در سال 2007 ، به درخواست جمعيت هلال احمر ، اولين سفر خود را به كشور آفريقايي كنيا آغاز كرديم. جاي تعجب نيست كه وقتي به آفريقا رسيدم ، ديدگاه من نسبت به اين كشور و بيماران آن با آنچه كه در آن بود متفاوت بود. خاورميانه بدست آوردم. كنيا يك كشور مسيحي است ، اما ايده ها و نقش هايي كه ما مي توانيم در كنيا بازي كنيم با آنچه در افغانستان و عراق ديدم بسيار متفاوت بود. تصميم گرفتم تا آنجا كه ممكن است فعاليت هايم را در كشورهاي آفريقايي ادامه دهم. همچنين با وجود همكاري با مردم. هلال احمر تا سال 2009 زياد طول نكشيد ، اما از سال 2009 تا 2019 من 9 سال به تنهايي با هزينه خودم به كشورهاي آفريقايي سفر كردم ، بنابراين از سال 2010 تا 2019 به كشورهايي مانند كنيا ، تانزانيا ، سومالي ، غنا و گينه سفر كردم. به .. من سفر كردم تا به منبع خدمات پزشكي براي افراد نيازمند تبديل شوم.

تصور من اين بود كه من قطعاً منبع خدمات م effectiveثر در چنين كشورهايي خواهم بود سرمايه و با ثروتي كه براي نام ايران به دست آمد دين اسلام. در نهايت ، ما دو كلينيك در كنيا افتتاح كرديم. اولين كلينيك در سال 2014 با نام ايران و امام حسين (ع) افتتاح شد و به درمانگاه پوست امام حسين (ع) معروف است.با پرچم و نام ايران چرم امام (همانطور كه اتفاق افتاد. براي اينكه اين كلينيك ها هميشه فعال باشند ، تصميم گرفتم هر سال حدود سه ماه را در اين كلينيك ها صرف كنم تا ضمن آموزش دانشجويان پزشكي ، بيماران مبتلا به بيماري هاي پوستي را درمان كنم.

تصوير WhatsApp 2021-09-26 در 02.36.25

WhatsApp Image 2021-09-26 در 02.52.21

بين ما و پزشكان آفريقايي ارتباط بسيار عميقي وجود دارد و هر سال آنها ما را به كشور خود دعوت مي كنند.

ما از اول ماه مه به متخصصان پوست كنيا خدمات ارائه مي دهيم. فعاليت اصلي ما اين است مشكل به دليل شيوع بيماري ، پوست و بسياري از بيماران متمركز هستند ايدز آنها از بيماري هاي پوستي در اين قاره رنج مي برند. آموزش پزشكان و دانشجويان پزشكي براي درمان بيماران پوستي دستور كار ما است ، همچنين فعاليت هاي تحقيقاتي در مورد بيماري هاي پوستي در كشورهاي آفريقايي. رابطه سياسي ديپلماسي از پنجره فعاليت هاي پزشكي براي ما جالب بود. دولت اين كشور ايران را ويژه تر مي بيند. سازمان هاي مردم كشورهاي آفريقايي براي كمك به مردم در قاره آفريقا كار مي كنند و كار ما ديد بهتري از ايران در منطقه به ما داده است. ما مي توانيم تجربه بيماري در آفريقا را در كشور خود اعمال كنيم.

تصوير WhatsApp 2021-09-26 در ساعت 18.36.31

مجله آنلاين: لطفاً در پايان صحبت هاي خود صحبت كنيد.

امدي: در شرايط زندگي خود ، چه زماني ژل و بوتاكس را به دفتر خود تزريق كرديد يا صداي افراد غارت شده در سراسر جهان را شنيديد؟ من هميشه از اين سوال مي ترسم و نگرانم. وقتي از شما پرسيدند چرا به كارمان ، بم ، افغانستان ، آفريقا رفتيد ، حداقل پاسخي وجود دارد.

انتهاي پيام / 5

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.