رسانه هاي اجتماعي در مورد آن صحبت نمي كنند

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

رسانه هاي اجتماعي در مورد آن صحبت نمي كنند

۸ بازديد

رسانه هاي اجتماعي در مورد آن صحبت نمي كنند

رسانه هاي اجتماعي بله ، همه خشم در حال حاضر. اما آيا مي تواند فقط (. اوه!) باشد؟ آيا هنوز در سال 2015 توييت مي كنيم؟ آيا فيس بوك و لينكدين در پنج ، چهار يا دو سال آينده همچنان محبوب خواهند بود؟ يا چيزي كاملاً متفاوت خواهيم داشت؟ گذشته از مسائل حقوقي و سوء …

رسانه هاي اجتماعي در مورد آن صحبت نمي كنند https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-در-مورد-آن-صحبت-نمي-كن/ https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-در-مورد-آن-صحبت-نمي-كن/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 07 Sep 2021 07:56:34 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-در-مورد-آن-صحبت-نمي-كن/

رسانه هاي اجتماعي در مورد آن صحبت نمي كنند

رسانه هاي اجتماعي بله ، همه خشم در حال حاضر. اما آيا مي تواند فقط (. اوه!) باشد؟ آيا هنوز در سال 2015 توييت مي كنيم؟ آيا فيس بوك و لينكدين در پنج ، چهار يا دو سال آينده همچنان محبوب خواهند بود؟ يا چيزي كاملاً متفاوت خواهيم داشت؟ گذشته از مسائل حقوقي و سوء …

رسانه هاي اجتماعي در مورد آن صحبت نمي كنند

رسانه هاي اجتماعي بله ، همه خشم در حال حاضر. اما آيا مي تواند فقط (. اوه!) باشد؟ آيا هنوز در سال 2015 توييت مي كنيم؟ آيا فيس بوك و لينكدين در پنج ، چهار يا دو سال آينده همچنان محبوب خواهند بود؟ يا چيزي كاملاً متفاوت خواهيم داشت؟ گذشته از مسائل حقوقي و سوء استفاده هاي غيرقانوني كه برخي از اين سايت ها مرتكب شده اند ، جنبه هاي ديگري از مسائل امروز رسانه هاي اجتماعي وجود دارد كه به نظر مي رسد هيچ كس در مورد آنها صحبت نمي كند. و روابط خوب با جامعه بنابراين ، اثربخشي سايت هاي رسانه هاي اجتماعي. با اين حال ، همه ما در صنعت چنين نيستيم. برخي از ما هستند كه با خجالت ، ترس روي صحنه ، ترس از سخنراني در جمع و فشار رقابت دست و پنجه نرم مي كنيم. براي ما كه داراي شخصيت منحصر به فردي هستيم ، يك سايت شبكه اجتماعي نيز داريم كه در آن مي توانيم همه چيز را بدون ارتباط ، دوستانه ، بدون حركت و ارتباط خوب با جامعه سازماندهي كنيم. مشكلات زماني رخ مي دهد كه با مواردي روبرو مي شوم. به ناچار ، آنچه من آن را “توهين” مي نامم – 50-50 توانايي رد تماس هاي ما ، ناديده گرفتن درخواست هاي مشاوره حرفه اي يا حتي بدتر ، گفتن چيزهاي بد در مورد ما. توييت ها يا نظرات وبلاگ نويسان مانند زندگي است ، به نظر بزرگسالان بايد اين توانايي را داشته باشند كه چنين مسائل پيش پا افتاده اي را كاهش دهند و كاري معنادارتر انجام دهند. چوب و سنگ و افسوس ، من همه چيز را به قلب مي گيرم. با ديدن اين كه خنده دار است ، “احساسات” به راحتي آسيب مي بينند و من تعجب مي كنم كه چرا مردم نمي خواهند من حتي وقتي به من خيانت مي شود “دوست” آنها باشم. اما بايد اعتراف كنم كه من مانند شخص بعدي مي ترسم كه در كارهايي كه در شبكه هاي اجتماعي كرده ام مقصر است. هرگاه شخصي كه با او ارتباط دارم از من بخواهد با LinkedIn ارتباط برقرار كنم ، بايد در نظر بگيرم كه آيا روابط من با ساير شركت ها عاقلانه است يا خير. اگر دعوتنامه جديد از طرف فروشنده باشد ، سعي مي كنم زماني كه مشتري با نگاه كردن به صفحه LinkedIn من تصميم به خريد با قيمت بهتر مي گيرد ، چنين منبع اطلاعاتي را در اختيار مشتري قرار دهم. و اگر با فروشنده تماس مي گيرم ، آيا نبايد با همه فروشندگان تماس بگيرم ، كه برخي از آنها ممكن است به دلايل مختلف ادامه استفاده از آن را انتخاب نكنند؟ من متوجه مي شوم كه در LinkedIn گزينه هايي مانند فيس بوك و توييتر وجود دارد كه در آنها مي توانيد روابط خود ، پيروان يا “دوستي” خود را قطع كنيد ، كه فكر مي كنم اين توهين نهايي خواهد بود (من هنوز نمي توانم اين بار شخصي را تحمل كنم .) من از مشتريان خود دعوت كردم تا بلافاصله با LinkedIn ارتباط برقرار كنند تا توبه كنند و از آنچه مشكوك به نظر مي رسد رنج ببرند. در هفته هاي طولاني مورد نياز براي پاسخ به آنها. اگرچه وقتي بالاخره موافقت كردم كمي خجالت كشيدم ، اما هنوز كل قسمت را در نظر گرفتم زيرا ممكن است ارتباط با كارهاي ديگر خطرناك باشد. اين تجربه براي من تازگي داشت ، من مي پرسيدم آيا رسانه هاي اجتماعي فقط ترك مي خورند؟ براي من ، مشاهده روابط ديگر آنها ، كه بسياري از آنها در رقابت با من هستند ، نگران اين است كه ارزش من چقدر با آنها دوام خواهد داشت.اما من فكر مي كنم اين هميشه در مورد بازاريابي شما صادق نيست. وقتي واضح است فقط ترسناك است. من فكر مي كنم بايد به چنين شركت شگفت انگيزي افتخار كنم. يكي از متقاضيان وكيل من از من خواست آن را در LinkedIn ارسال كنم ، كه من اين كار را براي او در يك شبكه اجتماعي حرفه اي انجام دادم. براي شروع ، اين يك معرفي و تجزيه و تحليل مناسب از تصاوير او است و او تمام آثار خود را در رده مناسب ارائه مي دهد و مناسب ترين گزينه ها را براي عموم انتخاب مي كند. در حالي كه از مردم عادي انتظار مي رود اين كارها را براي خود انجام دهند ، افرادي كه مهارت و حافظه و زمان ندارند ، ممكن است اين را يك چالش بزرگ بدانند. حتي براي من ، كمي آزمايش و كمي اشتباه طول مي كشد تا چيزي خوب نشان داده شود. با اين حال ، من تأييد كردم كه همه چيز تنظيم شده است ، به طور مختصر در مورد LinkedIn توضيح دادم و از او دعوت كردم كه ابتدا با من تماس بگيرد. او به من ايميل زد و گفت “خوب” و اين آخرين باري بود كه از او شنيدم. من نگران رابطه بيست سال پيش ما نيستم. در عوض ، من فكر مي كنم اين يك “بارگيري” LinkedIn نيست. زيرا بسياري از مشتريان ديگر من توييتر يا فيس بوك را “نمي گيرند” و نمي توانم بگويم آنها را سرزنش مي كنم. من به تازگي طبق روال عادي از دوستي با شخصي در فيس بوك خودداري كردم ، زيرا مي ترسيدم نتايج گوگل كه مي گوييم را آلوده كنم ، و من براي دنبال كردن آن تلاش زيادي كردم. همه جنبه ها به دلايل تجاري از آنجا كه اين دعوت هاي فيس بوك اغلب فيلتر هرزنامه هاي من را به پايان مي رسانند ، اگر من چنين جاسوسي ايميل نبودم ، احتمالاً آنها را درك نمي كردم. بنابراين ، من معمولاً زياد تلاش نمي كنم كه پاسخ دهم ، “قبول” يا “ناديده گرفتن”. اما اگر دعوتنامه شخص مهمي را به زندگي من دعوت كند ، من سعي مي كنم يك ايميل بفرستم و منظورم را توضيح دهم تا هيچ تخلفي صورت نگيرد. اما محيط ما! شما بايد وقت گرانبهاي خود را صرف رد يا فراموش نكردن دعوت نامه به سايت هاي شبكه هاي اجتماعي كنيد ، كه بيشترين زمان را مي طلبد. در طول ساعاتي كه به طور هوشمندانه در يكي از بسياري از حساب هاي توييتري كه ايجاد كرده بودم توييت مي كردم ، آنچه واقعاً مي توانستم به او نشان دهم ، چند “دنبال كننده” اي بودند كه بديهي است كه به دنبال من بودند ، اما نه همه آنها. خريدن. بله براي من مهم نيست ، آل به نظر من اهميتي ندارد ، آل به نظر من اهميتي نمي دهد ، آل به نظر من اهميتي نمي دهد ، به نظر نمي رسد آل براي من مهم باشد. من مزاياي داشتن LinkedIn خوب را مي دانم ، اما اين به من بسيار كمك كرده است و يكي از قوي ترين نتايج جستجو براي نام من در Google است. اين يك چيز خوب است ، و همچنين يك پيوند قوي توييتر ، كه در آن به مشتريان خود توضيح مي دهم كه ممكن است SEO را به طور كامل درك نكنند (بهينه سازي موتور جستجو). اين من را به ياد چيزي مي اندازد كه در مورد شخصيت من بسيار مهم است. هنگام ظهور dot.com در اوايل قرن گذشته ، پيروان من به من گفتند كه فروش جوراب از كشو جوراب به نظر خوب نمي آيد. آينده براي من در eBayدر اينجا ، بيش از يك دهه بعد ، با eBay ، يكي از نيروهاي اصلي دنياي اينترنت ، هستيم. تنها چيزي كه او به من مي گويد اين است كه همه چيز خوب است. “هي ، شما هرگز نمي دانيد!” با اين حال ، من همچنان فيس بوك را براي تجارت خود ترك مي كنم ، حتي اگر دعوت نامه ها و يادآوري هاي دائمي از آنها دريافت مي كنم. و احساس مي كنم دنيا در فيس بوك و به اندازه نتايج جستجوي گوگل قدرتمند است. من از نفس در گلو ناراحت هستم ، به حساب ايميلم حسادت مي كنم و سعي مي كنم خودم را فريب دهم تا اسرار شخصي را فاش كنم كه شايد تا آخر عمر در Google به آنها پاسخ نمي دادم. من هنوز در حدود دو سال سن دارم ، شانس بزرگي است كه در آن زمان بايد وارد آن شوم. اما تا اتفاق بيفتد. من هنوز هوشيار خواهم بود. الان وقت من خيلي ارزشمنده
https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-در-مورد-آن-صحبت-نمي-كن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.