• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

چگونه يك حيوان را به يك بخش بازاريابي غير قابل توقف تبديل كنيم

۹ بازديد

چگونه يك حيوان را به يك بخش بازاريابي غير قابل توقف تبديل كنيم

حتي بهتر ، استفاده صحيح از قدرت حيوانات با وجود تسلط خرده فروشان بزرگ ، فروش را افزايش مي دهد. البته ، مشتري ابتدا به صاحب حيوان خانگي بستگي دارد ، سپس به دوست خزدار خود اجازه مي دهد وزن بيشتري براي فروش بيشتر به دست آورد. من به زودي براي روانشناسي انسان توضيح خواهم …

چگونه يك حيوان را به يك بخش بازاريابي غير قابل توقف تبديل كنيم https://hillbilly.ir/چگونه-يك-حيوان-را-به-يك-بخش-بازاريابي-غي/ https://hillbilly.ir/چگونه-يك-حيوان-را-به-يك-بخش-بازاريابي-غي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 04 Sep 2021 19:33:31 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/چگونه-يك-حيوان-را-به-يك-بخش-بازاريابي-غي/

چگونه يك حيوان را به يك بخش بازاريابي غير قابل توقف تبديل كنيم

حتي بهتر ، استفاده صحيح از قدرت حيوانات با وجود تسلط خرده فروشان بزرگ ، فروش را افزايش مي دهد. البته ، مشتري ابتدا به صاحب حيوان خانگي بستگي دارد ، سپس به دوست خزدار خود اجازه مي دهد وزن بيشتري براي فروش بيشتر به دست آورد. من به زودي براي روانشناسي انسان توضيح خواهم …

چگونه يك حيوان را به يك بخش بازاريابي غير قابل توقف تبديل كنيم

حتي بهتر ، استفاده صحيح از قدرت حيوانات با وجود تسلط خرده فروشان بزرگ ، فروش را افزايش مي دهد.
البته ، مشتري ابتدا به صاحب حيوان خانگي بستگي دارد ، سپس به دوست خزدار خود اجازه مي دهد وزن بيشتري براي فروش بيشتر به دست آورد.
من به زودي براي روانشناسي انسان توضيح خواهم داد كه چگونه اين استراتژي هاي متقاعد كننده كار مي كنند و چگونه كار مي كنند.
تا زمان مرگ ، دلال ايجاد كنيد
اولين باري كه پيشاني ام را ماليدم زماني بود كه ديدم قدرت صنعت حيوانات روي من كار مي كند.
با سلام ، حتي يك دانشمند تحقيقاتي مانند من يك دكمه بازاريابي داغ دارد.
اين آزمايش زماني آغاز شد كه كوچكترين به دنبال راه حلي براي مشكل گوارشي بود كه توسط ديكسي 11 ساله ارائه شد.
صفحاتي كه بيشتر توجه من را به خود جلب كردند صفحاتي بودند كه در مورد ساير صاحبان حيوانات خانگي نظر دادند.
خوشحالم كه از ديگران توصيه خوبي گرفتم كه من موهايم را به اندازه خودم دوست دارم.
من نگاهي ويژه به محصولات ارائه شده توسط ساير صاحبان حيوانات خانگي انداختم. آنها من را تشويق كردند تا مارك غذايي Dixie را بهبود بخشيده و مكمل هاي ويژه بخرم.
مشكل حل شد.
من مشتري وفادار محصولاتي هستم كه قبلاً نخريده ام.
اين داستان هر چند كوتاه تجربه بي نظيري در تجارت حيوانات است. در اين مورد ، تامين حيوان مشكل است.
من شگفت زده شدم كه چگونه اين استراتژي مي تواند با انواع ديگر محصولات كار كند.
افكار من باعث شد متوجه شوم كه فروشندگان حيوانات خانگي تجربه خاصي براي من دارند. اين بار هيچ ربطي به عرضه حيوانات نداشت.
خانواده من عاشق سفر هستند. خوشحالم كه به مدت 3 سال از ديكسي و “خواهرش” استقبال مي كنيم.
پيدا كردن هتلي كه بتواند حيوانات خانگي را به رايگان در خود جاي دهد ، كمي نگران كننده است.
به اين ترتيب ما به مك آمديم. او “سخنگوي” هتل است.
او ناز است. او متقاعد كننده است.
در سراسر وب سايت هتل Mac وجود دارد. او درباره عشقش به ماندن در آنجا صحبت مي كند. و چگونه افراد سر ميز مي توانند به او بگويند كه پسر خوبي است. آنها از صاحبان حيوانات خانگي استقبال مي كنند تا با دوستان كوچك خود وارد شوند و مدتي در آنجا بمانند.
همه اينها براي متقاعد كردن خانواده من براي برنامه ريزي سفرهاي منظم در اطراف هتل Mac انجام شد. وقتي ديكسي و الي با ما هستند ، اين تنها جايي است كه ما مي مانيم.
تا كنون ، توضيح داده است كه چگونه ما مشتريان وفادار دو نوع مختلف از شركت ها شده ايم ، كه هر دو توسط بازاريابي حيوانات هدايت مي شوند.
من مطمئن هستم كه لازم نيست خيلي عميق باشم تا بفهمم كه چگونه شركت هاي ديگر از اين روش براي تأثيرگذاري بر من استفاده كرده اند.
من پاسخ مي دهم زيرا من حيوانات خانگي خود را دوست دارم.
كشش اين استراتژي به قلب من مي رسد – من.
اكنون ، به عنوان يك تاجر ، مي فهمم كه چگونه “تجارت حيوانات” مرا متقاعد كرد.و چگونه مي تواند ديگران را متقاعد كند.
اين س questionsالاتي را در مورد ساير شركت هايي كه از قدرت مزرعه در برنامه هاي بازاريابي خود استفاده مي كنند ، ايجاد مي كند.
آنچه من دريافتم اين است كه روانشناسي دليل اين استراتژي است.
مهمتر از همه ، من همچنين مي بينم كه چگونه شركت اين كار را با بهترين نتايج انجام مي دهد.
قوانين تبليغات
اصول اوليه فروش حيوانات خانگي مستلزم قوانين قانع كننده در زمينه شواهد اجتماعي است
اثبات اجتماعي در بازاريابي شناخته شده است. قيمت آنقدر گران بود كه همكار سابق من ، دكتر. روبرت سيالديني در كتاب خود تحت تأثير: روانشناسي اقناع به اين موضوع پرداخته است.
يكي از شش كليد اقناع.
تجارت خصوصي حيوانات خانگي اين قانون را تضمين مي كند. به عنوان سازنده شواهد اجتماعي
براي من ، رضايت ساير صاحبان حيوانات خانگي تأثير بيشتري از تعريف معمول داشت. من بيشتر به ساير صاحبان حيوانات خانگي توجه كردم زيرا نظرات آنها صادقانه و صادقانه بود. اين سايت در انجمن ها ، وبلاگ ها و رسانه هاي اجتماعي بدون هيچ گونه درخواست شركت ظاهر شده است.
[اگر به فكر ايجاد يك ارجاع خودكار هستيد – BINGO!] در عوض ، Mac Hotel دو راه براي اثبات اجتماعي بيماري ارائه مي دهد. اولي بسيار آرام است. Mac مشتري خوشحال شد ، هرچند مي دانيم كه او واقعاً اين را نگفته است.
مورد دوم نحوه واكنش بازديدكنندگان به پست هاي مك است. آنها نمي پرسند و متقاعد نمي شوند.
بسيار قوي.
قدرت حيوانات
سوخت پشت شركت حيوانات خانگي ، سفر شاد مشتريان خوشحال آن براي داشتن حيوانات خانگي است.
دستيابي به آنها تا حد زيادي به اثربخشي استراتژي كلي بازاريابي بستگي دارد.
هرگونه روش م effectiveثر براي انجام اين كار نياز به يك نسخه بازاريابي خوب براي هر جنبه اي از حضور ديجيتالي شما دارد.
اين به معني حفظ يك وب سايت جذاب ، پخش تبليغات متعدد ، ايجاد حضور قوي در رسانه هاي اجتماعي ، ايجاد اشتراك گذاري موثر حساب با ايجاد ليست مشتركين ، ارسال خبرنامه ، ضبط پادكست ها و فيلم ها و تدوين مقالات است. وبلاگ ها ، مجلات ، وبلاگ ها و بسياري از كتاب هاي الكترونيكي. ليست بي پايان است.
نوشتن متقاعد كننده در همه اين موارد مهم است.
پس از انجام اين كار ، در سه مرحله بعدي از قدرت بازاريابي حيوان استفاده مي شود.
1) به مشتريان خود زمان دهيد تا در رسانه هاي اجتماعي به حيوانات خانگي خود افتخار كنند. آنها هنوز هم اين كار را خواهند كرد. همچنين مي توانيد آنها را در صفحه رسانه هاي اجتماعي شركت خود وارد كنيد.
رسانه هاي اجتماعي در اينجا تشويق بزرگي است.
فيلم ها و عكس هاي صاحبان حيوانات خانگي منبع بينش هاي جذابي هستند.
تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه آن را اصلاح كنيد.
مشترياني كه از نمايش دوستان خود در اينترنت خوشحال مي شوند ، واقعاً مردم را جذب مي كنند.
2) بالا رفتن از نردبان اجتماعي.
كار با اينفلوئنسر اعتماد اجتماعي زيادي را در لانه آنها ايجاد مي كند.تصور كنيد با Mannie the French Bulldog هستيد. در آخرين شمارش ، 1.1 ميليون دنبال كننده اينستاگرام ، 7600 مشترك كانال YouTube و 1.7 ميليون دنبال كننده فيس بوك وجود داشت.
نقل قول هاي ماني شواهد اجتماعي عظيمي را به صورت آنلاين به ارمغان مي آورد.
Mannie طيف گسترده اي از محصولات را پوشش مي دهد. وب سايت وي نوشيدني ، پوشاك ، هنر و ماسك ارائه مي دهد. همچنين مكمل هاي غذايي ، محصولات CBD و كارواش هاي آنلاين را تبليغ مي كند.
او تنها نيست. جستجوي سريع ساير محصولات تجاري دامي ، فهرست خوبي را در توييتر ارائه مي دهد. اين استحكامات در حال حاضر شامل remixthedog ، tinkandmeek ، milliegthegolden و coconutricebear است.
به خاطر داشته باشيد كه اگرچه من هميشه در مورد سگ ها صحبت كرده ام ، اما استراتژي مشابه گربه ها است.
اگر مي خواهيد بدانيد منظور من چيست ، Instagram ThatL LittlePuff ، Nala Cat ، Venus the Two Face Cat و Smoothie the Cat را براي بزرگترين نوزادان پياده روي ببينيد.
3) به سوالات و ايده ها پاسخ دهيد.
پاسخ به سوالات در انجمن ها و اظهار نظر در مورد وبلاگ ها يك استراتژي ساده و در عين حال ارزشمند براي ايجاد اعتماد و اطمينان آنلاين است. همه طاقچه ها داراي انجمن ها و نظرات وبلاگ هستند.
وقتي كار درستي انجام دهيد ، قدرت شما اين است كه از ديگران نتيجه بگيريد. هنوز بهتر است.
وي! شواهد اجتماعي بيشتر
جايزه
آنچه در اينجا شرح دادم در فروشگاه هاي بزرگ آنلاين پيچيده تر از اكثر شركت ها است. بزرگسالان بيشتر به بازاريابي برند متكي هستند. آنها منابع مورد نياز براي داشتن قدرت بازاريابي را با حيوانات تقسيم نمي كنند.
پاداش برابر با يك سطح در بازي است. استفاده از قدرت حيوانات مي تواند به شما اين قدرت را بدهد كه حتي با بزرگترين خرده فروشان آنلاين مبارزه كنيد.
هانومبوكا
تا اينجا ، من اصول و استراتژي هاي اساسي براي تقويت نقاط قوت بازاريابي و بازاريابي شما را پوشش داده ام.
البته ، همانطور كه قبلاً اشاره كردم ، همه آنها بر اساس يك نسخه بازاريابي خوب است. ابتدا مشتريان راضي را كه به دنبال آن هستيد جذب مي كند. شواهد اجتماعي از آنها و دامهايي كه از آنجا مي آورند.
آنجاست كه مي توانم كمك كنم.

https://hillbilly.ir/چگونه-يك-حيوان-را-به-يك-بخش-بازاريابي-غي/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.