ترويج سوزاندن

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

ترويج سوزاندن

۶ بازديد

ترويج سوزاندن

با تغيير در انتشارات، بسياري از نويسندگان خود را در تلاش براي به دست آوردن تبليغ كتاب هاي خود در رول مي بينند. يكي از شكايات مهم افزايش سن است. كارهاي زيادي براي انجام دادن وجود دارد، اما تعداد بسيار كمي (گاهي اوقات فقط نويسندگان) آن را انجام مي دهند. چه چيزي او را مي …

ترويج سوزاندن https://hillbilly.ir/ترويج-سوزاندن/ https://hillbilly.ir/ترويج-سوزاندن/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 26 Oct 2021 09:16:15 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16914

ترويج سوزاندن

با تغيير در انتشارات، بسياري از نويسندگان خود را در تلاش براي به دست آوردن تبليغ كتاب هاي خود در رول مي بينند. يكي از شكايات مهم افزايش سن است. كارهاي زيادي براي انجام دادن وجود دارد، اما تعداد بسيار كمي (گاهي اوقات فقط نويسندگان) آن را انجام مي دهند. چه چيزي او را مي …

ترويج سوزاندن

با تغيير در انتشارات، بسياري از نويسندگان خود را در تلاش براي به دست آوردن تبليغ كتاب هاي خود در رول مي بينند.

يكي از شكايات مهم افزايش سن است. كارهاي زيادي براي انجام دادن وجود دارد، اما تعداد بسيار كمي (گاهي اوقات فقط نويسندگان) آن را انجام مي دهند.

چه چيزي او را مي سازد

يك راه عالي براي افزايش سن و سريعتر شدن اين است – NO SHOW.

وقتي نويسندگان برنامه ريزي نمي كنند كه چگونه كتاب هاي خود را تبليغ كنند، كارهاي بيهوده و احمقانه اي انجام مي دهند تا به اين موضوع برسند. چيزي كه مي تواند خوانندگان را از دست بدهد و زمان و پول را تلف كند.

هيچ سرعت يا برنامه ريزي براي كار وجود ندارد.

هنگامي كه در حال ايجاد يك برنامه بازاريابي براي يك كتاب هستيد، برنامه ريزي رويدادهاي ويژه، تورهاي وبلاگ، تبليغات و نمايش ها نقش مهمي در اطمينان از اينكه تبليغ يك چيز سرگرم كننده است تا يك ورزش، بسيار خسته كننده است.

تعيين ارزش نمايشگاه به دليل پراكندگي غير ضروري آن.

برخي از نويسندگان با غيرت خود در اين راه بر انگشتان بسياري پا مي گذارند. آنها وبلاگ هاي ديگر را اسپم مي كنند، ايميل هاي اسپم مي فرستند و فروش هاي تبليغاتي نامناسب كتاب هاي خود را در مكان هاي عجيب و غريب انجام مي دهند. همه اين موارد مي توانند واپس گرايانه باشند – اما بيشتر آنها به بلوغ كمك مي كنند.

چگونه مي توان از آن جلوگيري كرد

با برنامه ريزي و برنامه ريزي صحيح مي توان از سوختگي جلوگيري كرد. اين چيزي است كه من شخصاً در طول زمان ياد گرفتم. همچنين، اگر – طول عمر كتاب شما براي هميشه باشد (كه به اين دليل است كه وقتي به شما – نويسنده – حق آن داده مي شود، در صورت تمايل مي توانيد آن را بازتوليد كنيد)، پس زمان زيادي براي تبليغ آن داريد.

يك برنامه فروش كتاب ايجاد كنيد

ببينيد ديگراني كه كتاب هايي در ژانر شما، منطقه شما و نويسندگاني مانند شما دارند براي فروش كتاب هايشان چه مي كنند. هزينه‌ها/سرمايه‌گذاري‌هايي را كه مي‌خواهيد به موقع و از نظر مالي انجام دهيد را كاهش دهيد.

خودت را جلو ببر

قبل از انتشار كتاب كمي وقت بگذاريد و به آن صداي مناسبي بدهيد (حدود 6 ماه) سپس روز، زماني از هفته را كه مي خواهيد براي تبليغات اختصاص دهيد (تورهاي شخصي، تورهاي وبلاگ، تبليغات توييتر، تبليغات FB و غيره) برنامه ريزي كنيد. )

كمي مرخصي بگيريد

اجازه ندهيد گرما شما را وسوسه كند. برنامه اي براي تعطيلات تهيه كنيد و از ابزار ماشين استفاده كنيد تا به شما كمك كند حضور خود را در رسانه هاي اجتماعي حفظ كنيد و در اين مدت تبليغات آنلاين ايجاد كنيد تا نام خود را در آنجا جابجا كنيد.

ديگران را به كمك دعوت كنيد.

رم در يك روز – يا توسط يك نفر ساخته نشد. كمك گرفتن از عزيزانتان راهي عالي براي خلاص شدن از شر گاز است.

https://hillbilly.ir/ترويج-سوزاندن/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.