• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

نكاتي براي تقويت استراتژي بازاريابي خود در لينكدين

۹ بازديد

نكاتي براي تقويت استراتژي بازاريابي خود در لينكدين

سايت شبكه اجتماعي محبوب، LinkedIn امروز به عنوان يكي از پلتفرم هاي بالقوه براي رشد و ارتقاي كسب و كار شما ظاهر شده است. لينكدين كه به عنوان قدرتمندترين وب سايت براي كارآفرينان شناخته مي شود، در حال حاضر بيش از 90 ميليون كاربر ثبت شده دارد. لينكدين براي بحث در مورد جزئيات صنعت، تقويت …

نكاتي براي تقويت استراتژي بازاريابي خود در لينكدين https://hillbilly.ir/نكاتي-براي-تقويت-استراتژي-بازاريابي-خ/ https://hillbilly.ir/نكاتي-براي-تقويت-استراتژي-بازاريابي-خ/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 04 Nov 2021 06:54:34 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17479

نكاتي براي تقويت استراتژي بازاريابي خود در لينكدين

سايت شبكه اجتماعي محبوب، LinkedIn امروز به عنوان يكي از پلتفرم هاي بالقوه براي رشد و ارتقاي كسب و كار شما ظاهر شده است. لينكدين كه به عنوان قدرتمندترين وب سايت براي كارآفرينان شناخته مي شود، در حال حاضر بيش از 90 ميليون كاربر ثبت شده دارد. لينكدين براي بحث در مورد جزئيات صنعت، تقويت …

نكاتي براي تقويت استراتژي بازاريابي خود در لينكدين

سايت شبكه اجتماعي محبوب، LinkedIn امروز به عنوان يكي از پلتفرم هاي بالقوه براي رشد و ارتقاي كسب و كار شما ظاهر شده است. لينكدين كه به عنوان قدرتمندترين وب سايت براي كارآفرينان شناخته مي شود، در حال حاضر بيش از 90 ميليون كاربر ثبت شده دارد. لينكدين براي بحث در مورد جزئيات صنعت، تقويت روابط و ارتباطات تجاري و گسترش قابليت هاي فردي بسيار مورد توجه متخصصان در سراسر جهان است. اين وب سايت پلتفرم هاي زيادي را براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ارائه مي دهد كه به طور مداوم ويژگي هاي جديدي به آن اضافه مي شود. چند نكته ضروري بازاريابي لينكدين وجود دارد كه مي تواند به افراد كمك كند تا بيشترين بهره را از تجارت و محصولات / خدمات خود ببرند. به عنوان يك ابزار تبليغاتي قانع كننده، لينكدين مي تواند يك پلت فرم بازاريابي حرفه اي را براي همه ارائه دهد.

در زير پنج مرحله كليدي توضيح داده شده است كه مي تواند به كاربران ثبت نام شده در استفاده از سايت به عنوان يك پلت فرم رسانه اجتماعي براي تبليغ و تبليغ تجارت خود با محصولات/خدمات شركت كمك كند.

نمايه خود را فعال نگه داريد: مهم است كه به طور منظم نمايه LinkedIn خود را به روز كنيد تا بيشترين ديد را در سايت داشته باشيد. برجسته كردن زمينه هاي تخصص و تجربه خود در يك زمينه خاص را هدف قرار دهيد. اين نه تنها از وب سايت، بلكه به طور كلي از گوگل نيز بازديدكنندگاني را براي شما به ارمغان مي آورد. اجازه دهيد هر بار كه مي رويد، صفحه نمايه شما در نتايج جستجوي گوگل به وضوح قابل مشاهده باشد.

از ابزارهاي جستجو به خوبي استفاده كنيد: با استفاده از ابزارهاي جستجوي بيشتر مي توانيد از لينكدين به عنوان پلتفرم رسانه اجتماعي خود استفاده كنيد. اين بدان معناست كه فضاي وسيعي كه وب سايت به كاربران ارائه مي دهد مي تواند چندين گروه از افراد را در يك صنعت خاص جستجو كند.

به يك گروه جديد بپيونديد: شايد يكي از بهترين نكات بازاريابي لينكدين، گزينه گروهي باشد كه به فرد امكان مي دهد با چندين متخصص در زمينه مورد علاقه خود ارتباط برقرار كند. نه تنها از جزئيات تماس و نمونه كارهاي شركت ساير اعضاي گروه مطلع هستيد، بلكه مي توانيد نظرات خود را از طريق بخش پاسخ هاي لينكدين بيان كنيد. گزينه Open Groups كه در سايت يافت مي شود، بحث گسترده تري را تشويق مي كند و به ديد منحصر به فرد سايت فرمان مي دهد.

هزينه به روز رساني: لينكدين يك راه منحصر به فرد براي به اشتراك گذاري محتواي زنده ارائه مي دهد كه به شما امكان مي دهد اخبار و به روز رساني هاي مربوط به نمونه كار خود را در سايت آپلود كنيد. مي‌توانيد از ابزارهايي استفاده كنيد كه مي‌توانند اخبار و به‌روزرساني‌هاي شما را به وبلاگ، توييتر و غيره مرتبط كنند. اين به شما اين امكان را مي دهد كه فوراً با چندين عضو يك سايت مورد علاقه خود ارتباط برقرار كنيد.

توصيه ها: چه كارمند يا كارآفرين باشيد، يك صفحه گواهي كه به وب سايت لينكدين شما پيوند داده شده است مي تواند به شما كمك كند توجه مشتريان بالقوه خود را جلب كنيد. داستان هاي موفقيت را جمع آوري كنيد و آنها را در صفحه گواهينامه خود نمايش دهيد تا از حداكثر ترافيك صفحه خود اطمينان حاصل كنيد. استراتژي بازاريابي دهان به دهان كمك زيادي در زمينه كسب و كار مي كند و لينكدين اين گزينه را به شما پيشنهاد مي كند.

بنابراين، وقتي همه اين گزينه ها را داريد و نيازي به ثبت نام به عنوان يك عضو ممتاز نداريد، بايد از آنها براي رسيدن به بهترين استراتژي بازاريابي و شبكه آنلاين براي كسب و كار خود استفاده كنيد.

https://hillbilly.ir/نكاتي-براي-تقويت-استراتژي-بازاريابي-خ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.