• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

6 گام عملي براي استفاده از اينستاگرام براي ارتقاي كسب و كار كوچينگ

۸ بازديد

6 گام عملي براي استفاده از اينستاگرام براي ارتقاي كسب و كار كوچينگ

تنها در 10 سال، اينستاگرام به يك ابزار بازاريابي قدرتمند تبديل شده است كه توسط كارآفرينان ماهر مورد استقبال قرار مي‌گيرد. تا دسامبر 2020 … · اينستاگرام بيش از 1 ميليارد كاربر فعال دارد — كه به اين معني است كه بازار شما مطمئناً از اينستاگرام استفاده مي كند – و همچنين رقباي شما. · …

6 گام عملي براي استفاده از اينستاگرام براي ارتقاي كسب و كار كوچينگ https://hillbilly.ir/6-گام-عملي-براي-استفاده-از-اينستاگرام-بر/ https://hillbilly.ir/6-گام-عملي-براي-استفاده-از-اينستاگرام-بر/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 07 Nov 2021 15:27:04 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17647

6 گام عملي براي استفاده از اينستاگرام براي ارتقاي كسب و كار كوچينگ

تنها در 10 سال، اينستاگرام به يك ابزار بازاريابي قدرتمند تبديل شده است كه توسط كارآفرينان ماهر مورد استقبال قرار مي‌گيرد. تا دسامبر 2020 … · اينستاگرام بيش از 1 ميليارد كاربر فعال دارد — كه به اين معني است كه بازار شما مطمئناً از اينستاگرام استفاده مي كند – و همچنين رقباي شما. · …

6 گام عملي براي استفاده از اينستاگرام براي ارتقاي كسب و كار كوچينگ

تنها در 10 سال، اينستاگرام به يك ابزار بازاريابي قدرتمند تبديل شده است كه توسط كارآفرينان ماهر مورد استقبال قرار مي‌گيرد. تا دسامبر 2020 …

· اينستاگرام بيش از 1 ميليارد كاربر فعال دارد — كه به اين معني است كه بازار شما مطمئناً از اينستاگرام استفاده مي كند – و همچنين رقباي شما.

· 67 درصد از بزرگسالان آمريكايي از اينستاگرام استفاده مي كنند، بنابراين حتي اگر به فيس بوك (هنوز) دسترسي نداشته باشند، قطعاً يك پلت فرم ارزشمند براي استفاده است.

· افراد جوان تر – بيش از نيمي از كاربران اينستاگرام بين 18 تا 29 سال دارند – اگر بازار شما اين است، اينستاگرام مكان مناسبي است.

· 63% از كاربران حداقل روزانه فيد اينستاگرام خود را تماشا مي كنند – كه تماس چشمي زيادي از طريق تلفن است!

نه تنها اين، اين بخش هر سال دو برابر شده است و هيچ نشانه اي از كاهش وجود ندارد. البته اكنون زمان حمايت از اينستاگرام و قدرتي كه به عنوان بخشي از برنامه بازاريابي كلي شما وعده داده است فرا رسيده است.

اينستاگرام مانند يك نسخه ساده از فيس بوك است كه بر اشتراك گذاري عكس ها در موبايل تاكيد دارد. درست مانند هر شبكه اجتماعي ديگري، شما با ساير كاربران در اينستاگرام از طريق فالو كردن، دنبال كردن آنها، كامنت گذاشتن، لايك كردن، پست كردن و پيام هاي خصوصي در تعامل هستيد. همچنين مي توانيد عكس هايي را كه مي بينيد در اينستاگرام ذخيره كنيد.

از آنجايي كه اينستاگرام چشم‌نواز است، فيلترهاي زيادي دارد كه مي‌توانيد براي بهبود عكس‌ها و ويديوهاي خود اعمال كنيد. گزينه هاي اضافي ويرايش تصوير به شما امكان مي دهد تصوير را تنظيم كنيد، روشنايي و دما و رنگ جلد را تنظيم كنيد. براي ويديو، مي‌توانيد صدا را بي‌صدا كنيد، يك ماسك انتخاب كنيد، و اگر از برنامه iOS استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد ويديو را قطع كنيد.

يك چالش

اما اينستاگرام يك چالش منحصربه‌فرد را ارائه مي‌كند و ممكن است از خود بپرسيد كه آيا ارزش وقت گذاشتن را دارد يا خير. اصلي ترين آنها عبارتند از:

1) اول اينكه بسيار هوشمند است. برخلاف ساير پلتفرم‌ها، نمي‌توانيد در رايانه خود در اينستاگرام پست بگذاريد. در واقع، شما نمي توانيد آن را از برنامه هاي شخص ثالث دانلود كنيد. اين كاملا براي جذب كاربران تلفن همراه طراحي شده است. بنابراين در بازاري كه كاربران موبايل زيادي دارد (و اجازه دهيد با آن روبرو شويم، تقريباً در همه جا)، اينستاگرام منطقي نيست.

2) همچنين بر اساس عكس و فيلم است. برخلاف فيس‌بوك و توييتر و حتي گوگل پلاس كه به‌روزرساني پست‌ها هنوز رايج است، اينستاگرام به عكس نياز دارد. پست‌ها (كه در اينستاگرام «كپشن» ناميده مي‌شوند) ثانويه هستند – اگرچه برخلاف ساير پلتفرم‌ها، اينستاگرام با محدوديت‌هاي كاراكتر خود سخاوتمند است. به خاطر داشته باشيد كه حتي در زمينه هاي ديگر، تصاوير اغلب چيزي بيش از به روز رساني متن هستند. بنابراين، تمركز بر تصوير در فروش شما مي تواند چيز خوبي باشد.

اينستاگرام براي تجارت

اما اينستاگرام فقط عكس نيست. با استفاده از نمايه كسب و كار خود، مي توانيد ماموريت و اهداف برند خود را برجسته كنيد، محصولات خود را برجسته كنيد، سرنخ كسب كنيد و فروش به دست آوريد.

هنگامي كه در اينستاگرام ثبت نام مي كنيد، يك گزينه پروفايل شخصي اينستاگرام و سپس گزينه “Instagram for Business” وجود دارد. مانند فيس بوك، اطلاعات شخصي براي استفاده شخصي در نظر گرفته شده است، و اطلاعات شركت جايي است كه مي توانيد پيشنهاد دهيد. (اگر قبلاً نمايه خود را داريد، مي توانيد به راحتي آن را با نمايه شركت خود ويرايش كنيد يا هر دو را داشته باشيد.)

به عنوان يك ويژگي اضافه شده، نمايه شركت شما به شما امكان دسترسي به تجزيه و تحليل را مي دهد، به اين معني كه مي توانيد آمار و اطلاعات جمعيتي فالوورها و موارد دلخواه خود را مشاهده كنيد. اين به شما كمك مي كند تا بفهميد مخاطبان هدف شما چه كساني هستند و چه مي خواهند. همچنين مي‌توانيد براي تبليغ پيام خود هزينه كنيد، كاري كه نمي‌توانيد با حساب اينستاگرام خود انجام دهيد. درست مانند فيس بوك، اگر مي خواهيد مطمئن شويد كه مردم پست هاي شركت شما را مي بينند، بايد هزينه آن را بپردازيد.

اينستاگرام و فيسبوك

احتمالاً مي دانيد كه اينستاگرام متعلق به فيس بوك است، به اين معني كه مي توانيد اين دو پلتفرم را با هم تركيب كنيد تا به مخاطبان خود در فيس بوك و اينستاگرام دسترسي پيدا كنيد.

هنگامي كه در فيس بوك تبليغ مي كنيد، مي توانيد آن را در اينستاگرام نيز ارسال كنيد. يا اگر محتوايي را در اينستاگرام ارسال مي كنيد، مي توانيد آن را به صورت خودكار در فيس بوك نيز ارسال كنيد. اين باعث صرفه جويي در وقت شما مي شود و به مرتبط نگه داشتن حساب هاي رسانه هاي اجتماعي شما كمك مي كند.

بنابراين چگونه مي توانيد اينستاگرام را با كسب و كار خود به كار بگيريد؟

در اينجا 6 مرحله براي شروع استفاده از اينستاگرام براي تبليغ كسب و كار خود آورده شده است:

مرحله 1: پروفايل خود را ويرايش كنيد

مانند هر پلتفرم ديگري، اينستاگرام از شما مي خواهد كه يك پروفايل شخصي و/يا شركتي ايجاد كنيد. در اينجا فالوورهاي شما اطلاعات بيشتري در مورد شما، افرادي كه به آنها خدمت مي كنيد و شخصيت شما خواهند يافت. توانايي شما براي درخشش … با 150 كاراكتر يا كمتر.

مرحله 2: شروع به رشد جامعه خود كنيد

بالاتر از همه، اينستاگرام يك شبكه اجتماعي است و اين به معناي مشاركت فعال در جامعه است. روي يافتن و دنبال كردن افراد مناسب تمركز كنيد: اينفلوئنسرها در بازار شما و همچنين مشتريان رويايي شما. وقتي اين افراد را ديديد، شروع به صحبت با آنها كنيد تا شروع به ايجاد روابط كنيد.

البته، هدف نهايي همه رسانه هاي اجتماعي اين است كه جامعه آنلاين شما را وادار به ثبت نام در ليست شما كنند، بنابراين شما مي توانيد نحوه تعامل خود با آنها را كنترل كنيد. بالاخره يكي از اين شركت ها ممكن است فردا از بين برود و دست شما خالي بماند.

مرحله 3: #هشتگ ها #مهم هستند

شايد بيشتر از هر شبكه اجتماعي ديگري، اينستاگرام براي سازماندهي و دسته بندي محتوا به هشتگ ها متكي است. كاربراني كه به موضوعات خاصي علاقه دارند مي توانند هشتگ هاي خاصي را “دنبال كنند”، درست همانطور كه شما ممكن است ساير كاربران را دنبال كنيد.

مي‌توانيد با تركيب دقيق برچسب‌هايي كه براي شناسايي و رديابي محتوا طراحي شده‌اند، قدرت هشتگ‌ها را به كار بگيريد:

1) اولين هشتگ هايي كه شامل مي شوند انواع محبوب / رايج هستند. بنابراين، براي مثال، اگر يك كلمه الهام‌بخش را به اشتراك مي‌گذاريد كه ممكن است شامل #الهام، #الهام، و #نقل قول باشد. اين كار باعث مي شود كه داخل براي كساني كه در اين موضوعات گسترده جستجو مي كنند قابل مشاهده باشد. همه افراد اين گروه بهترين مشتري شما نيستند، اما اين مهم نيست.

2) نوع دوم هشتگ هاي مورد استفاده، آنهايي هستند كه مختص مخاطبان يا جايگاه شما هستند. #پادكست، #WAHM، #دستيار مجازي، #بيزينس كوچ و مواردي از اين قبيل اغلب استفاده نمي شوند، اما بازار هدفمندتري را جذب خواهند كرد.

3) نوع ديگري از هشتگ كه مي خواهيد استفاده كنيد، فقط درخواست كنترل است. اينها شامل #follow، #followme، و #follow4follow و غيره هستند.

مرحله 4: نام تجاري خود را ايجاد كنيد

اگر با برندسازي مشكل داريد، تنها نيستيد. يكي از آن چيزهايي كه آنقدر مبهم و مبهم به نظر مي رسد كه تشخيص دقيق آن دشوار است. آيا اين يك لوگو است؟ رنگ هاي وب سايت شما؟ هشتگ شما؟ همه اينها و خيلي بيشتر.

در اينجا مواردي وجود دارد كه بايد هنگام فكر كردن در مورد برند خود در نظر داشته باشيد. آفرين، اين برند باعث مي شود همه پست ها، آپلود عكس ها و به روز رساني هاي رسانه هاي اجتماعي فوراً براي شما قابل تشخيص باشند. به همين دليل شما IANAO —استفاده دقيق از:

· زبان

· محل

· فونت ها

· نگرش

· بشريت

و براي تصاوير، اين به معناي تطبيق تا حد امكان با خلاقيت، سبك، فيلتر كردن و ساير عناصر است.

مرحله 5: يك استراتژي محتوا ايجاد كنيد

مانند هر پلتفرم ديگري، هنگام استفاده از اينستاگرام براي كسب و كار خود، ممكن است بخواهيد يك استراتژي هاي بازاريابي محتوا. براي انجام اين كار، ابتدا تعيين كنيد كه چند بار در روز يا هفته مي خواهيد پست بگذاريد. برخي از مربيان هفته اي يك بار و برخي چندين بار در روز پست مي گذارند. تصميم شما هر چه باشد، مهم است كه ثابت قدم باشيد.

و اين دستورالعمل هاي توليد محتوا را دنبال كنيد: يك سوم از پست هاي خود را در مورد خودتان بسازيد علامت، سوم بخش محتواي اينفلوئنسرها يا كاربران شما و يك سوم در واقع فروشگاه محصول يا خدمات شما:

آ) نام تجاري: براي كمك به فالوورهايتان كه شما را به عنوان يك برند بشناسند، ارزش‌ها، مأموريت و «چرا» را درج كنيد.

ب) اشتراك گذاري: اين شامل نظراتي مي شود كه دنبال كنندگان شما پست كرده اند (و البته به آنها اعتبار مي دهيد). دنبال كنندگان وقتي عكس هايشان را مرور مي كنيد دوست دارند. اين باعث مي شود آنها احساس ارزشمندي و قدرداني توسط برند شما داشته باشند. اگر تصاوير اينفلوئنسرها را مرور كنيد، به شما كمك مي كند كه مورد توجه آنها قرار بگيريد.

ج) فروش: مقالات بازاريابي نبايد قانع كننده باشند و بايد ماهيت برند شما را منعكس كنند. از تصاويري از سبك زندگي محصول و/يا خدمات خود استفاده كنيد تا به آنها نشان دهيد كه چگونه زندگي خود را با محصول يا خدمات شما بهبود بخشند.

استفاده از استراتژي محتوا با تقويم محتوا مي تواند شما را سازماندهي كند و به شما كمك كند محتواي خود را به گونه اي قرار دهيد كه به نفع كسب و كار شما و همچنين مشتريان شما باشد. تقويم هاي محتوا مي توانند صفحات گسترده اكسل، تبليغات گوگل يا افزونه هاي وردپرس براي تقويم ها باشند. اما تقويم هاي محتواي زيادي نيز در اينترنت موجود است. فقط يكي را انتخاب كنيد! سپس از آن براي تنظيم محتواي خود بر اساس استراتژي بازاريابي و محتواي خود استفاده كنيد.

همچنين محصولاتي مانند “جديدترين ابزارهاي توليد محتوا” كه مي تواند به شما كمك كند يك موضوع براي محتواي خود ايجاد كنيد، يك استراتژي بازاريابي و محتوا ايجاد كنيد، و همه آن را در يك تقويم براي برنامه سازماندهي كنيد.

مرحله 6: يك مكالمه را شروع كنيد (يا بپيونديد).

همه رسانه هاي اجتماعي در مورد ارتباطات هستند. نه در مورد فروش، يا به دست آوردن فالوورهاي بيشتر، يا افزايش ترافيك. اين در مورد روابط واقعي با هر فرد است.

همه اين چيزهاي ديگر – فروش و ترافيك و فالوورها – نتيجه روابط شماست. و ساده ترين راه براي ارتباط و ايجاد روابط چيست؟

مكالمه اي را با فعاليت هاي زير وارد كنيد (يا شروع كنيد):

· مطالب هيجان انگيز خود را لايك كرده و به اشتراك بگذاريد

· براي كساني كه به شما الهام مي بخشند درخواست كنيد

· افراد مهم را براي گفتن و اشتراك گذاري دنبال كنيد

· بخشي از افرادي باشيد كه چيزهاي ارزشمندي را مي گويند، انجام مي دهند و به اشتراك مي گذارند

به طور خلاصه

اينستاگرام يك پلتفرم اجتماعي است كه مي توانيد براي هر يك از محصولات يا خدمات خود از آن استفاده كنيد. اين يك پلت فرم ساده و در عين حال قدرتمند براي به دست آوردن پيروان متعهد، سرنخ هاي هدفمند و فروش بيشتر است. با ايجاد يك پروفايل شركتي در اينستاگرام و استفاده از ويژگي هاي متعدد آن، راه ديگري براي معرفي خود به مخاطبان جديد خواهيد داشت.

https://hillbilly.ir/6-گام-عملي-براي-استفاده-از-اينستاگرام-بر/feed/ 0

نکاتی درباره نوشتن بیو انگلیسی اینستاگرام

  • خلاق باشید: اگر دلتان نمی خواهد شبیه بقیه باشید پس باید خلاقیت به خرج بدهید و بیویی انتخاب کنید که منحصر به فرد و خاص باشد. اما یادتان باشد این خاص بودن نباید باعث شود یک بیو پیچیده و مبهم بنویسید. شما باید سعی کنید در عین حال که خلاقانه می نویسید، سادگی و قابل فهم بودن را هم در نظر بگیرید. بیوهای پیچیده معمولا خیلی مورد توجه قرار نمی گیرند.
  • از مخفف ها و ایموجی ها استفاده کنید: جزئیات زیادی وجود دارد که نمی توان در 150 کاراکتر گنجانید. برای همین می توانید خیلی چیزها را مخفف کنید تا جای بیشتری برای نوشتن داشته باشید. ایموجی ها هم راه خوبی برای بیان کلمات به شکل مختصر هستند، پس آنها را فراموش نکنید.
  • بامزه و جذاب بنویسید: مهم نیست اکانت اینستاگرام تان شخصی است یا مخصوص کسب و کار، در هر صورت داشتن یک بیوی بامزه، خنده دار و جذاب باعث می شود کاربران بیشتری به سمت صفحه شما جذب شوند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.