• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

ماجراي بيمه هاي چند روزه معلمان مدارس غيردولتي/تكليف حق الزحمه تعطيلات و ميانگين دريافتي معلمان

۸ بازديد

مديركل مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش به برخي مشكلات بيمه اي معلمان و بيمه چند روزه آنها اشاره كرد و گفت: قبول بخشي از هزينه هاي تأمين كاركنان مدارس غيردولتي از محل اعتبارات صندوق توسعه مدارس غيردولتي. يكي از الزامات معلمان است و يكي از موارد تحت پيگرد قانوني سازمان مدارس و …

ماجراي بيمه هاي چند روزه معلمان مدارس غيردولتي/تكليف حق الزحمه تعطيلات و ميانگين دريافتي معلمان https://livemag.ir/2021/01/ماجراي-بيمه-هاي-چند-روزه-معلمان-مدارس-غ/ https://livemag.ir/2021/01/ماجراي-بيمه-هاي-چند-روزه-معلمان-مدارس-غ/#respond مجله زنده خبري Sat, 09 Jan 2021 00:45:13 0000 اجتماعي https://livemag.ir/2021/01/ماجراي-بيمه-هاي-چند-روزه-معلمان-مدارس-غ/ مديركل مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش به برخي مشكلات بيمه اي معلمان و بيمه چند روزه آنها اشاره كرد و گفت: قبول بخشي از هزينه هاي تأمين كاركنان مدارس غيردولتي از محل اعتبارات صندوق توسعه مدارس غيردولتي. يكي از الزامات معلمان است و يكي از موارد تحت پيگرد قانوني سازمان مدارس و …

مديركل مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش به برخي مشكلات بيمه اي معلمان و بيمه چند روزه آنها اشاره كرد و گفت: قبول بخشي از هزينه هاي تأمين كاركنان مدارس غيردولتي از محل اعتبارات صندوق توسعه مدارس غيردولتي. يكي از الزامات معلمان است و يكي از موارد تحت پيگرد قانوني سازمان مدارس و مراكز غير دولتي است.

سعيد صالح در مصاحبه با مجله زنده خبري ، وي در مورد بيمه معلمان و وعده داده شده از طرف دولت مبني بر پوشش بخشي از حق بيمه دولتي معلمان گفت: ماده 25 قانون تأسيس مدارس غيردولتي عنوان كرده است كه بخشي از هزينه هاي تأمين كاركنان مدارس غيردولتي از محل صندوق است. براي حمايت از توسعه مدرسه. غيردولتي پرداخت مي شود كه يكي از الزامات و آرزوهاي سازمان مدارس و مراكز غيردولتي است.

وي افزود: در بودجه 99 مبلغ براي پرداخت بيمه كاركنان تعيين شده است كه هنوز توزيع نشده است. ما هر هفته بر توزيع اين بودجه نظارت داريم و پيگير مداوم بودجه سال آينده هستيم. براي سال آينده تعامل لازم با نهادهاي تصميم گيرنده انجام شده است تا اين امر براي معلمان غيردولتي اتفاق بيفتد.

مديركل مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش تأسيس صندوق توسعه مدارس غيردولتي را راهي دانست كه پس از تصويب اين قانون در سال 95 آغاز شد و اظهار اميدواري كرد اين صندوق بتواند خدمات مناسبي را به مدارس غيردولتي ارائه دهد. كاركنان آن وي همچنين به تشريح مشكلات بيمه اي معلمان و بيمه چند روزه پرداخت و گفت: قانون تأسيس دائمي مدارس مصوب سال 95 همكاري مدارس غيردولتي با معلمان را منوط به رعايت قوانين قانون كار مي داند.

صالح ادامه داد: ما مسئوليت نظارتي در قبال پرداخت حقوق و كمك هاي تأمين اجتماعي داريم. والدين و معلمان مي توانند از طريق سيستم مشاركت ، كه در حال رسيدگي است ، شكايت كنند. مشكل ما اين است كه كشور با چالشي روبرو است كه ما با تعداد زيادي از جوانان تحصيل كرده كه متناسب با رشته تحصيلي خود فرصت شغلي ندارند مواجه هستيم و بنابراين تعداد داوطلبان تدريس در اين مدارس را افزايش داده است.

وي خاطرنشان كرد: به دليل افزايش عرضه نيروي كار بيش از تقاضا ، اوضاع براي متقاضيان كار در اين مدارس به طور فزاينده اي دشوار شده و نظارت بر شغل نيز براي سرپرستان دشوار است. ما برنامه هاي نظارتي داريم و همچنين گزارش مي دهيم كه همكاران ما گزارش مي دهند.

مديركل مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش همچنين در پاسخ به اين س whetherال كه آيا حقوق معلمان بايد در تعطيلات رسمي پرداخت شود يا تعطيلات غيرمنتظره؟ وي گفت: نوع قرارداد معلمان با بنيانگذاران قرارداد كار مشخص است و ملاك عمل است و تعهداتي كه طرفين قبول مي كنند بايد انجام شود.

صالح ادامه داد: بر اين اساس هزينه نوروز بايد پرداخت شود. آنها بايد يك قرارداد 9 ماهه با يك معلم تمام وقت منعقد كنند كه شامل عيد و صنوات باشد.
برخي از معلمان در تابستان نيز آموزش مي دهند كه بنيانگذار معمولاً يا قرارداد جديدي را امضا مي كند يا از ابتدا پيش بيني مي كند كه قرارداد 12 ماهه بسته خواهد شد.

مديركل مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش درباره متوسط ​​حقوق معلمان غيردولتي گفت: همان حقوق مصوب قانون كار در اصل است و براساس سنوات و توافق مي تواند حتي بيشتر شود. براي امسال ، ساعت حداقل 15000 تن بود. همچنين معلماني داريم كه در بعضي از رشته ها و شهرها تعداد بالاتري از اين مقدار دارند.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/01/ماجراي-بيمه-هاي-چند-روزه-معلمان-مدارس-غ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.