دستگيري ۱۲ شرور وحشت آفرين در پايتخت

به مرجع خبري تحليلي سئو خوش آمديد.

  • Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

دستگيري ۱۲ شرور وحشت آفرين در پايتخت

۲۳ بازديد

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ اعلام كرد كه در اقدامات جداگانه پليس ، 12 اراذل و اوباش را در پايتخت دستگير كرده است. سردار علي ذوالقدري در گفت وگو با مجله آنلاين برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران در نظم و امنيت عمومي يكي از مهمترين خواسته هاي مردم از پليس است ، …

دستگيري ۱۲ شرور وحشت آفرين در پايتخت https://online-mag.ir/2021/01/دستگيري-۱۲-شرور-وحشت-آفرين-در-پايتخت/ مجله آنلاين Tue, 12 Jan 2021 23:22:29 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/01/دستگيري-۱۲-شرور-وحشت-آفرين-در-پايتخت/ رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ اعلام كرد كه در اقدامات جداگانه پليس ، 12 اراذل و اوباش را در پايتخت دستگير كرده است. سردار علي ذوالقدري در گفت وگو با مجله آنلاين برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران در نظم و امنيت عمومي يكي از مهمترين خواسته هاي مردم از پليس است ، …

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ اعلام كرد كه در اقدامات جداگانه پليس ، 12 اراذل و اوباش را در پايتخت دستگير كرده است.

سردار علي ذوالقدري در گفت وگو با مجله آنلاين برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران در نظم و امنيت عمومي يكي از مهمترين خواسته هاي مردم از پليس است ، “در اين راستا پليس از كليه اقدامات مجرمانه اين افراد مطلع مي شود. ما با نظارت دائمي با اشراف با آن مقابله خواهيم كرد. ” در همين راستا ، در اين عمليات فردي شناسايي شد كه در درگيري در كيتاليره تهران ساختمان ها و اموال غيرنظاميان را تخريب كرده و ظرف 24 ساعت دستگير شد.

وي در توضيح جزئيات اين حادثه گفت: اين يكشنبه ، در حالي كه چند نفر از اراذل و اوباش با در دست داشتن يك چماق و يك شمشير ، دو دستگاه بي ام و يك دستگاه مزدا 3 را به خيابان هاي منطقه كاتارير بردند. ، آنها به خانه يكي از آنها رفتند. ساكنان درهاي ساختمان و لابي را مورد حمله قرار داده و تخريب كردند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ با اشاره به گزارش به مركز فوريت هاي پليسي 110 و حضور افسران پليس در محل گفت: “اولين تحقيقات با ورود افسران پليس امنيتي انجام شد و اين افراد به پروانه هاي خود آسيب رساندند. مورد قضاوت قرار گرفت. ” همچنين ممكن است كه اين اراذل و اوباش با شخص صاحب ساختمان خصومت شخصي داشته باشد.

زورگدري درباره مجوز عملياتي دستگيري اين افراد از دادگستري گفت: “در جريان تحقيقات ، مامور با كمك شاكي از شواهد و مدارك موجود براي شناسايي متهم و مهاجم استفاده كرد. مخفيگاه آنها در منطقه اره اي دستگير و به مقر پليس منتقل شد. من كردم.

با اشاره به بازجويي از متهم دستگير شده ، “اين افراد كه شرارت ، نوشيدن مشروبات الكلي ، مشاركت در نگهداري و توزيع مشروبات الكلي ، اختلافات و غيره را ثبت كرده اند ، با اعتراف به تحقير به انگيزه آنها لطمه مي زنند. من كردم. ” شاكي گفت چندين سال با خانواده اش اختلاف داشته است.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از ديگر اقدامات افسران پليس براي دستگيري اراذل و اوباشي كه درگيري مسلحانه را با قيمت در جنوب بزرگراه يادگاري امام آغاز كردند ، ياد كرد ، دادو گفت: مدتي پيش ، درگيري بزرگراه يادگار امام ، جايي كه يك حادثه شيطنت آميز در گذرگاه داستگيب رخ داد ، به پليس امنيت گزارش شد. يك افسر پليس شاهد صحنه بود و تحقيقات مقدماتي را انجام داد ، كه نشان داد چندين گروه مسلح به راننده پژو 207 حمله كرده و به سر ، گردن و غيره شليك كردند … و ماشين وي را منهدم كردند. من پس از انجام آن فرار كردم.

آقاي زورگدري با اشاره به اقدامات اين مأمور براي شناسايي و دستگيري عاملان اين پرونده اظهار داشت: “يكي از علل اين اختلاف توسط شاكي شناسايي شد كه وي با بسياري از همدستان به آن حمله كرد. او مصمم بود كه يكي از اراذل و اوباش در سطح تهران باشد. ” آن شخص دارد.

وي در خصوص اخذ جواز جراحي از دادگستري گفت: “ابتدا عاملان اصلي درگيري به جراحي دستگير شدند ، سپس سه نفر از برادرزاده هاي وي شناسايي و در منطقه 13 آبان تهران دستگير شدند.” در بازجويي از پليس ، آنها شاكي را صدا كردند. وي اعتراف كرد كه با حمله با ماش و اسلحه موفق به فرار شده است.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ از انجام عملياتي ديگر براي دستگيري اراذل و اوباش در همان منطقه خبر داد و گفت: “چندي پيش افسران پليس در مورد چندين اراذل و اوباش ارشد در مناطق هاشمي و جهون در جنوب غربي تهران مطلع شدند. انجام شد. ” آنها دو درگيري بزرگ را آغاز كردند ، با استفاده از باتوم ، شمشير و اسلحه ساكنان را وحشت زده و به بسياري از ماشينها و مكانها آسيب رساندند.

زورگدري در تحقيقات براي شناسايي و دستگيري اين افراد گفت: “در طي اين تحقيقات ، سه نفر از اين اراذل و اوباش شناسايي و ماموران از دادگستري مجوز گرفتند.” و براي دستگيري آنها قدم برداشت. ”

وي اظهار داشت كه هر سه مجرم شناخته شده داراي سوابق كيفري بيشماري در تهران و يكي از شهرهاي شمالي كشور هستند كه يكي از اين افراد در تهران و ديگري دستگير شده است. وي افزود كه اين دو در قسمت شمالي كشور مخفي شده اند. آنها به مقر پليس منتقل شدند. اين افراد در جريان بازجويي به جرم خود اعتراف كردند.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ با اشاره به ديگر اقدامات افسران امنيتي در دستگيري اراذل و اوباش مرتبط با منطقه مفرآباد جنوبي اظهار داشت: بسياري از اراذل و اوباش در جنوب غربي تهران هاشمي و مفرآباد جنوبي را سردرگم مي كنند. اواسط ماه بود كه به او اجازه دادم اين كار را انجام دهد. ” آنها ساكنان نظم عمومي و وحشت شدند و به اتومبيل هاي سواري نيز آسيب زدند.

وي گفت: چندين شكايت و گزارش از اين اقدام به پليس ارسال شده است ، در حالي كه تيم ويژه اي از افسران پليس امنيت مسئوليت رسيدگي به پرونده را بر عهده داشتند ، در حالي كه يكي از اوباش و طرفين درگيري توسط افسران پليس بود. وي افزود كه شناسايي شد و در مورد آن تصميم گيري شد. اين شخص سابقه حداقل 12 درگيري جمعي و اخلال در نظم و اخلاق عمومي را دارد و در همه اين موارد به عنوان يك تازه وارد درگير درگيري ها بوده است.

زورگدري گفت: مخفيگاه فرد در منطقه بريانك شناسايي شد و هنگامي كه مامور براي دستگيري فرد وارد عمل شد ، قصد داشت از آن مكان فرار كرده و با مأمور درگير شود. در اين راستا ، افسران پليس از قانون استفاده كردند. او با سلاح شليك كرد ، وي را با اصابت گلوله مجروح كرد و به بيمارستان منتقل شد.

رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ گفت كه اين فرد پس از مداوا به كلانتري منتقل شد ، “در همان زمان ، يكي ديگر از متهمان اين پرونده شناسايي شد و همچنين مشخص شد كه وي يكي از اراذل و اوباش سابق در پايتخت است. اين فرد نيز براي عمل جراحي دستگير شد و مقر پليس منتقل شد.

وي گفت كه مبارزه پليس عليه اراذل و اوباش ادامه خواهد داشت و نمي توان جلوي آن را گرفت. “در طي اين عمليات ها ، در مجموع 12 نفر از اراذل و اوباش در پايتخت شناسايي و دستگير شدند. آنها متهم شدند. تحقيقات پليس همچنين جنايتكاران دستگير شده در تهران و ساير افراد مرتبط را شناسايي كرد. به شناسايي و دستگيري ادامه دهيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.