• Quizno’s Sandwich Company
  • چگونه در محتوايي كه گوگل دوست دارد لذت ببريم
  • فروش تلفن همراه – نگاهي بهتر به هرزنامه خود در درب منزل بيندازيد
  • استراتژي بازاريابي 4P – نحوه انتخاب محصول مناسب
  • راهنماي كارشناس سئو – بهينه سازي صفحه (بخش 5/10)

آيا تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) يك سبك مرگ است؟

۳۱ بازديد

آيا تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) يك سبك مرگ است؟

تبليغات Pay-Per-Click (PPC) كه فقط براي چند سال وجود داشته است ، جهان را در اينترنت فرا گرفته و به يك قسمت اساسي از بازاريابي آنلاين براي شركت هاي سراسر جهان تبديل شده است. اساساً مفهوم “بازاريابي جستجوي پرداخت شده” فرايندي است كه در آن شركت ها مي توانند با پرداخت هزينه تبليغات در موتورهاي …

آيا تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) يك سبك مرگ است؟

تبليغات Pay-Per-Click (PPC) كه فقط براي چند سال وجود داشته است ، جهان را در اينترنت فرا گرفته و به يك قسمت اساسي از بازاريابي آنلاين براي شركت هاي سراسر جهان تبديل شده است. اساساً مفهوم “بازاريابي جستجوي پرداخت شده” فرايندي است كه در آن شركت ها مي توانند با پرداخت هزينه تبليغات در موتورهاي …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.