چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ ۱۸:۱۱ ۳۱ بازديد
آيا تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) يك سبك مرگ است؟
تبليغات Pay-Per-Click (PPC) كه فقط براي چند سال وجود داشته است ، جهان را در اينترنت فرا گرفته و به يك قسمت اساسي از بازاريابي آنلاين براي شركت هاي سراسر جهان تبديل شده است. اساساً مفهوم “بازاريابي جستجوي پرداخت شده” فرايندي است كه در آن شركت ها مي توانند با پرداخت هزينه تبليغات در موتورهاي …
آيا تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) يك سبك مرگ است؟
تبليغات Pay-Per-Click (PPC) كه فقط براي چند سال وجود داشته است ، جهان را در اينترنت فرا گرفته و به يك قسمت اساسي از بازاريابي آنلاين براي شركت هاي سراسر جهان تبديل شده است. اساساً مفهوم “بازاريابي جستجوي پرداخت شده” فرايندي است كه در آن شركت ها مي توانند با پرداخت هزينه تبليغات در موتورهاي …